Treceți la conținutul principal

Dracula - my love

     Salut! Dupa ce am dat o tura prin Lidl (n-am cumparat prea multe, ca altfel faceam si eu o postare cu ce bunatati sunt pe acolo), mi-am adus aminte ca am o postare restanta tocmai din octombrie. V-am tot amenintat cu Dracula, iar acum e momentul sa spun cateva impresii.
     Acest roman, scris de Bram Stoker, urmareste povestea contelui Dracula, un vampir care-si are salasul intr-un castel sinistru din Transilvania, dar care doreste sa ajunga in Anglia. Nu voi incepe sa povestesc mai mult in primul rand pentru ca Dracula este un personaj atat de cunoscut, iar in al doilea rand ca sa nu stric placerea viitorilor cititori.
      Voi spune doar ce impresie mi-a lasat romanul acesta. Inainte de toate, am tot ocolit cartea, sunt destul de fricoasa si auzisem multe pareri cum ca ar fi rascolitoare, infricosatoare etc. Anul acesta am spus ca ajunge cat am amanat si am zis ca e neaparat necesar s-o citesc. Mi-am promis totusi sa n-o citesc seara.
     Ei bine, ca de obicei, parerile mele nu coincid cu ale celorlalti :). Nu am simtit frisoane si vreun sloi de gheata pe sira spinarii. Nu m-a tinut nici in suspans, pentru ca stiam povestea, chiar daca nu in amanunt. Dar mi-a placut s-o citesc. Este interesanta, dar nu va asteptati la cine stie ce. Parerea mea este ca acest personaj este atat de des intalnit, atat de mediatizat si atat de des amintit romanilor, incat a aparut o saturatie. Cred ca daca citeam cartea asta pe la 3-14 ani, cu siguranta mi-ar fi dat palpitatii si nopti nedormite.
    In alta ordine de idei, mie nu-mi este urat de personaj. Mi-e mila de el, de viata care o duce, de cum doarme ca un liliac, de singuratatea lui. Sa fiu sincera, as fi preferat un happy-end in care, printr-o minune Dracula devine un simplu om. Probabil impresia mi s-ar schimba daca as vedea un liliac ciudat pe la fereastra si ar trebui sa dorm cu usturoiul la gat :)) Cartea merita citita, macar pentru a vedea cu ce ne asociaza alte popoare. De la mine primeste un 7,5.




Kissez!

Comentarii

  1. Si eu am citit destul de recent cartea si precum spui si tu, nu mi-a creat cine stie ce emotii...recunosc ca am vazut anumite ecranizari mai bune decat cartea in sine...si asta nu mi s-a intamplat prea des...
    Oricum a fost placuta lectura, demult am incercat sa gasesc cartea sa o citesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi-a placut mult romanul. Eu sunt devoratoare de filme horrror, ceea ce inseamna ca nu ma sperii chiar usor. Dar tin minte ca atunci cand am citit cartea chiar aveam emotii si ma mai trecea asa cate un fior. In conditiile in care am vazut "Dracula" de n ori si desi sunt ceva discrepante, firul e cam acelasi si in carte si in film. Parerea mea, cartea a batut mult filmul, dar pana la urma fiecare e cu parerea lui.
    Poate din cauza faptului ca ai ocolit-o atat, nu ai citit-o cu intensitate, nu te-a prins in mreje sa zic asa. :)
    Eu inainte sa ma apuc de Dracula, citisem Strigoiul si trecerea de la lectura mai "grea" la Dracula mi s-a parut cumplita, pentru ca mi se parea prost tradusa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am avut asteptari prea mari de la carte, imi doream de prea mult timp sa o citesc si dupa ce citisem Cronicile vampirilor de Anne Rice de vreo nu stiu cate ori...cred ca de acolo, m-am dezumflat un pic... :P
    Oricum, raman la parerea ca este o carte care trebuie citita...

    RăspundețiȘtergere
  4. hey!si eu am citit cartea anul acesta!aveam asteptari mai mari pt ca si eu auzisem ca ar fi infricosatoare.Mi-a placut cartea,toata povestea si am realizat ca vazusem filmul care s-a facut dupa carte.filmul acela nu m-a incantat niciodata cu atat mai mult dupa ce am citit cartea cand am realizat ca daca se renunta a se face o parodie dupa carte,pt ca eu asta cosider acel film,iesea un film interesant si captivant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Simona,si eu cred ca trebuie citita, prea mare tam-tam s-a facut cu personajul asta.

    Trabook, eu nu sunt o fana a genului, trebuie sa recunosc. Nici thriller nu prea citesc, dar cred ca-l prefer

    Kitty, de obicei cartile sunt mai bune decat filmele. Mi intotdeauna mi s-a parut asa, exceptand unul, dar inca nu-l divulg:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Este cartea me apreferata :x am citit-o de 3 ori si nu ma satur de ea, viata Minei este un adevarat roman, tinand cotn ca ii moare cea ami buna prietena, se transforma in vampir si este muscata de Dracula.
    Cat despre conte.... m-a indignat rpea tare nesimtirea de a-l tine pe Harker captiv, ca sa-mi mai pese de soarta lui.
    Lectura placuta, fetelor, azi am postat si eu despre aceeasi carte! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. cossaoriflame, cand am vazut comentariul acesta, atat de convins si convingator m-am gandit automat la cealalta postare, nestiind ca tu ai scris-o:))
    la sfarsitul mesajului m-am lamurit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla