Treceți la conținutul principal

Geluri de dus Jardin du Monde

   Salut! Astazi mi-am propus sa vorbim la modul general despre gama de geluri de dus Jardins du Monde de la Yves Rocher. Chiar daca in poza apar doar doua, am avut destul de multe. De fapt, aceste geluri au fost printre primele produse YR cu care am avut de-a face.

   De departe, preferatul meu e cel cu floare de tiare. Parfumul e dulce, cald, gelul consistent si se consuma destul de greu. In plus, aroma persista pe piele timp indelungat, ceea ce pe mine ma multumeste. In aceeasi categorie mai includ si varianta cu ylang-ylang si cel cu lamaie verde.

   La polul opus il amintesc pe cel cu floare de lotus, mi se pare extraordinar de gretos, mai tot timpul dupa ce-l utilizam, ma trezeam cu dureri violente de cap. Am vazut ca multe fete il prefera, insa eu nu ma impac cu el. Aceeasi reactie, poate putin mai temperata, o am la cel cu migdale californiene.
    Varianta cu lavanda, imi irita tare nasul, asa ca il cam ocolesc.


   La impresii neutre neutre, le pot mentiona pe cele cu:
-cafea si cacao. Desi miros adorabil in flacon, in combinatie cu apa, aroma se dilueaza si nu mai e atat de placuta. Plus ca uneori foloseam sampon Garnier Fructis. Rezultatul: baia mirosea foarte urat, intoxicant de urat...
-cu portocale - ma asteptam la un miros persistent pe piele. Nici gand! Mirosul dispare foarte repede si produsul are o consistenta de jeleu, adica ai impresia ca se rupe in bucati in loc sa curga din recipient.

Desi mi-am dorit sa le incerc, n-am reusit sa achizitionez gelul cu bumbac si cel cu orhidee. Oricum, mai este timp sa le cumpar si pe acestea.


    Daca am vorbit de aroma si texturi, acum trebuie sa zic si cateva impresii despre hidratare: preferatul cu tiare castiga puncte multe, dupa ce-l utilizam imi simteam pielea neteda si catifelata. Am observat rezultate bune si la ylang-ylang, cafea si lamaie verde. In rest, nu am fost impresionata.


  Gelurile pot fi cumparate la un pret aproximativ de 10 lei, depinde de oferte, pentru 200 de ml. E un pret bun, mai ales ca aveti la dispozitie o gama larga. Dupa cum stim, gusturile nu se discuta, acestea sunt parerile mele personale, insa cu ajutorul acestor articole puteti sa aflati daca semanati sau nu cu mine si daca puteti sa aveti incredere si in alte review-uri :)

Hai sa pun si o nota pentru cele din poza :) Lavanda-5, lamaie verde-8,5(pacat ca nu persista mirosul prea mult pe piele)


Kissez!

Comentarii

  1. Alina, mie imi plac la nebunie produsele Yves Rocher, indiferent despre ce este vorba, pentru ca niciodata nu am fost dezamagaita de ele. Cat despre aceste geluri de dus, eu le-am folosit pe toate si de toate am fost multumita. La niciunul nu am avut reactii neplacute, dar depinde si de organism, bineinteles. Postarea ta este binevenita, din punctul meu de vedere, pentru ca oferi o alternativa la gelurile de dus de pe piata, cu acelasi pret si nu la fel de bune dpdv calitativ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gelurile astea de dus sunt geniale. Cel mai mult imi place cel cu boabe de cafea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, eu nu pot sa spun ca-mi plac toate produsele, dar yr este o firma buna.

    Maria, ma bucur ca-ti plac :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla