Treceți la conținutul principal

Balsam de par Anian Natural - review

   Hey! Inca de cand am vazut acest produs, m-a tentat foarte tare, pentru ca promite volum parului si o stralucire sanatoasa. Il puteti gasi pe site-ul Triodeluxe, costa 20 de lei si are greutatea de 1 litru.

    Acest produs este un tratament intensiv, care se aplica pe parul spalat, chiar si pe radacini si se lasa cateva minute sa actioneze. Contine acid citric, care previne ingrasarea parului si se adreseaza tuturor tipurilor de par.

   L-am folosit deja de multe ori in cele 4 saptamani de cand l-am primit, asa ca mi-am format parerea. L-am utilizat si cand aveam parul lung si dupa ce l-am scurtat la mai putin de jumatate si am ajuns la concluziile:
- intr-adevar, nu ingrasa parul, l-am aplicat si pe radacini si nu am constatat nicio neplacere
- in cazul parului lung cu varfuri foarte uscate, n-a facut fata. Le disciplina oarecum, insa nu suficient. Pe parul scurt insa reuseste sa imi domoleasca firele rebele
- nu am observat nici volum in plus si nici stralucire, dar mie imi luceste parul indeajuns de tare de la Syoss, asa ca nu pot sa pronunt daca a avut sau nu vreun rezultat.
- miroase foarte placut, asemanator cu aloe-vera
- se consuma rapid, cand aveam parul lung aplicam de trei ori in causul palmei, acum ma multumesc doar cu unul.
- desi recipientul e mare si pare dificil de utilizat, mie nu mi-a creat probleme si m-am obisnuit rapid cu el

  Este un produs destul de ok pentru raportul pret-cantitate-calitate, dar nu mi se prea potriveste. Cred insa ca ar fi binevenit pentru fetele cu parul foarte gras si pe lungimea firului de par. Nota mea e 6,5.



Kissez!


Comentarii

  1. pentru stralucire,l-as lua dar problema este ca eu am deja volum la par si nu mai imi trebuie mai mult de atat...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. balsamul revitalizant nu are efect de volum, poate te tenteaza mai tare
      http://www.triodeluxe.ro/anian-cosmetice/balsam-par/balsam-vitalizant

      Ștergere
  2. Nu prea ma inteleg cu nici un balsam.Am un par tare dificil!

    RăspundețiȘtergere
  3. acesta ma tenteaza mai mult si cred ca il voi cumpara.merci!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu ingrasa parul para ma tenteaza si pe mine. ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place, caci am un par destul de gras la radacini. Are si o cantitate imensa, un pret bun....una peste alta, sunt multumita de el, chiar daca nu hraneste prea bine varfurile aspre, rebele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum ma multumeste, dar varfurile mele erau ff uscate, doar Syoss-ul reusea sa le tempereze.

      Ștergere
  6. wow, balsam care nu ingrasa parul aplicat pe scalp? asta chiar e o premiera pt mine :)) Pacat ca nu face fata varfurilor mai uscate, ar fi fost prea de tot atatea calitati la banii si cantitatea asta. Oricum e bine de tinut minte balsamul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pentru mine a fost o premiera, am fost foarte reticenta inainte de a-l consuma, dar chiar nu mi-a ingrasat parul.

      Ștergere
  7. eu am incercat pana acum doar keratina lichida si un sampon,pe care le ador dar cred ca si acest balsam este super :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am fost placut impresionata de Anian si sigur am sa cumpar niste lucrusoare :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla