Treceți la conținutul principal

Lila NOTD

   Hey! Am sa repet ceea ce am spus cu cateva zile in urma: nu-mi puteam imagina ca o sa-mi placa vreodata ojele mate, dar am ajuns la concluzia ca sunt absolut superbe si am de gand sa le port toata iarna.

   Am vrut sa-mi inveselesc putin ziua, pentru ca afara am o vreme oribila. Nuanta asta de lila a fost perfecta si imi admir unghiutele din 2 in 2 minute :). Si pentru ca eu rad si zambesc mult cand vine vorba de cosmetice, m-am gandit ca biscuitele acela zambaretz va fi in ton cu manichiura si cu figura mea cand o privesc. A doua poza, desi neclara, surprinde foarte bine efectul mat ;).



Am folosit Gabrini Matte Nails 395. Dupa cum se vede, se aplica mai bine ca 393 la baza unghiei :). Desi eram convinsa ca cealalta e preferata mea, acum incep sa fiu in dilema si nu ma pot hotari! :) Plus ca mi se pare ca au o rezistenta iesita din comun si net superioara ojelor lucioase. E adevarat, insa, ca se si usuca mai repede in sticluta.



Kissez!



Comentarii

  1. Este o nuanta absolut delicioasa, la fel ca si modul in care ai prezentat manichiura. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo, dar e superba, vreau si eu, nu am niciuna mata, clar merg sa caut, nu stiam ca sunt si la Gabrini asa oje!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar are o culoare tare frumoasa, parca incepe sa-mi placa si mie vazand-o la tine. Trebuie sa caut neaparat un lac matifiant! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), daca nu erai tu, nu descopeream frumusetea ojelor mate.

      Ștergere
  4. vai, nuanta aceatsa e superba ♥ Cred ca m-am indragostit :D Iar pe unghiutele tale se vede minunat.

    PS: Imi place biscuitul zambaret :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase unghiute si oja imi place tare de tot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super draguta nuanta! Mie mi se par mult mai putin rezistente ojele mate, fata de celelalte, cele pe care le-am incercat eu se toceau imediat la varfuri :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai citit asta la multe fete, dar mie mi se pare exact invers. acum, nu stiu daca e valabil doar in cazul ojelor gabrini, sau e ceva universal-valabil.

      Ștergere
  7. Ce frumoasa e :x. Imi trebuie si asta acum, de parca n-am deja destule:)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am ajuns sa am vreo 14 oje si-s multe pentru obiceiurile mele.

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa nuanta, dar si unghiile tale sunt foarte ingrijite si frumoase.
    Si eu mi-am cumparat vara asta o oja Gabrini si am fost placut surprinsa de rezistenta ei. Am scris despre ea aici:
    http://elenaciucu.wordpress.com/2012/05/24/manichiura-de-vara-1/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi frumos, sa stii ca am avut o perioada, in clasa a 12-a cand mi le mancam pana in carne.. mi-a trebuit ceva timp sa ma dezvat.

      vin in vizita! ;)

      Ștergere
  9. Ce manichiura frumoasa! Si eu sunt amatoare de oje mate desi n.am mai matifiat nimic de multa vreme. :-)
    Imi place ideea cu zambaretul!:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. unghiile superbe, la fel si nuanta, dar biscuitele e genial :)

    RăspundețiȘtergere
  11. biscuiteii astia imi aduc aminte de perioada din Franta, intotdeauna aveam un pachet :D bine, aia erau patratosi, dar tot asa zambareti!
    e draguta si culoarea!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place mult de tot nuanta!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Are straluciri frumoase oja aceasta, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa oja, o am si eu si parca vazand-o acum la tine m-am reindragostit de ea :P
    Sa o porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna ca o s-o cauti si o s-o folosesti, nu?:)
      ms! :)

      Ștergere
    2. Daaaa:) mai ales ca atunci cand am purtat-o am dat cu top coat nu am lasat-o mata,doar unghiutele sa-mi creasca :P

      Ștergere
    3. si eu am sa incerc la un moment dat sa aplic un top-coar, dar momentan ma bucur de ele asa cum sunt.

      Ștergere
  15. Ce bine arata! Nuanta ojei e tare frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla