Treceți la conținutul principal

Delicate Keemun Black Tea - Greenfield

  Hey! Sezonul rece a sosit si mi-am scos de la naftalina toate ceaiurile, ba chiar m-am apucat sa cumpar si altele. Intrand duminica dintr-o intamplare intr-o farmacie Catena, am vazut ceaiurile Greenfield despre care am citit lucruri bune prin blogosfera. Imi place mult ca se pot cumpara si la bucata. Asa am sansa sa incerc mult mai multe si nici nu ma plictisesc.

  Fiecare pliculet, ambalat individual, costa sub 50 de bani. Imaginile de ambalaj sunt foarte inspirate si pe mine ma relaxeaza instantaneu.

  Ieri, m-am si grabit sa mi-l prepar pe primul si am ales un ceai chinezesc relativ nou, produs incepand din 1875, Keemun. Este un ceai negru foarte placut, nu prea tare, dar foarte aromat si care are un iz fructat, usor dulce. Mi-a placut mult si chiar daca in general ceaiul negru nu-mi face bine, dupa acesta n-am avut niciun fel de probleme. Cred ca e concentratia optima pentru organismul meu. Il recomand, mai ales daca va place ceaiul negru, dar nu prea puteti sa-l consumati.




Kissez!


Comentarii

  1. O sa il incerc si eu. Sunt mare amatoare de ceaiuri iarna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu beau ceaiuri greenfield cand ies in oras, dar de fructe, care nu sunt extraordinare. O sa-l incerc si pe asta sa vad si eu cum e :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi-a placut ca e mai mild :).
      in farmacia unde am intrat eu, toate sortimentele erau pe baza de ceai negru. as vrea sa incerc si din alte game.

      Ștergere
  3. noi bem numai ceai verde si negru si chiar cumpar si astea, de la DM .nu am stiut ca sunt in catena.mai este tot greenfield cu musetel,super.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt in cautarea ceaiului negru perfect pentru mine, ironia e ca atunci cand eram in Irlanda si il aveam sub nas, nu imi placea deloc :)))

    O sa il incerc si pe asta, suna tare bine. Eu am o pasiune (a se citi manie) pentru ceaiuri...le ador.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi place gustul ceaiului negru, chiar mult de tot, insa ma agita rau.
      acesta mi s-a parut "cuminte".

      Ștergere
  5. Permite-mi sa iti recomand un ceai care cu siguranta te va incanta...
    Nu stiu sigur daca se gaseste si prin magazine...in oraselul meu mic nu l-am gasit, dar poate tu ai vreo sansa.
    E cel de aici http://www.kokoon.ro/ceai-de-fructe/banane-kirsch--918 sau de aici unde sunt mai multe varianta : http://www.kaffa-tea.ro/ceai-de-fructe
    Intr-adevar e putin cam scump, dar e cel mai bun ceai din cate exista si ma incanta tare mult ca acele fructe uscate se pot manca.
    Deja imi ploua in gura :D
    Daca o sa iti cumperi, sunt tare curioasa sa aflu parerea ta...pe mine m-a incantat la maxim :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi pentru recomandari :)
      de cele de pe Kokoon stiam, am stat deseori in dubii daca sa comand sau nu. Daca o sa-mi cumpar cu siguranta voi posta impresiile :)
      pupici!

      Ștergere
  6. Mie imi place ceaiul negru cu putin lapte in el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am incercat pentru ca mi-e teama ca nu nimeresc proportiile :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla