Treceți la conținutul principal

M-am plimbat si-am cumparat :))

  Salut! Dupa cum va spuneam ieri, m-am intors de putin timp dintr-o mica vacanta. Am fost intr-o tara draga mie, de care v-am mai spus: Republica Moldova. Eu ajung mai des la Chisinau, decat in propria capitala :)).


  Daca doriti sa mergeti cu masina, va recomand cu multa caldura drumul de la Albita-Leuseni, este bun si nu treceti prin alta localitate pana la Chisinau. Eu, din pacate, am intrat pe la Sculeni de data aceasta si acolo soseaua e plina de gropi si calatoria devine zdruncinata rau. Daca sunteti cu autocarul, sa stiti ca ele ajung pana la Autogara de Sud, care este la iesirea din Chisinau. Daca aveti treaba prin centru, trebuie sa coborati pe parcurs. Rutele spre Romania pleaca din aceeasi autogara. Daca doriti sa mergeti prin Republica Moldova, va trebui sa luati rutierele (adica microbuze), pe care le gasiti in Piata Centrala. Eu am mers si cu masina, si cu autocarul, asa ca sunt in tema :)).

  Chisinaul e un oras frumos, mie imi place, ma simt bine in el, are multe parcuri, insa este un oras destul de agitat. Preturile sunt cam ca la noi. O sa gasiti multe produse care sunt si pe rafturile noastre, dar si multe noutati. Oricum, moldovenii sunt renumiti pentru ciocolata Bucuria si pentru vinuri. Am incercat cateva la viata mea si am ajuns la concluzia ca si-au capatat renumele pe buna dreptate. Retetele de acolo nu s-au prea modificat in timp, gusturile sunt cele de odinioara. Pe mine ma bucura, pentru ca imi aduc aminte de copilarie. Daca sunteti nostalgici dupa anumite bomboane, ciocolata de cand erati mici, s-ar putea sa le redescoperiti in Moldova. Intotdeauna trebuie sa-mi iau bomboane si biscuiti din Piata Centrala :).

 Va mai recomand sa vizitati Vadul lui Voda, statiunea lor cea mai renumita, pe malul Nistrului. Locurile sunt foarte frumoase, merita sa le vedeti, mai ales ca sunt vecinii nostri :). Sunt oameni primitori, deschisi, dar mai exista si o alta categorie, vorbitori de limba rusa, carora daca le ceri indicatii, nu prea vor sa-ti raspunda. Eu n-am intalnit prea multi. Cu romana va descurcati foarte bine, doar ca se vorbeste mai diferit ca la noi. Dupa cateva zile o sa va deprindeti deja.

  Cu mancarea mi s-a parut usor mai dificil, mi se pare ca in zona centrala nu sunt foarte multe restaurante. N-o sa muriti de foame, dar nici alegerea nu e mare.

  In rest, bani sa fie! :)) ca de cumparat sigur o sa gasiti tot felul. Eu am vrut neaparat sa incerc produse care nu se gasesc la noi si dupa ce m-am holbat un timp bun la toate raioanele din magazinul Unic, am decis sa risc cu cateva produse. Apoi, m-am indreptat spre standul Flormar, eu nu am in oras aceasta firma si m-am bucurat mult ca am dat de ea. Iar la final, prin duty-free, bineinteles :)).

  Ca sa va faceti o idee despre preturi, impartiti la 4 sumele din lei modovenesti. Nu e chiar ca la cursul valutar, insa orientativ, e ok.
- balsam de par cu provitamina B-5 35 lei mld
- peeling pentru ten cu castraveti 30 lei mld
- rimel Turbo Boost de la Flormar 70 lei mld
- parfum Dishy Passion - Flormar 120 lei mld

Setul de sus a costat doar 119 lei mld. Contine o crema de fata de zi, de noapte, crema de maini, masca de fata si demachiant. Surprinzator sau nu, am luat tot setul doar pentru demachiant :)).


Din duty-free m-am aprivizionat cu un parfum: Bvlgari Omnia Coral. 37 de euro.

Si mult vestitele bomboane :)).





Kissez!

Comentarii

  1. Toate ca toate dar cat de bine arata bomboanele....yumm, yummm, yummmmmm.
    Sa le consumi pe tate cu drag si spor. ;))
    Pun pe lista pentru anul viitor si Chisinaul, cred ca am mai spus asta o data dar chiar vreau sa vizitez si eu o leaca di Chshinau. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms :)
      mi-ai zis si te incurajez sa te duci :).

      Ștergere
  2. Bomboanele chiar sunt un deliciu!!
    De fiecare data colega mea de camera imi aduce cateva bombonele, si imi era si mila sa le mananc pentru ca erau foarte bune si fiind pofticioasa, nu apucau si a doua zi:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi se pare ca au mai renuntat la cateva sortimente si-mi pare rau :(.

      Ștergere
  3. Vai, ce de bunatati ti-ai luat! :D
    Sa le folosesti cu placere, iar pe ultimele sunt sigura ca deja le-ai papat cu placere :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi! poza e facuta de cateva ore, am mancat doar 2 dintre ele, le mananc incet, ca dupa aia raman fara :)).

      Ștergere
  4. Bomboaneeeeee ♥ sunt cele mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte curioasa cum este setul cu produse pentru fata!
    Sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere,asteptam impresii:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi! nu stiu de care sa ma apuc mai intai :)).

      Ștergere
    2. De bomboane, sa ne faci pofta! :)) Glunesc :P

      Ștergere
    3. :))))))))))))))))))))
      vezi ca sunt in Cluj, in Iulius MALL.

      Ștergere
  7. Sa le folosesti cu placere, mama ce as fi mancat niste dulciuri acuum!! Soacra mea cand lucra in piata mare din Galati, des cumpara bomboane de ciocolata, biscuiti, tablete de ciocolata cu multe alune intregi..de la moldoveni, deci salivez! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.
      imi pare rau ca ti-am creat atata pofta...

      Ștergere
  8. Cred ca e tare frumos parfumul:) Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  9. e cam departe de mine , dar o sa-mi fac curaj sa vad Chisinaul , de mult doresc !

    RăspundețiȘtergere
  10. te invidiez pentru bomboane. dar unde stai de mergi asa des? :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nu mi-ai trimis tu pachet cu premiu? ai uitat?? :))

      Ștergere
  11. Eu am destule prejudecati legate de Chisinau, din pacate. Din ce vedeam in poze, parea un oras f. sarac, asemanator cu un orasel de la noi de pe vremea comunismului, imi dadea fiori numai cand vedeam pozele. In acest context, parca sunt si mirata ca la granita cu Rep. Moldova exista un Duty Free. :-)) Sper ca n-a sunat urat, n-am nimic cu Rep. Moldova, dar nu stiu de ce mi s-a parut mie mereu asa. Insa acum dupa ce am citit ce-ai scris, sincer iti spun ca as vrea sa merg in Chisinau, l-ai prezentat intr-o alta lumina. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e ca marile orase din Romania, dar eu zic ca e pe calea cea buna, s-au mai facut modificari si s-a lucrat la sosele. Lumea vrea schimbare, asta-i important.
      Eu sunt subiectiva, dar zic ca ai ce sa faci pe acolo. Ma bucur ca ti-am schimbat impresia :).

      Ștergere
  12. Vai, bomboane Bucuria!!!! Imi aduc aminte de studentie cand le vad. In anul 3, stateam in camera la camin cu o basarabeanca si ploua cu Bucuria! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. bomboanele arata super!sunt o adevarata ispita pentru mine acum...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti sa le cauti si pe la noi prin tara, sa stii ca se gasesc, dar mai mult in orasele mari sau in cele din Moldova.

      Ștergere
  14. si gelurile de dus? :-?? unde sunt? :D

    as vrea sa vad un review la peeling-ul cu castraveti. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti cat m-am abtinut :))))))))))))))))))

      o sa vina si review-ul. intai incerc, apoi, daca-mi place ceva, o sa iau pentru un concurs. Sa vedem daca merita ;)

      :*

      Ștergere
  15. Ce vesela e ultima poza. Peeling-ul pentru ten am crezut ca e gel de dus si deja zambeam, dar se pare ca m-am inselat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu, nu! am fost cuminte si mi-am dat peste degete :)).

      Ștergere
  16. Vaaaaai cat imi plac bomboanele de la Bucuria. Am avut ocazia sa le gust si eu acum vreo doua luni. Astea si caramelele bucuresti sunt cele mai bune dulciuri din lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu-mi aduc aminte sa fi mancat caramele de astea...

      Ștergere
    2. Bucuresti am zis? :)) Unde imi era capul? Bulgaresti voiam sa zic. Vezi ce inseamna sa vorbeasca gura fara mine la miezul noptii? :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in g…

Emetostop impotriva raului de miscare

Hello! M-am hotarat sa fac aceasta postare din doua motive. In primul rand, exista foarte multi oameni care au probleme cu raul de miscare (ma aflu si eu printre ei) si numai cineva care se confrunta cu asa ceva stie ce inseamna sa ratezi excursii, sa stai tot timpul stresat, sa-ti fie rau dupa primele 5 minute de mers. In al doilea rand, postarea despre Aerius (impotriva alergiilor) s-a bucurat de vizualizari multe, asa ca m-am gandit ca poate reusesc sa ajut pe cineva si de data asta.



  Eu am rau de miscare de cand ma stiu, cand eram mica plecam cu vestita punga si daca faceam un drum de 10 km, indiferent daca era cu masina, autocar sau tren. Toate excursiile din scoala primara erau incununate de stari de rau. Medicamentele nu erau bune si chiar daca le luam nu aveau efect. Intr-un final, am renuntat la excursii fiind ingrozita de ce urma sa simt.


  In clasa a VIII-a s-a organizat o excursie foarte frumoasa asa ca m-am decis sa mai incerc odata si, in prealabil, m-am interesat la …

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine plati…