Treceți la conținutul principal

Provocare: shopping cu doar 20 de lei :)

  Hey! Pentru prima data am venit si eu cu o idee, ce s-a concretizat intr-o colaborare cu alte blogerite. Provocarea a fost destul de grea, mai ales ca mi-am pus colegele sa faca cumparaturi inteligente sub 20 de lei :). Eu am avut ghinionul de a nu fi atenta la unul din produse, asa ca am depasit suma cu 50 de bani, dar ma gandesc ca mi se iarta.

  Am ales sa fac micul shopping in DM, nu de alta, dar acolo ai sanse sa cumperi mai multe produse de doar 20 de lei. Dupa ce m-am invartit si am socotit, am plecat cu:


- masca de fata Skinlite in doi pasi: un pliculet cu gel exfoliant de 3 grame si masca propriu-zisa cu complex de vitamine (tot 3 grame). Este produsul care mi-a starnit cel mai tare curiozitatea - 4 lei
- masca de fata Balea cu enzime, care promite o curatare profunda a pielii - 10 lei
- deo-spray Balea cu lime, de care eram sigura ca are un pret de 6 lei, iar la casa mi-am dat seama ca e 6.5 :)).

  Bineinteles ca le voi face la toate review, ca sa vad cat de bine mi-am cheltuit banii :).

  Puteti sa vedeti ce au ales colegele mele aici:

2. Dee - bydee-make-up.blogspot.ro
3. Suzana - www.trabook.blogspot.ro
4. Cristiana Mitran - http://kisstyana.blogspot.ro/
5. Ana-Maria - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/
6. Almi - http://www.my-fashion-hobby.com/
7. Little Beauty Bag - http://littlebeautybagcta.blogspot.ro/
8. Anais http://cosmeticelatest.blogspot.ro/
9. Adelina Radu http://adelinaradu.blogspot.com/
10. Maya http://www.mayasecret.com
11. Mirela http://makeupmirela.blogspot.ro/
12. Theo http://sweetheart-woman.blogspot.ro/
13. Adelina http://midsummer-blog.blogspot.com
14.Andreea's Land http://bazardeimpresii.blogspot.cz/
15. Simona http://makeupforsimi.blogspot.ro/

Kissez!

Comentarii

  1. Rusinica, rusinica, tocmai tu sa depasesti bugetul. ;))
    Asteptam review-uri, DM a fost si baza mea de aprovizionare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neatentia, bat-o vina! eram convinsa ca spray-ul e doar 6 lei :)).

      Ștergere
  2. cum e spray-ul cum e cum e <3 ? cred ca miroase super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am folosit doar o singura data. deocamdata sunt racita si ma deranjeaza spray-ul, imi ingreuneaza respiratia. am trecut la stick momentan, dar cum ma fac bine, incep sa-l testez puternic.

      Ștergere
  3. De abia astept sa vad cum e masca Balea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a atras atentia masca de la Skinlite, dar pana la urma am ramas la balsamul de buze:).
    Sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine ma tenteaza masca de fata Balea, abia astept s-o prezinti mai in detaliu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt curioasa sa vad cum este masca de la Balea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Super ! Tocmai ma framantam ca trebuie sa-i iau cadou unei prietene si nu stiam ce. Mi-ai dat o idee minunata ! E mare fana geluri de dus si creme, iar DM-ul nu duce lipsa de altceva. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti cu placere!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. am vazut una dintre mastile despre care ai vorbit tu (luata de la Dm cred) la pret dublu in Marionnaud.. si am zis ca musai ajung si eu in DM!
    dar nu stiu cand :)
    sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  10. Masca de fata cu enzime ma tenteaza si pe mine... Poate o sa ii faci review :P

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte interesanta ideea, sa mai faci astfel de postari pentru ca ne inspiri pentru a economisi. te-am pupat:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa mai fac, chiar daca vor fi doar pe cont propriu, fara o colaborare ;)

      Ștergere
  12. m-ai innebunit cu deodorantele Balea... cred ca trag si eu o fuga in DM zilele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu fug de mastile Balea dupa ce am patit ca una din ele sa imi arda fata si sa imi provoace iritatii. Sa te feresti de cea cu lapte si miere daca ai ten sensibil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi aduc aminte postarea ta.
      am avut noroc, pentru ca nu prea tenteaza combinatia miere+lapte. intotdeauna ma indrept spre mirosuri mai acrisoare :).

      Ștergere
  14. buna investitie! ce imi place mie la tine e ca niciodata nu recomanzi produse scumpe, ci unele pe care cred ca oricare dintre noi si le poate permite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai va arat pe blog cam tot ce folosesc si, momentan, nu sunt dispusa sa experimentez cu produse mai scumpe. dorinta exista, dar dupa cateva "tzepe" am ajuns la concluzia ca si astea mai ieftinute pot fi bune.

      Ștergere
  15. produsele balea sunt super...si eu imi cumpar de cate ori am ocazia.... cremele de maini, gelul de dus cu lapte si miere, sapunul lichid...sunt super! am incercat si demachiant si lotiune tonica si sincera sa fiu pielea mea s-a simtit mai bine decat cu garnier sau l'oreal....deci asa cum zici si tu, nu pretul este tot!
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Se adevereste din ce in ce mai mult ca produsele Balea sunt ieftine si bune!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla