Treceți la conținutul principal

Dishy Passion eau de parfum Flormar - review

  Hello! Avem iarna in toata regula, zapada, polei, temperaturi mici si, bineinteles raceala si gripa! Din nou, imi gasesc refugiul printre cosmetice si potiuni, doar-doar imi mai ridica moralul.

  M-am hotarat ca astazi sa va scriu despre o apa de parfum foarte accesibila si care m-a surprins intr-un mod chiar placut. V-am mai zis eu ca nu am in oras stand Flormar, asa ca, atunci cand l-am vazut in Chisinau, am fugit glont la el. Dupa ce m-am uitat vreo ora pe la oje si gloss-uri, am remarcat si sticlutele colorate de parfum. Le-am mirosit pe toate si, desi mi-au placut mai multe, am optat pentru varianta verde, Passion.

  Recipientul este simplu, dar atractiv, are 50 de ml, este valabil 36 de luni de la deschidere si a avut un pret de 120 de lei mld, asa ca banuiesc ca la noi se gaseste la un pret de aproximativ 30-35 de lei.

  Mie imi pare un amestec de note fresh, fructate si marine si-l asociez cu gelul de dus Senses Lagoon de la Avon. Este genul acela de miros care te revigoreaza, care iti lasa impresia de curatenie, fiind in acelasi timp feminin. Aroma de para mi se pare cea mai puternica. Rezista foarte bine, pe piele dureaza de dimineata pana seara tarziu, iar pe haine si mai mult.

  Se simte ca nu este un parfum de lux, insa cred ca poate concura cu multe de la Avon si Oriflame. Imi place si chiar daca pare mai potrivit vremii calde, l-am tot purtat in ultima vreme. Nota mea e 8. Nu cred ca am sa-l recumpar pentru simplul fapt ca-mi place sa descopar cat mai multe parfumuri, insa am ochit si un parfumel albastru tot Flormar.




Kissez!




P.S. Imi cer scuze pentru poza, a fost singura dintr-o lunga serie, din care se intelegea ceva :(.

Comentarii

  1. Aham...faci shopping in Moldavioara :)
    Super :*
    Nu stiam ca avem Flormar in Chisinau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am gasit standul in Unic :). M-am bucurat si m-am aruncat :)).

      Ștergere
  2. Nici eu nu am stand Flormar si parca tot mai multe produse ma teteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa-s si eu si acum imi pare rau ca n-am carat mai multe cu mine.

      Ștergere
  3. nu l-am vazut dar la urmatoarea vizita la un stand flormar o sa il incerc.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar nu imi imaginam parfumuri de la flormar :)
    suna interesant, chiar imi plac parfumurile fresh, fructate!

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa am si eu vreodata ocazia sa il testez.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea sa il incerc, mai ales ca prefer parfumurile fresh, chiar si iarna. Colectia mea incepe sa scada, eu nu folosesc doar un parfum , am mai multe, dar niciodata prea multe :)

    RăspundețiȘtergere
  7. De multe ori un parfumel ieftin miroase mai bine ca unul "de lux"... eu lucrez intr-o parfumerie si majoritatea parfumurilor nu imi plac. Nu cat sa platesc atat pentru ele. Raman la Avon si Oriflame. Nu persista atat de mult dar sunt mai delicate decat multe altele. Habar nu aveam ca exista parfumuri Flormar, la mine in cucuietii din deal nici nu cred ca a auzit lumea de Flormar. :)) Poate ajung si eu curand in civilizatie sa le miros, ca sunt curioasa. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt fana ale parfumurilor de lux, insa imi iau mai rar.
      in care cucuieti stai? :)) m-ai facut sa zambesc :).

      Ștergere
    2. In Oltenita, la vreo 70 km de Bucuresti. Un oras mic mic si frumos. Da, si eu mi-as lua un parfum scump daca mi-as permite, dar adevarul e ca sunt foarte zgarcita si nici viata sociala nu prea am, asa ca nu are rost. Cand vreau ceva mai-mai, ma parfumez la munca. De exemplu, parfumul pe care chiar mi l-as cumpara, e D&G Rose the one. Il iubesc de cativa ani. E dulce si rece in acelasi timp, e adorabil. Sau Alien. In schimb cu Chanel nu m-as da nici sa ma bati. Daca iti spun ce am facut cu o copie dupa Coco Mademoiselle (miroseau identic, le-am comparat), nu m-ai crede :))

      Ștergere
    3. ai Bucurestiul aproape, macar.

      ce-ai facut? :))

      Ștergere
    4. Am dat cu el in baie... :"> :)) Dar shhh :P

      Ștergere
    5. banuiam eu ceva de genul asta :)).

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. poate isi mai extind reteaua si ajungem sa ne bucuram si noi de produse :(.

      Ștergere
  9. Cred ca mi-ar placea si mie parfumul acesta, dupa descrierea ta pare genul meu. O sa il incerc si eu cu prima ocazie cand ajung pe la stand. Sunt curioasa daca si pretul este atat de bun.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-ar putea sa-ti placa, avand in vedere ca suntem amandoua fane Midsummer :).
      :*

      Ștergere
  10. Lagoon e gelul meu de dus preferat, miroase diviiin. Si chiar sunt pretentioasa la parfumuri. Regret sa te anunt ca tocmai voi mai face o gaura in buget, din cauza ta :)). Abia astept sa il incerc :) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa ai si tu aceeasi impresie, cum ca seamana. sa-mi spui cum ti se pare, dupa ce-l testezi :)
      pupici!

      Ștergere
  11. Sper că se mai găsește acest parfum la standurile Flormar, l-aș mirosi viitoarea dată când merg în Lotus dacă nu uit până atunci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca mai exista, dar nu stiu sigur.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in g…

Emetostop impotriva raului de miscare

Hello! M-am hotarat sa fac aceasta postare din doua motive. In primul rand, exista foarte multi oameni care au probleme cu raul de miscare (ma aflu si eu printre ei) si numai cineva care se confrunta cu asa ceva stie ce inseamna sa ratezi excursii, sa stai tot timpul stresat, sa-ti fie rau dupa primele 5 minute de mers. In al doilea rand, postarea despre Aerius (impotriva alergiilor) s-a bucurat de vizualizari multe, asa ca m-am gandit ca poate reusesc sa ajut pe cineva si de data asta.



  Eu am rau de miscare de cand ma stiu, cand eram mica plecam cu vestita punga si daca faceam un drum de 10 km, indiferent daca era cu masina, autocar sau tren. Toate excursiile din scoala primara erau incununate de stari de rau. Medicamentele nu erau bune si chiar daca le luam nu aveau efect. Intr-un final, am renuntat la excursii fiind ingrozita de ce urma sa simt.


  In clasa a VIII-a s-a organizat o excursie foarte frumoasa asa ca m-am decis sa mai incerc odata si, in prealabil, m-am interesat la …

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine plati…