Treceți la conținutul principal

Am testat

  Hey! Inainte de toate, va anunt ca parerile mele dupa ce am testat mostre nu sunt review-uri, sunt doar prime impresii menite sa sublinieze daca as lua sau nu produsul full-size. In al doilea rand, cand vine vorba de esantioane, incerc chiar si produsele care, prin descriere nu mi s-ar potrivi. De ce fac asta? Pentru ca am descoperit chiar si asa produse care sa-mi placa.


   Acum cativa ani, aveam atatea mostre incat puteam sa ma descurc exclusiv cu ele saptamani la rand :)). Cred ca de atunci am pastrat o anumita nostalgie fata de ele si chiar ma bucur cand gasesc unele prin reviste ;). In plus, am observat ca imi dau seama imediat daca un produs imi prieste ori nu si rareori ma insel.

  Sa trecem la treaba.

 Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant - Bineinteles ca a fost prea slab hidratanta pentru mine, insa am folosit-o atunci cand mi-au aparut doi monstruleti pe fata si crema aceasta a reusit sa-i potoleasca imediat. A uscat zonele cu probleme, intra rapid in piele. Cred ca poate fi o solutie pentru persoanele cu ten normal-gras si cu imperfectiuni. Eu n-as cumpara-o pentru ca nu mi se potriveste.


  Vichy Idealia - Am fost foarte nerabdatoare sa testez aceasta crema, din pacate n-am observat niciun efect. Pe bune! Niciunul. Parca nu ma dadusem cu crema, parca nu folosisem absolut nimic. Nu as cumpara-o pentru nimic in lume.

  Vichy Idealia Pro - Varianta imbunatatita a primeia. Se vede ca s-au facut ceva modificari in compozitie pentru ca textura este mai fluida ca a celei dintai, insa fata mea arata lucioasa ca o rosie bine lustruita. Nu hidratata, nu cu stralucire sanatoasa, doar lucioasa. Nu as cumpara-o nici pe ea.

   Vichy Liftactiv - O crema ok, din care am incercat mai multe mostre, asa ca parerea mea e mai bine conturata. O baza buna de machiaj, o textura destul de densa. Din pacate, pielea mea are nevoie de hidratare intai si mai apoi de hranire, insa mi se pare o crema ok. N-as cumpara-o totusi.

   Anew Clinical - Alta mostra pe care am incercat-o nerabdatoare si care mi-a placut. In zilele in care am folosit-o am avut un ten luminos, intins care arata foarte bine. As cumpara full-size ;).

  Sampon Nivea Volume - Intr-o vreme foloseam sampoanele Nivea, dar apoi am descoperit Syoss si le-am abandonat. Varianta pentru volum e destul de ok, miroase bine mi-am simtit scalpul curat, insa, pe lungime, parul a devenit gras mai repede decat cu Syoss. L-as cumpara doar in eventualitatea in care Syoss nu s-ar mai produce.

  Balsam Nivea Volume - Miros placut, efect destul de notabil, varfuri cumintite si un usor volum. L-as cumpara.

   Fond de ten Vichy Aerateint Pure - Am testat foarte multe mostre din acest fond de ten. Imi place ca sterge urmele de oboseala, ofera un chip proaspat. Textura este foarte cremoasa, se intinde bine pe ten, acoperirea este medie, insa nu-mi place ca nu este buildable. Daca scap mai mult se vede ca o masca. Este foarte economic. Nul-as cumpara, dar daca l-as primi nu cred sa ma supar prea tare :)).

  Sampon Goldwell pentru volum - Eram curioasa fata de acest produs laudat. Nu mi-a prea placut mirosul, asemanator cu Tony&Guy. Imi plac produsele cu miros masculin, dar nu in sampoane. Nu miroase rau, dar ma asteptam la alteva. E un sampon destul de ok, a spalat bine parul, a fost delicat cu scalpul. L-as cumpara oarecum.

  Balsam Goldwell pentru volum - Mi-a imbacsit parul in ultimul hal. Varfurile mi-erau maturica. Miroase in acelasi stil ca samponul. Nu l-as cumpara pentru nimic in lume.




Kissez!

Comentarii

  1. Nici mie nu prea imi plac cremele Vichy. Am incercat insa acum cativa ani un fond de ten de la ei, tin minte doar ca era intr-o sticluta cu pompita si mi-a placut foarte mult. Trebuie sa ma documentez sa vad care era :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie cel mai urat mi-a fost de aqualia thermal, mai ales ca ma asteptam sa fie buna...

      Ștergere
  2. Dintre toate, m-ar tenta Vichy Aerateint Pure. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu le pastrez si le i-au cu mine in calatorii :) , e mai usor asa , bagaj mai putin etc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma risc, la cat mi-e de dificil tenul, de obicei le testez cand stiu ca a doua zi nu ies din casa :)).

      Ștergere
  4. Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant i-a placut mai mult sotului decat mie, el are tenul gras.
    Imi plac gelurile de dus masculine, inca nu am revenit la obiceiul asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar i-a placut cuiva :)).
      si mie imi plac gelurile de dus masculine, uneori imi mai cumpar cate unul :)))) si de obicei il si termin rapid.

      Ștergere
  5. eu folosesc acum crema Anew clinical si imi place tare mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca o sa-mi iau si eu ceva de la Anew, desi am zis ca o sa folosesc doar creme din farmacie.

      Ștergere
  6. Pai am ten gras,uleios,predispus la cosuri,puncte negre,albe,etc deci cred ca crema Antiimperfectiuni de la Gerovital e perfecta pentru mine!!
    Vreau neaparat sa o incerc,ca sa ma conving ca e buna,mai ales ca mi-a tras teapa crema Sebo-reglatoare stop acnee tot de la Gerovital careia i-am citit un review ultra-pozitiv sa zic asa,am cumparat-o fara sa mai clipesc si nu a rezolvat ABSOLUT NIMIC,ba chiar daca din graba dau cu prea mult fac cosuri si imi luceste si mai tare fata,cica e "Stop acnee" dar e comedogena (cel putin pentru mine,nu contrazic pe nimeni daca spune ca nu e asa,nici nu m-am uitat pe cutie :))) ) iar daca nu ma mai dau cu ea...e acelasi efect ca si atunci cand dau cu prea mult,deci trebuie s-o folosesc.. :((
    Multumesc pentru review!
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din oacate suntem foarte diferiti, noi, oamenii... idee este sa gasesti o blogerita cu care sa semeni si abia apoi sa experimentezi cu produsele folosite de ea.
      gerovital sunt toate aproape toatecomedogene, deci un fiasco pentru mine.

      Ștergere
    2. Asa e,dar respectiva blogerita are pielea cam ca si a mea,grasa,predispusa la cosuri,si par gras cu varfuri uscate.Deh,n-am ce face acum,insa unele produse testate de ea mi-au facut mult bine si mie.Eu,de exemplu,am parul ca al tau,foarte gras la radacini,foarte uscat si deteriorat la varfuri,iar dupa ce am citit review-ul samponului Syoss facut de tine l-am incercat si e foarte bun si pentru mine,ma ajuta mult parerile tale despre produsele pentru par.Mai citesc pareri,am cate o blogerita pentru fiecare parte a corpului :)) (par,ten,corp,make-up,fashion,etc.)careia ii citesc review-urile mereu.
      Deci,per total,crema asta nu functioneaza la mine ca si la ea,desi avem tenul cam la fel.
      Mama ce mai lungesc comentariile astea,nu?Parca scriu romane,nu ma mai opresc din scris :)))

      Ștergere
    3. da, e posibil chiar si incazul a doua tipuri de ten aproape identice, sa intervina si astfel de probleme.

      atunci e bine ca m-ai gasit pe mine pentru par :))) imi plac comentariile lungi, se aseamana cu postarile mele :))).

      Ștergere
  7. Si eu am incercat mai multe mostre de la Vichy dar nu mi-a placut niciodata cum se comportau pe tenul meu. Mostre de la gerovital plant am avut si eu si mi-a placut mai mult crema antiimperfectiuni decat cea hidratanta- pe care o folosisem inainte cu cativa ani si nu mi-a placut oricum, speram ca varianta cea noua cu floare de colt va fi altfel, dar nu mi s-a potrivit.
    Cat despre sampoanele nivea nu ma impac nicicum cu ele si cu cele de la dove- ma maninca scapul de la ele, syoss n-am incercat pana acum.
    Vroiam sa te intreb tu ce tip de ten(banuiesc ca normal sau uscat) ai si ce fel de crema folosesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal-uscat, depinde de vreme, insa puternic deshidratat, ceea ce-mi da o multime de batai de cap. Momentan folosesc un tratament de hidratare intesiva de la La roche posay. am tot zis ca-i fac review.

      Ștergere
  8. m-ar interesa balsamul de par Nivea, la par am de lucru iarna :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla