Treceți la conținutul principal

B.U. Rockmantic review (copie ok dupa Nina - Nina Ricci)

   Hey! Am poza asta din jurul Pastelui de anul trecut :)). Am redescoperit-o zilele trecute si am zis sa va povestesc putin despre aceasta apa de toaleta si, cu ocazia asta, sa public cel de-al 180-lea review (!!!).

   Gama B.U. se poate gasi cam prin toate supermarketurile, magazine de cartier, farmacii. Daca Wild a fost parfumul copilariei multora dintre noi, pe parcurs au scos si alte arome, unele mai reusite, altele nu. Dintre cele reusite face parte si Rockmantic, pe care il putem gasi in varianta de 20 ml sau 50 ml, cel din urma costand in jur de 50 lei. Ok, zic eu. Plus ca trebuie sa recunosc ca mi-a placut mereu cutia-doza in care vine ambalat :).


  Eram cam satula de parfumurile astea de duzina cand l-am primit, dar l-am desfacut de curiozitate. Prima impresie a fost ca seamana extraordinar de bine cu alt parfum, dar nu-mi dadeam seama despre care anume era vorba. Mi-am stors creierasul cateva minute pana cand m-a lovit inspiratia: seamana cu Nina de la Nina Ricci, adica parfumelul in sticla-mar, care arata adorabil. Am avut edp la sticluta mare, mini-parfumel si lotiune de corp, asa ca stiu despre ce vorbesc. Ba, am vazut ca si altor fete le-a lasat aceeasi impresie.


  Bineinteles ca nu e o copie perfecta, ca atunci cine ar mai cumpara Nina? :)) Are acea "problema" care o au parfumurile mai ieftine, si anume aroma destul de puternica de spirt imediat dupa pulverizare. Ma deranjeaza putin, dar apoi ma calmez :)). Pe piele are aceleasi note de mar, caramel, o combinatie usoara si tinereasca, perfecta cam pentru orice anotimp, dar in special pentru cel cald. Persista destul de bine, daca-l folosesc dimineata, il pot simti pe incheietura mainii si inspre seara. Nici Nina nu e cu mult mai persistent.

  Daca sunteti fane Nina si momentan n-aveti bani, puteti sa-l luati in considerare. Eu sunt tare gingasa la parfumuri, asa ca am impresia ca-s destul de pretentioasa. E o copie chiar buna. Nota? Cam 8,5-9 :).



Kissez!




Comentarii

  1. Imi place parfumul Nina poate gasesc un tester in magazine sa incerc B.U :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, deci parfumurile acestea de la B.U. cred ca le vor prinde si copiii nostri :)) Eu una nu ma pricep la parfumuri... dar, am impresia ca in 90% din cazuri, majoritatea firmelor "mai micute" incearca sa copieze firmele "mai mari" (daca ma exprim cum trebuie). E pacat, fiindca, mai bine s-ar chinui sa faca ceva care sa fie al lor :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca da.


      da, multe parfumuri sunt copii, doar ca majoritatea sunt atat de nereusite incat mi-e groaza sa ma gandesc.

      Ștergere
  3. 180 felicitari !
    la cat mai multe :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am vazut parfumul acesta in magazine dar cred ca o sa ma uit dupa el cand mai termin din parfumuri.. ca am cam multe acum si nu apuc sa le folosesc.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. La cat mai multe review-uri!
    Chiar ca miroase a Nina,dar o aroma mai...nu stiu,ieftina :)
    Rockmantic e printre preferatele mele din categoria "low price"
    B.U. Wild a fost si in cazul meu parfumul copilariei,a fost primul meu parfum,inca il mai am.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  6. Wooooow! Eu ador Nina, dar habar nu aveam ca varianta asta a B.U seamana. E bineee de stiut! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ei brava pentru cel de-al 180-lea! wow, eu nici nu le-am numarat. La cat mai multe:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai cine le-a numarat? :)) mi-a sarit in atentie cand am etichetat articolul :).

      Ștergere
  8. inainte de a citii titlul, m-am uitat la poza si am avut impresia ca faci review la o sticla de vin.
    pana acum am incercat doar B.U.Heartbeat,parfumul si spray-ul. treptat am sa le incerc si pe celelalte.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Marul de la Nina Ricci este parfumul meu preferat ! Deci acum vreau sa il miros si pe acesta :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu l-am remarcat in magazin pe asta, o sa-l miros si eu, sunt curioasa, insa oricum vreau sa-l cumpar pe cel galben, prima varianta, ca tot vorbeam noi de amintiri :P

    Pupici, o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu pe cel galben nu l-as recumpara, l-am avut prin casa de vreo 6 ori si am ajuns la un full.

      Ștergere
  11. Tin minte ca mi-a placut foarte mult B.U. albastru, nu stiu cum se numea. L-am luat din Bulgaria pentru mama. Unul dintre cele mai dragute parfumuri pe care le-am mirosit vreodata. Pe mine nu ma intereseaza firma, ca e mica sau mare, ca e copie sau nu, ba chiar nu pot sa inteleg cum unii prefera anumite parfumuri doar pentru ca sunt "de firma". E adevarat ca unele sunt dementiale, dar altele sunt cel putin oribile. Cand vad oameni care aleg parfumuri care nu le plac atat de mult, dar care sunt scumpe si de firma, imi vine sa ii iau la palme. Pe mine ma intereseaza sa miros dragut si sa simt si eu mirosul ala, cu alte cuvinte, sa persiste. Daca miroase ca Nina nu cred ca imi place, din pacate, nici Nina si nici Ricci Ricci nu imi plac foarte mult, nu sunt genul meu doar, nu ca ar mirosi urat. In schimb, Love in Paris si Premier Jour sunt mmmmm minunate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. icy? l-am vrut mult in 2004, dar n-am mai apucat sa-l iau.

      recunosc ca am o mare inclinatie spre parfumurile de firma si cu ele ma simt cel mai bine, insa, mai primesc si altele si uneori finantele sunt limitate si atunci mai aleg si low-end. Nu mi-as lua, insa, un parfum scump fara sa-mi placa.

      Ștergere
    2. Nu cred ca icy era, vad ca era sticla diferita. Mai repede Blue Opal era. Nu stiu, era in 2007. Da, si eu am o mare inclinatie spre parfumurile de firma, unele sunt absolut superbe, dar nu ma lasa inima sa imi iau unul, pentru ca inca nu l-am gasit pe cel care sa ma fascineze total.

      Ștergere
    3. Pff, ametita sunt! Abia acum am vazut ca e C-Thru, nu B.U. Ma miram eu de ce imi da cu virgula. :))

      Ștergere
    4. :))))))))))))))))))))))))))))))

      si eu vad ultimul mesaj si ma uit si la titlu si imi zic: Mai, dar parca eu scrisesem despre BU, unde vede fata asta ca-i C-thru?? Dupa aceea am vazut si celalalt mesaj si mi-am dat seama ca C-thru e cel cumparat de tine :).

      Ștergere
  12. Felicitari! La cat mai multe review-uri!
    Foarte tentant acest BU. Il trecem pe lista. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, am mai adaugat un review azi :))

      lista se mareste :)).

      Ștergere
  13. oooo, de cand nu am mai cumparat un parfum BU. Tin minte ca pe vremuri eram absolut innebunita dupa varinata aia cu ambalaj alb, cred ca LOVE se numea, nu mai stiu sigur. Cred ca merg sa imi cumpar un spray acum ca mi-am adus aminte. O sa ma uit si dupa Rockmantic, suna bine din descrieri

    RăspundețiȘtergere
  14. Deocamdata am un nina cumparat la promotie de pe aoro.ro dar e bine de stiut ca am o alternativa cand mi se termina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla