Treceți la conținutul principal

Eu si soacra-mea

  Hey! :)) Nu, nu va povestesc despre soacra mea, ci despre cartea lui Jane Green. Cand mi-am aratat colectia chic-lit si v-am intrebat despre care roman v-ar tenta sa cititi cateva randuri, cele mai multe ati ales-o pe aceasta, asa ca m-am conformat.




Bineinteles ca si pe mine m-a intrigat titlul, mai ales ca vreau sa cred ca pot exista soacre ca lumea, chiar daca aproape toate exemplele in literatura, filme ba chiar si din viata reala ne arata ca-i exact pe dos. Nici acest roman nu se indeparteaza prea tare de la ideea arhi-dezbatuta, asa ca facem cunostiinta cu eroina principala, Ellie, care, odata cu barbatul visurilor ei, o primeste la pachet si pe mama acestuia, o femeie ultra-protectiva cu baiatul ei si care ajunge sa fie exasperanta incercand sa modeleze dupa placul ei noua familie. Daca lucrurile mai erau cumva la inceput, din momentul in care apare si un junior, problemele incep sa capete proportii alarmante. Ellie este nevoita sa lupte pentru a-si impune propriile reguli, iar singurele care o sustin sunt cele doua prietene ale ei Lisa- femeia fatala si Trish- familista convinsa.

Daca va reusi sa o scoata la capat si sa se apropie de soacra ei, va las sa descoperiti singure.



  Daca va tenteaza, o puteti cumpara de aici :).





Astazi avem reduceri intre orele 12-13, 15-16 si 20-21 pe Miniprix.


De asemenea, site-ul  Kurtmann  si-a schimbat look-ul. Eu tocmai mi-am facut o micuta comanda la ei (prima) si de abia astept sa primesc coletul :).




Kissez! 



Comentarii

  1. Probabil ca e foarte faina povestea,colectia chic-lit asa e de obicei:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma inteleg de minune cu soacra, fiindca ea e finlandeza, iar eu nu vorbesc limba, deci combinatia e ideala ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur cand aud si cazuri fericite. inseamna ca va mai ramane sa vb prin semne sau cu un translator :).

      Ștergere
  3. Usurica si interesanta.
    Mi-ar placea sa o lecturez. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am fost foarte curioasa, dar nu pot sa zic ca mi-a placut la nebunie.

      Ștergere
  4. Eu am o soacra misto, ma enerveaza doar cand nu are grija de ea, in rest o super iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult coperta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ooooofffff...pacat ca nu ai spus si cum se termina! Chiar nu am timp sa citesc lecturi suplimentare o vreme de acum incolo (cel putin pana la sfarsitul anului scolar) , pentru ca am ”lecturile obligatorii”, care sunt mult prea multe, pentru servici + copil + multe treburi casnice...dar, eu cred ca se termina cu bine, cam asa e mereu actiunea romanelor de genul acesta!?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi total incorect, cel putin in opinia mea, daca as divulga prea multe...

      eu nu fac recenzii, eu doar vreau sa deschid apetitul.

      Ștergere
  7. Nu am citit-o insa cred ca are o groaza de scene haioase :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Merge de umplut timpul liber...cine are :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar imi aduc aminte cum am citit pe undeva ca, de fapt, atata timp cat nu lucrezi 16 ore pe zi, orice om are timp liber. unii stiu sa-l gestioneze, altii nu ;).

      Ștergere
    2. Pai e cam greu, sa stii, mai ales ca, daca ai si copil mic, tot timpul apar lucruri neprevazute!

      Ștergere

  9. :-) si eu ma gandeam la inceput c-o sa povestesi ceva de soacra :-). Are subiect interesant cartea, deja imi inchipuiam calvarul bietei femei :-):-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si numarul foarte mare de vizualizari de astzi indica acelasi lucru:)). au crezut fetele ca vreau sa-mi barfesc soacra :)). Nici macar n-am, ca nu sunt maritata :).

      Ștergere
  10. Pare draguta povestea,desi stereotipica...oare de ce nu se fac carti sau filme si despre socrii? Ca unii dintre ei nu sunt mai prejos! :P :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne iarta-ma, asta e un subiect sensibil. In vecii vecilor nu as vrea sa am de-a face cu un barbat care se tine de fusta maicasii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu-mi plac nici cei care asculta prea mult de prieteni :).

      Ștergere
  12. Citind titlul am crezut ca vrei sa ne spui ceva despre (viitoarea) mama-soacra. :)))
    Pare foarte interesanta cartea, asa o lectura usoara de week-end. In alta ordine de idei, am parte de o (viitoare) soacra super, un om minunat, ce mai, imi e ca si o mama. E si Balanta de-a mea, deci e perfect! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nope :)


      si eu sunt balanta, dar habar n-am cum voi fi ca soacra :)).

      Ștergere
  13. Cred ca s-a facut si un film pe de aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am inceput cusuper-tare la pat si acum citesc continuarea, anumite fete :). poate dupa ce imi termin lista adaug si cartea asta dar nu vreau sa am de-a face cu soacre de pe acum ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pare oc arte usoara, de citi la plaja :)

    RăspundețiȘtergere
  16. E interesantă cartea. Am citit-o de vreo 2-3 ori. Am scris si eu pe blogul meu despre cartea asta, http://danielagorincioi.blogspot.com/2014/10/eu-si-soacra-mea-de-jane-green-cartea.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla