Treceți la conținutul principal

Funny stuff with me!

   Hey! V-am promis acum cateva zile bune ca voi incerca sa fac o postare cu intamplari amuzante. Bineinteles ca mi-am adus aminte o multime in acest timp, insa nu le-am notat si acum sunt sigura ca o sa uit povesti foarte importante. Pentru ca nu vreau sa mai aman, incerc totusi sa va amuz cu ce-mi amintesc fix acum.

Locatia: centrul Clujului, prin fata magazinului Central (pentru cunoscatori)
Ziua: undeva prin 2007
Participanti: eu si colega mea de camera

Bun! Era ceva mai frig si noi veneam agale de la facultate. Cand spun agale ma refer la faptul ca faceam un pas pe minut, deci aveam viteza melcului. Pe strada, vreo 2-3 tipe la adunat de bani pe diferite cazuri, stiti voi ca au impanzit orasele. Una dintre ele vine fix la noi si incepe sa ne turuie pentru ce strange bani si daca vrem sa ne oprim la care eu, mergand in acelasi stil de melc si cu o figura plina de importanta raspund sec "Ne grabim!" Bineinteles ca prietena mea radea apoi de cate ori vedea ca ne intalnim cu personaje de astea :)).


Locatia: sala de clasa
Ziua: undeva prin 2002
Participanti: eu si scaunul

Ok! Eram in clasa a X-a si aveam o raceala puternica care ma facea sa fiu putin ametita. In clasa aveam un scaun cu un picior rupt care se plimba, prin rotatie, pe la toti elevii :)). Bineinteles ca a ajuns si la mine. Am stat eu ce-am stat pe el, dar in timpul orei de istorie am inceput sa alunec foarte incet cu scaun cu tot :)). Nestiind de ce sa ma apuc, m-am tinut de banca, in sensul ca am luat-o in brate. Scaunul cazuse deja si eu inca ma mai tineam, va dati seama in ce pozitie eram :)). Yoga e putin spus! Bineinteles ca si banca a inceput sa se miste si am cazut pe-o parte si radeam de nu ma puteam ridica. Cu chiu cu vai m-au adunat vreo doua colege. Am ras jumatate de zi dupa asta.


Locatia: orasul de bastina, prin centru
Ziua: undeva prin noiembrie 2010
Participanti: eu si un indicator

Hmmm! Eram prin oras cu maica-mea. Diverse treburi, facturi, cumparaturi. La un moment dat observ o cunoscuta pe care nu ne facea placere s-o vedem (asta ca sa fiu delicata) :)). Am tarat-o pe mama intr-un magazin, tipa ne-a observat si a intrat dupa noi (v-am zis ca-i insuportabila!). M-am invartit dupa tzoale pe acolo si, intr-un moment in care era tipa neatenta, am iesit repede. Plecam mai departe si ajungem la un semafor. Cat a fost pe rosu, eu ma tot intorceam sa ma holbez unde a ramas tipa si vorbeam in continuu. Aveam si o basca pe cap, ca era frig si cozorocul imi obtura putin vederea. M-am mai miscat eu pe acolo si iar am dat sa ma intorc, moment in care m-am izbit cu capul de un indicator postat foarte aiurea ce-i drept! :)) M-or fi ajuns blestemele? Nu m-am lovit deloc si am inceput sa rad isteric! Imi inchipuiam cum oi fi aratat de la departare. Poooooing! Ca in desene :)).


Locatia: orasul de bastina, prin centru
Ziua: undeva in vara lui 2012
Participanti: eu si un cocalar

Stateam la un colt si asteptam pe cineva. Din fata, venea un cocalar, in toata splendoarea lui: lant de haur de 5 degete la gat, camasa cu fire lucioase care crapa pe el, pantaloni de trening si pantofi, plus mersul ala specific, cracanat! Idealul meu de baiat, ce sa mai!!! :)) Se uita la mine, vine glont si incepe cu vrajeala de aceea de 2 lei. Eu, a naibii din fire ii zambesc larg si destul de candid, el-foarte satisfacut! Il masor din cap pana-n picioare si zic "Bine! PA!!" A ramas stupefiat si a plecat foarte repede de acolo. Cand s-a intors eu tot la colt stateam si s-a uitat urat la mine! :)) Sunt foarte rea uneori, recunosc!



Locatia: coridorul liceului
Ziua: undeva prin 2003
Participanti: eu si un binoclu

:)) Da! Eram prin primavara, clasa a XI-a. O colega si prietena de-a mea a adus la scoala un binoclu. Bineinteles ca am fost foarte fascinata de el si am inceput sa ma uit in toate zarile. Apoi, mi-a venit ideea sa ma uit dupa niste tipi care cica ne interesau pe noi si care erau in capatul coridorului. Eu ma uitam si povesteam in detaliu tot ce fac, pana m-am prins ca ei observasera si se cracanau de atata ras. A fost cam jenant ca, pe drumul spre clasa a trebuit sa trec chiar pe langa ei, dar pentru ca si ei erau amuzati, am trecut destul de rapid peste.




O sa mai revin cu astfel de postari, sper ca v-a placut! :)


Astazi avem transport gratuit pentru orice comanda Miniprix! Spor la shopping!




Kissez!

Comentarii

  1. doamne ce nebunatica esti draga mea ,mi-ai luminat ziua hihi pooop dulce

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de intamplari amuzante!!! Abia astept sa mai citesc!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca mai tare a fost faza cu cocalarul=)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vai, si am uitat sa specific ca era si urat de la mama natura :)).

      Ștergere
  4. Hi, hi, hi tare amuzanta postarea ta.
    Cate boacane asemanatoare am mai facut si eu. Parca m-as mobiliza sa concep si eu ceva asemanator. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar amuzante :))
    sa mai scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sunt rea si ii pun la colt, dar cum poti face altceva cu un cocalar. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))))))))) Povestile cu si despre D. mi-au placut cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte dragute povestirile tale.. sa ne mai incanti cu ele si cu alta ocazie.. D:
    mi-a placut cum ai descris cocalarul.. :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. m-am amuzat copios! faza cu "pozitia yoga" mi se pare cea mai tare!
    =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foate amuzante :)) demne de un roman tip cocktail :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi s-a intamplat si mie o faza asemanatoare cu prima,cea cu mersul de melc,numai ca eram cu sora mea ,stateam pe loc,in picioare si asteptam in fata unui bloc o prietena de-a ei sa coboare si sa ne dea ceva.A venit o domnisoara sa ne prezinte un caz care avea nevoie sa donam bani,si eu bineinteles ca satula de la atatea minciuni am spus ca trebuie sa ajungem undeva si am plecat.Cum fata aceea se plimba pe acolo,a trebuit sa plecam si sa nu ne mai intoarcem,sa nu ne vada.Prietena surorii mele,cand nu ne-a vazut,ne-a sunat de 100.000 de ori,mai ales ca si ea avea o treaba destul de importanta de facut.Si asa ne-am incurcat,din cauza unei straine.
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt agasante persoanele astea, chiar luni a fugit iar una dupa mine...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla