Treceți la conținutul principal

Lapte demachiant vitaminizant Gerovital Plant - review

  Hey! Mi-era dor sa fac un review, asa ca am scotocit prin poze si m-am decis asupra acestui demachiant. Poate fi gasit in toate farmaciile, supermarketurile si tot felul de magazinase la un pret de aproximativ 12 lei. Are 250 de ml, perioada de valabilitate de doar 6 luni si nu contine conservanti.


  Prima data mi-a atras atentia pe vremea cand nu aveam blog si avusese loc promovarea produselor din gama cu floare de colt de la Gerovital. Parerile au fost impartite, dar cele pozitive mai des intalnite. Si atunci, cum sa nu-l incerc si eu?:))

  Nu mi-a placut! Deloc. Se continua traditia in care produsele romanesti nu ma conving. In primul rand, mirosul este unul mai potrivit unei creme anticelulita sau antivergeturi, intepator si deranjant. Textura foarte lichida, curge peste tot... Am facut imprudenta de a-l folosi si pentru ochi si apoi am scos tot felul de interjectii in timp ce incercam sa ma clatesc cat mai rapid. Desi pe ten mi s-a parut ca face fata, folosind apa micelara dupa, am constat ca au ramas urme foarte puternice de make-up. Norocul meu a fost ca, fiind lichid, s-a consumat repede. Nu l-am utilizat pentru demachiat, ci doar in zilele in care stateam acasa si seara vroiam sa indepartez impuritatile. Nota 2 :(. Pacat, recipientul era simpatic.


Pe Kurtmann s-a reactualizat stocul Bershka cu peste 300 de modele :).



Kissez!

Comentarii

  1. :))) "apoi am scos tot felul de interjectii"...:)))

    Nici pe mine nu m-a facut acest demachiant sa revin la el! Nu pot fi atat de exigenta la nota caci nu m-a suparat in asa masura insa...pas!
    Demachiantul meu Bioten e o iubire la care nu renunt!:)

    Daaa??? Cu 300 modele?! dau o fuga pana acolo desi, teoretic, nu as avea voie!:P

    Multumesc, Alina!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))

      nici cu Bioten nu m-am inteles bine :(.

      sa tragi o privire ai voie :)).

      Ștergere
    2. Mie mi-a priit Bioten, din toate timpurile parca!

      Am voie, dar e riscant!:)) Cine stie ce idei imi vin!

      Ștergere
    3. e adevrat ca eu am avut doar doua Bioten si asta in vara lui 2008...

      nu-ti vin, ca esti puternica! :))

      Ștergere
  2. "am scos tot felul de interjectii in timp ce incercam sa ma clatesc" :)))))) parca ma vad pe mine, si eu fac asa in situatii de genul asta.
    Eram in dubii daca sa-mi iau sau nu demachiantul asta, dar acum nu ma mai tenteaza deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))


      mai cauta si alte pareri ca-s cu zecile in blogosfera...

      Ștergere
  3. Mda, pe asta nu l-am incercat in schimb am avut crema de fata antiimprefectiuni si ma enerva maxim, nu intra cum trebuie in piele, nici pe maini n-am suportat-o :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai urmeaza un review si la o crema de fata din aceeasi gama... iti dai seama ca o sa scriu acolo!

      Ștergere
  4. Eu m-am inteles foarte bine cu el. Pacat ca la tine nu a functionat :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu un demachaint pentru ochi de la Gerovital si nu mi-a placut. De atunci le-am spus pas. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt si eu dezamagita, as vrea il il schimb pe cel de la Balea si nu gasesc unul sa ma atraga :)

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am vazut si eu de mai multe ori, dar acum parca ma bucur ca nu l-am luat :-) :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am avut de multe ori gelul de curatare antibacterian de la Gerovital Plant si mi-a placut mult, de ani de zile il tot recumpar si o sa-l iau in continuare, sper sa nu-l scoata de pe piata, este alternativa mea mai ieftina cand am portofelul mai gol...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar eram curioasa! Si eu l-am avut si nua m fost prea incantata.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am avut un sampon si balsam.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am folosit de multa vreme produse Gerovital. Mama a folosit gama cu scris maro si i-a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apropo de mame, a mea nu se impaca nici ea cu Gerovital. Este mostenire din mama-n fiica :)).

      Ștergere
  12. Și eu l-am încercat și mă ustura fața foarte tare, de parcă aveam răni. Trebuia să mă spăl imediat pe față cu apă din abundență! Eu folosesc loțiunea micelară Sensibio și pe post de demachiant. Curăță foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu l-am avut, e naspa cand dai peste un produs nepotrivit..

    RăspundețiȘtergere
  14. eu de la gerovital am demachiantul de ochi ( pe sticlute scrie ca e demachiant si pentru buze ).
    Mie nu mi-a placut, nu curata machiajul mai deloc, mai mult ma manjesc , e ca si cum mi-as fi dat cu apa . Si eu il folosesc dimineata , in week-end , cand stiu ca nu am machiaj la ochi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( asa am patit eu cu un demachiant pt ochi de la bioten.

      Ștergere
  15. eu nu imi mai aduc aminte cum a fost, pentru ca eram prea mica.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu l-am incercat si nici nu am sa o fac :))
    Te astept si la mine pe blog daca ai placerea :* http://vovolyna.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla