Treceți la conținutul principal

Poker in infern

    
   Hey! Am ales aceasta carte pentru ca m-a intrigat. Lumea jocurilor de noroc este una pe care nu o cunosc foarte bine, insa pot intelege fenomenul, viciul si sentimentele pe care le genereaza, la fel ca orice alta dependenta.

   Romanul urmareste trei directii: il cunoastem pe Lars, un student din Amsterdam, care, impins de probleme financiare, accepta sa testeze pe propria piele un medicament care. la prima vedere, pare banal si fara niciun risc. Ajunge sa aiba halucinatii, momente de furie nestapanita si va ajunge sa comita si crime. Apoi facem cunostinta cu Hugh din Paris, un impatimit al pokerului online care dispare in mod misterios. Prietena lui incepe o serie de investigatii si incearca sa-l gaseasca. Apoi, trecem in Bahamas, la Phillipe, un tip care obisnuieste sa-si castige existenta cumparand nume de domenii si apoi vanzandu-le la suprapret. Ce au cele trei cazuri in comun? Doar faptul ca si-au facut de lucru cu cine nu trebuia. Despre ce e vorba, va las sa descoperiti singuri. Oricum, alaturi de personaje se fac incursiuni prin toata lumea si se ajunge pana in Las Vegas, leaganul jocurilor de noroc.


   Necunoscand jocul de poker si regulile sale, mi-era teama ca nu voi intelege prea bine cartea, dar subiectul ei este centrat pe dedesubturi nesanatoase si mai putin pe jocul propriu-zis. Mi-a parut o carte rupta din realitate, despre ce sunt in stare anumiti oameni sa faca pentru bani.

  Stilul usor de urmarit si dinamic, subiectul de actualitate si autorii tineri ( Florian Lafani si Gautier Renault) reprezinta o reteta de succes. Recomand ;).



  Aceasta recenzie face parte din a doua campanie vALLuntar, bloggerii participanţi în campanie vor primi câte un copac pentru fiecare 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA. Hai sa plantam un pomisor impreuna :).



Kissez!

Comentarii

  1. Cu ocazia acestei campanii am adugat o multime de carti pe wishlist.
    Bineinteles si aceasta carte este inclusa la categoria: Trebuie sa o am! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pare interesanta,desi nu ma pasioneaza jocurile de noroc

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare foarte faina ideea campaniei!Si felicitari pentru review!:)Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare simpatica! O trec la favorite pentru o comanda viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Si prietenul meu joaca poker online de multa vreme, sper sa nu ajung si eu ca tipa din carte:)) Pare interesanta oricum, dar cred ca nu as mai dormi noaptea sa o citesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa nu fie probleme :)), nu are nimic horror in ea, eu doar seara am citit-o si am dormit super ok dupa ea.

      Ștergere
  6. Interesant subiect! M-ai făcut curioasă! Spor la citit și la plantat copaci! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu o citesc, am ajuns cam pe la jumatate, dar imi place are un ritm alert si povestea m-a prins. Acum chiar sunt curioasa ce se intampla.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut ritmul alert, dar imi pare rau ca am citit-o pe parcursul a vreo 5 zile, cartea asta ar fi trebuit s-o citesc in maxim 2 zile.

      Ștergere
  8. Foarte intriganta pare cartea!
    Eu sunt destul de familiarizata cu limbajul jocurilor de noroc (prietenii mei sunt jucatori impatimiti de cand cu pokerstars), dar ma bucur ca nu se face trimitere la regulile jocului de poker caci ar fi trebuit sa sap adanc in memorie sa imi imaginez exact cum stau lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exista un mini dictionar al termenilor la sfarsit, a fost util pe alocuri :).

      Ștergere
  9. si uite asa datorita acestei campanii vom afla despre niste carti pe care probabil nu le-am fi citit niciodata :) ma bucur tare mult ca ti-ai ales aceasta carte, pare una interesanta si bineinteles ca astept postarile celorlalte fete sa imi pot face lista de carti :) si nuin ultimul rand felicitari celor care se ocupa de campanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact: plantam copaci si aflam de multe alte titluri, care de care mai interesante. aproape intotdeauna aleg carti cu subiecte mai ciudate :).

      Ștergere
  10. Imi place cum ai scris, scurt si la obiect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o recenzie lunga plictiseste pe majoritatea, plus ca daca as fi scris mai mult as fi dezvaluit si ceea ce trebuie cititorul sa descopere.

      Ștergere
  11. Cu ce ai spus tu acolo, m-ai captivat, imi doresc si eu sa o citesc! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine m-a tentat din momentul cand a aflat ca implica testarea de medicamente :).

      Ștergere
  12. suna interesant...imi plac romanele alerte..c are sa ma tina in tensiune pana la ultima pagina.. :D
    o sa o trec si pe asta pe lista mea... trebuie sa o caut.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am de facut un review, am citit deja o carte. Hai sa plantam! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Este prima recenzie pe care o citesc la aceasta carte si mi-a placut mult.
    Si cartea pare interesanta!
    Spor la plantat copacei:)

    RăspundețiȘtergere
  15. eu nu te pot ajuta, ca nu am blog...mie imi pare rau...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adica? trebuia doar sa comentezi aici ceva despre carte, nu trebuie niciun blog.

      Ștergere
  16. Cartea pare sa aiba o intriga foarte interesanta. M-ar tenta sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mereu am fost de parere ca poti scapa de orice drog cu vointa si cu ajutorul medicilor, dar de jocurile de noroc este aproape imposibil de scapat. Eu am un var care si-a ratat viata din cauza lor si nu da semne ca ar putea scapa, desi familia lui a facut tot ce era omeneste posibil pentru a-l ajuta.
    Mi-ar placea sa citesc aceasta carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am impresia ca jocurile de noroc reprezinta unul dintre cele mai groaznice vicii. din fericire, nu am printre cunoscuti vreun dependent, dar am auzit si vazut cateva cazuri care m-au lasat cu gura cascata.

      Ștergere
  18. Interesanta cartea si recenzia foarte bine facuta.
    Sper sa plantam cat mai multi copacei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca te-a captivat.

      pai un copacel avem deja :) si ma bucur enorm.

      Ștergere
  19. se pare ca nu am inteles eu cerinta...
    daca ar citii cartea un impatimit al acestor jocuri,oare si-ar schimba viata pentru totdeauna?
    cartea mi se pare extrem de interesanta,de viata si chiar imi doresc sa o citesc.
    felicitari pentru recenzie!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu daca si-ar schimba-o, dar eu sper ca l-ar face sa-si puna niste semne de intrebare.

      Ștergere
  20. Subiectul ma incita, povestile paralele ascund multe surprize. Acum chiar mi-o doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place cartea! mersi pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere
  22. O recenzie scurta, onesta, clara, perfecta. Nu este genul meu insa cunosc un prieten care ar indragi-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna ca trebuie sa i-o cumperi, ori macar sa i-o indici :).

      Ștergere
  23. Ce pot spune este ca stiu sa joc poker insa ca intre prieteni. Te poate pune pe ganduri cat de impatimite sunt unele persoane si cum sunt prinse in bratele viciului. Si pe mine m-ar fi dus cu gandul la un subiect central al jocurilor de noroc insa privind din perspectiva vizeaza cursul vietii acestor oameni. O carte care mi-ar placea sa o citesc :)

    Ma bucur ca ai participat in aceasta campanie, te astept si pe la mine si sper sa strangem cat mai multi copacei.

    RăspundețiȘtergere
  24. Interesanta ;) Pfff.. cate carti am trecut pe lista de dorinte :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Te invat eu poker daca vrei, ca ma pricep :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-ar placea sa o citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Sa stii ca mi-ai captivat atentia cu descrierea cartii, desi nu sunt o pasionata a jocurilor de noroc. Ma atrage totusi sa aflu mai multe despre viciile oamenilor. Interesanta carte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asa si eu, imi place sa citesc despre ce ii innebuneste pe altii.

      Ștergere
  28. Foarte bine gandita recenzia!
    Te felicit!

    La cat mai multi copacei plantati!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  29. Imi doresc aceasta carte de atat de mult timp ca am si uitat de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu imi doresc atat de multe carti incat n-as mai avea loc in apartament :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla