Treceți la conținutul principal

Shopping: prima mea comanda Kurtmann

   Hey! Dupa cum v-am spus in postarea precedenta, astazi va arat micuta mea comanda pe Kurtmann. Am decis sa cumpar momentan un singur produs, dar e clar ca voi mai lansa si alte comenzi :).


  De vreo luna eram convinsa ca am nevoie de un sacou si oscilam intre gri si negru. Ei, ei, dar cand ti se pune pata ceva, mai conteaza? Navigand pe site-ul Kurtmann, m-am indragostit de un sacou Stradivarius de culoare rosu inchis. Asta da noutate pentru mine, nu? :) Da, da, stiu ca burgundy a fost culoarea sezonului trecut, dar pe mine nu ma intereseaza aspectele acestea: cand imi place ceva, cumpar.

  Am platit doar 40 de lei pe el (plus transportul prin curier). Sacoul avea pretul intreg de 30 de euro, asa ca e super ok in opinia mea. Ce mi-a placut la aceasta comanda: promtitudinea. Este adevarat ca produsele comandate ajung la destinatar in aproximativ 24 de ore. Produsul comandat este identic cu cel de pe site, are toate etichetele la locurile lor.

  Cat despre sacou, ma simt foarte bine in el. Am luat masura S si-mi vine perfect. Materialul este foarte fin. M-a bucurat faptul ca se poate spala si in masina, eu nu sunt adepta hainelor curatate chimic, pentru mine apa e sfanta :).


   Sunt extrem de multumita de aceasta experienta si garantat voi mai face comenzi. Stiu exact ce cumpar, la fiecare produse este indicata firma producatoare, preturile sunt ok si repet, promtitudinea m-a cucerit.


  Si acum poze de pe site si...din unghiuri cam ciudate si sacoul este putin sifonat de cum a stat in cutie. Dar sa ma credeti pe cuvant ca arata si se simte super. Se pare ca 13.03.2013 n-a fost cu ghinion :).



    Acum astept vremea frumoasa, sa-l pot purta in voie. Sacoul inca se afla pe stoc, asa ca... :)



Kissez!

Comentarii

  1. e tare frumos sacoul.. imi place mult culoarea
    sa il folosesti cu placere
    am si eu o comanda la miniprix pe care ma tot chinui sa o postez si nu mai reusesc
    am luat si eu un sacou verde-turcoaz.. o culoare noua pentru mine.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si turcoaz suna foarte bine, imi place culoarea.

      mersi :).

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa culoare.Sa-l porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata bine.Sa-l porti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. e superba culoarea,sa il porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. este dragut sacouasul ! sa-l porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa-l porti cu placere!magazinul e deschis aproape de mine, dar e mai variata gama pe site decat in magazinul efectiv :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :)

      am inteles ca in magazin uneori preturile sunt mai mici :).

      Ștergere
  7. Si eu am comandat de pe Kurtmann de mai multe ori si de fiecare data nu am avut probleme. Au produse de calitate si livrarea lor este impecabila. :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuia sa pui si o poza in care il imbraci, sa vedem cum iti sta;) Poarta-l sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa-l porti cu placere. E tare frumusel. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos sacoul. Sa il porti cu placere. Imi place tare mult culoarea. E foarte feminin.

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos :))
    Sa te bucuri de el :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa-l porti cu placere! :)
    E foarte frumos.
    Si eu mi-a facut o comanda recenta la ei. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos sacoul, sa-l porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar e foarte frumos sacouasul. Si merge asortat la mai multe tipuri de tinute.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa-l porti sanatoasa, Alina!

    Imi place culoarea!
    Sigur se asaza foarte bine...pare a avea tinuta!
    Poate ne arati un outfit cu el...:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu-mi inchipui momentan cum ar fi sa fac un ootd :).

      Ștergere
    2. Stii ca e un inceput pentru orice! Trebuie sa ai curaj! Iar daca nu esti inca pregatita sa arati tot, poti fotografia pe "sectiuni"!:)
      Vezi, am intrat in rol de instigatoare!:))

      Acum, serios, vorbind, faci exact asa cum simti tu! Noi respectam asta...

      Ștergere
    3. cred, spre exemplu acum 3-4 luni nu cred ca m-as fi apucat nici de colaborarile cu manichiuri. dar stau si ma gandesc pe cine ar interesa cum ma imbrac eu, avand in vedere ca-s foarte casual si nici prea multe tzoale n-am :)).

      Ștergere
    4. "ma gandesc pe cine ar interesa cum ma imbrac eu, avand in vedere ca-s foarte casual si nici prea multe tzoale n-am :))."

      :))) Sa stii ca tot acolo ma incadrez si eu si am indraznit de vreo 3 ori (cred!) sa "ma arat" cu asa ceva!
      Deci, curaj!

      Ștergere
    5. inseamna ca trebuie sa iau in considerare o eventuala aparitie :)).

      Ștergere
  16. Este foarte frumos sacoul tau! Imi place culoarea si faptul ca l-ai gasit asa ieftin. xo

    RăspundețiȘtergere
  17. si mie imi place, e frumos!
    seamana cu sacoul meu de la uniforma pe care am purtat-o la Seminar (liceu). m-am uitat foarte atenta la poze si l-am comparat cu sacoul meu,mi se pare ca e unul si acelasi.
    sa il porti sanatoasa!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooops, nu-mi prea doresc sa arat ca o eleva de liceu :))

      mersi :)

      Ștergere
  18. eu am multe comenzi la activ de pe kurtmann si sunt multumita,e frumos sacoul sa-l porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  19. E foarte frumos! Nici nu stiam de site-ul asta. :P La urma urmei, daca arata bine si te simti bine, nici nu mai conteaza daca e de firma sau ce firma e. :) Sa il porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu am navigat pe siteul lor insa nu mi s-a pus niciodata "pata"pe ceva...te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma mai uitasem in urma cu cateva luni e site si aveam impresia ca sunt putine modele, dar, dupa ce m-am uitat cu maxima atentie am gasit cel putin 10 lucruri care mi-au placut.

      Ștergere
  21. Imi place tare mult site-ul lor, celor de la Kurtmann :D Sa il porti cu multa placere !

    RăspundețiȘtergere
  22. Si mie imi place sacoul, de obicei porti tot marimea S la haine? As vrea si eu sa imi iau sacoul dar imi e teama ca imi e mare, eu am 42 de kg la 1.60 cm, sunt slaba... uneori port si xs la haine, facand o comparatie cu tine, crezi ca mi-ar fi bun?:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. port s la hainele in partea de sus, in partea de jos sunt intre s si m. am 1,70 si 54-55 de kg. asa ca sigur ti-ar fi mare :(. Eu xs mai cumpar uneori doar de la Kenvelo.

      zic sa cauti doar ce e xs pe kurtmann...

      Ștergere
  23. frumos sacoul! eu am pus ochii pe fusta asta http://www.kurtmann.ro/?spcat=femei&cod=7034156001 dar ma descurajeaza faptul ca nu specifica dimensiunile, cum fac cei de la miniprix :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.

      eu zic sa-i intrebi pe mail de dimensiuni, zic ca o sa-ti raspunda.

      Ștergere
  24. O sa ma uit si eu pe site..hehe pt mine 13 a fost cam cu ghinion, am luat prima mea amenda de circulatie:)))

    te astept pe blog pentru un nou articol

    te pup
    Dinna

    www.the-fashionette.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooops, asta nu e prea bine, dar ma gandesc ca nu-i prea mare amenda...

      Ștergere
  25. Sunt sigura ca iti vine de minune!

    RăspundețiȘtergere
  26. imi place culoarea asta la nebunie. Sa-l porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte interesant modelul. Nu ai gusturi rele :P
    Si eu imi fac adesea cumparaturile de la Kurtmann. Cred ca este unul dintre cele mai bune si serioase magazine de haine online din Romania.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, si mie mi s-au parut ok si sigur o sa mai comand, doar ca momentan am prea multe de bifat pe lista :). trebuie sa le iau pe rand.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla