Treceți la conținutul principal

Gel de dus Enliven cu portocale si menta - review

    Hey! Am cumparat acest gel de dus inainte de Craciun si bineinteles ca l-am terminat deja :)). Il puteti gasi in magazinele Dm sau pe site-ul Miniprix, are 500 de ml si costa aproximativ 11 lei, asa ca mi se pare foarte convenabil.

  Are o textura destul de groasa, insa spumeaza placut, nu usuca pielea si chiar daca la prima vedere seamana cu gelurile Baylis&Harding, nu au nimic in comun, spre fericirea mea. Mirosul deosebit de placut, mai degraba de frunze de portocal, mi-a adus aminte foarte puternic de o apa de toaleta comercializata de Avon acum multi ani care avea note de mandarine. Din pacate nu-mi aduc aminte cum se numea :(. Mirosul de menta nu prea e sesizabil si nici vreun efect de racoare n-am simtit. E adevarat ca nici nu mi-am dorit, totusi, l-am folosit cu precadere in perioada ianuarie-februarie :)). Aroma se mentine destul de mult pe piele si baia a fost invaluita de un miros foarte relaxant. Mi-a placut, sunt curioasa si de alte sortimente Enliven, mai ales ca si cele doua balsamuri de par incercate m-au multumit. Plus ca imi place modul lor de prezentare. Nota 9 :).



Kissez!

Comentarii

  1. Nu imi plac portocalele :) Daca mirosul era de menta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cand am vazut poza m-am gandit instant la Baylis & Hardings :))))
    Mirosul cred ca mi-ar placea, pretul este ultra-convenabil in raport cu cantitatea, recipientul solid, hmmm..cred ca mi-ar placea!
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am folosit nimic de la ei dar poate ca o sa le arunc la un moment dat o privire:) Sunt chiar curioasa ce mai au pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mai am de gand sa mai cercetez cateva produse :)).

      Ștergere
  4. Chiar zilele trecute l-am vazut in DM si m-a tentat foarte foarte mult dar am reusit sa ma abtin. ;))
    Greu Project Pan...greu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. lasa ca il vezi in dm data viitoare :). este si varianta mica de 100 de ml la 6 lei :).

      Ștergere
  6. O nota mare, inseamna ca nu-i deloc de lasat deoparte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. la mine la magazin sunt pozitionate langa mini-produse si se gasesc cam de jumate de an :).

      Ștergere
  8. Am folosit un singur produs de la Evelin si sincera sa spun nici nu am vazut in magazine acest gel de dus, dar tu tot timpul gasesti solutii sa dai peste cele mai bien ascunse geluri de dus!

    RăspundețiȘtergere
  9. uu portocale <3 Suna delicios <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Tu nu acorzi note mari cu usurinta!
    Imi place ideea aromei de portocale si menta, raportul cantitate/pret e mai mult decat convenabil.Prin urmare, e de luat in calcul!
    Multumim pentru review, Alina!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e adevarat, dau note mici in general, dar mai e si chestie de gusturi :)), asa ca nota e super-relativa.

      Ștergere
  11. Mie nu prea-mi place mirosul de portocale :(. La prima vedere am crezut ca e vorba despre un gel de dus de la Baylis&Harding :)). Si chiar ma amuzam in sinea mea, ma gandeam ca ai mai primit un set.
    Alte sortimente se gasesc in dm :D ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta miroase a flori de portocale si mie mi se pare destul de diferita aroma de floare de portocal comparativ cu cea a fructului.

      mai am un set baylis, trebuie sa-i fac review :)))

      mai sunt, uita-te pe site-ul minprix ca sunt aceleasi si in dm :).

      Ștergere
  12. Nu-ti scapa niciun gel de dus! :D Eu nici macar nu am auzit de Enliven,insa pe blogul tau sigur mai descopar vreo alte cateva de care nu stiam. :)) In general sunt tentata sa cumpar un produs despre care citesc pareri pozitive,iar cum acesta a primit un 9 din partea unei "cunoscatoare" in domeniu clar merita o sansa.:p Bine ca nu-s in tara momentan...si bine ca nu am DM in oras cand o sa ma intorc!Nu de alta,dar am vreo 5 geluri de dus desfacute..si tot pe atatea "in asteptare". :D In curand iti pot face concurenta. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai eu am tot consumat in ultima vreme, asa ca ai sanse sa ma ajungi din urma :)).

      Ștergere
  13. Interesant, nu am mai auzit de ei, probabil ca am trecut cu vedrea sticla in Dm. Pretul e super!

    Pupici,
    Maria :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca spui ca nu se simte menta din el- care imi cam provoaca dureri de cap, m-ai convins sa il pun in cos la urmatoarea comanda de pe miniprix. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. nu l-am incercat desi am fost tentata fooooaarte tare la ultima comanda miniprix.. :D
    imi place mult butoiasul in care vine ambalat.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie-mi place asa grasun cum arata :)). foarte matur din partea mea :)).

      Ștergere
  16. portocale si menta...abia astept sa mi-l cumpar si eu, pentru ca sunt in cautare de geluri de dus noi.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  17. N-am auzit de firma asta pana acum,dar m-ar tenta sa il incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Acum m-ai tentat si pe mine! :))
    Am cateva geluri de dus Balea pe lista, dar mai trecem, doar incap.. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Mamaaa, mirosul de portocale in gelurile de dus este fatal! In sensul bun! Mai ales dimineata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie-mi place, mai ales daca e frig sau foarte cald :)).

      Ștergere
  20. Mi se pare chiar tentanta combinatia de menta si portocale.

    RăspundețiȘtergere
  21. nu l-am observat, oricum cred ca ma uit mai mult dupa ambalajele care imi par cunoscute :) , acum sigur o sa-l vad :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Pare interesant, mie imi place mirosul de porto deci trec pe lista gelul de dus

    RăspundețiȘtergere
  23. draga mea, vezi ca la Dm au diverse sortimente de gel de dus Enliven cu 8.5 ron/500 ml ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Incearca xmark.ro, au gelul de dus Enliven in trei variante(Cedarwood+Patchouli, Geranium+Mountain Pepper si bineinteles Orange+Fresh Mint) iar pretul este mai mic, 9.80 lei!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla