Treceți la conținutul principal

Ce mai testez/ ce-am mai primit (pic heavy)

   Hey! Ca un facut, ieri am vazut pe mai multe bloguri articole foarte faine, in care fetele ne aratau ce-au mai primit si ce-au mai cumparat. Astazi postez si eu ceva similar, mai ales ca strang pozele de joia trecuta. M-am gandit sa incerc si eu sa am rabdare sa se adune, mai ales ca stiam ca pachetele sunt pe drum :)).

  Incepem cu un colet Lidl trimis drept multumire pentru faptul ca am sustinut cosmeticele Cien si Beauty Iseree, in care am primit spre testare o multime de produse care de care mai tentante:
-spuma de baie cu aroma de pin Cien- am devenit dependenta de produsul asta, desi, recunosc, in magazin nu mi-a atras atentia.
- servetele demachiante
- lotiune tonica
- demachiant
- fond de ten
- top-coat
- ruj nuanta 15 Sugar Rose
- rimel pentru volum
- fixativ
- crema pentru corp
- unt de corp cu cocos :)
- parfum Suddenly


  Mai departe (in ordine cronologica), Meg s-a hotarat sa premieze cele mai active fete de pe blogul ei, asa ca impreuna cu Dee si Ilda, am fost declarate "vorbaretele sefe"! :) Cand am deschis coletul am gasit.... dulciuuuri si un cadou.


Da, logic ca va arat ce era in punguta :)):

- bilute pentru manichiura caviar
- o bombitza cu aroma de trandafiri care miroase foarte frumos
- oja Alix Avien care de fapt e notabil mai inchisa la culoare, dar am facut poza cu blitz pentru ca era intuneric rau..
- gel de dus Jardins du Monde. Nu am avut varianta cu orhidee, asa ca o sa-l testez cat de curand.



Acum cateva ore am ridicat un colet cu produse Enliven, primite tot spre testare. V-am mai vorbit eu de cateva produse si pana acum mi-au placut. Urmeaza sa testez si:
- sampon cu mar rosu si zmeura. Am avut balsamul si mi-a placut :)
- 2 in 1: sampon si balsam pentru uz frecvent
- apa de gura


- gel de dus calmant
- sapun lichid
- mini lotiune. Ea chiar era pe lista de multicel :)) De abia acum observ ca nu se distinge bine in poza :(.

In plus, in pachet mai era si un after-shave care miroase demential. Am mai facut unul cadou in iarna si stiam ce frumos miroase :).



Acestea fiind spuse, vreau sa le mai multumesc si aici pe blog celor ce mi-au facut ziua mai frumoasa, iar voi stiti acum ce review-uri vor urma peste cateva saptamani :).



Kissez!

Comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere.
    Muulte buntati. :)
    Perioada Project Pan-ului s-a cam prelungit, nu? ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. de unde ai cumparat produsele de la enliven?
    arata foarte tentant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am cumparat in decembrie mai multe de pe Miniprix, mai apoi au aparut si in dm.

      Ștergere
  3. Cate produse ! Spor la testat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de-a bunatatiiiiii! Sa le folosesti cu drag! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Paradisul feminin! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. E clar ca o sa fii "ocupata" in urmatoarele saptamani. :D Spor la testat!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce de produse! Sa le folosesti/testezi cu placere. Sunt tare curioasa de samponul cu mar rosu si zmeura.Ma si candesc ce frumos trebuie sa miroasa. Astept mai multe detalii despre el, ce face sau de und epoate fi cumparat :)
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi!
      si eu care tocmai voiam sa-l incerc deseara pe celalalt :))

      de pe Miniprix si dm momentan ;).

      zi faina si tie :)

      Ștergere
  8. In sfarsit a ajuns coletul de la Lidl ;))
    Sa folosesti cu drag produsele primite:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a ajuns... a fost cam mare incurcatura, n-am primit nici reavizarea si dupa ce am vorbit cu cei de la pr s-a rezolvat treaba si un tip de la posta mi l-a adus chiar acasa :).

      multumesc :)

      Ștergere
  9. sa le folosesti cu placere:)
    sunt curioasa in special de apa de gura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.

      n-am facut inca review la o apa de gura, dar sper sa surprind esentialul :).

      Ștergere
  10. Sa le folosesti cu placere!Untul de corp imi face cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  11. ce de bunatati:x asteptam sa ne povestesti despre ele:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am luat si eu untul de corp de la cien (cel cu mango, desi cred ca mi-ar fi placut mai mult cel cu cocos) si o oja roz deschis (frenchlook rose). Mi-au placut mai multe nuante, dar m-am limitat doar la una....

    Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine a fost "putin" diferit: ma uitam la cel cu mango in magazin si l-am primit pe cel cu cocos :)). dar nu ma plang.

      sa le folosesti cu placere ;).

      Ștergere
  13. multe produse asa ca spor la folosit .

    RăspundețiȘtergere
  14. ce de bunatati.. :X chiar ca ne-am potrivit.. este sezonul noutatilor cosmetice.. :))
    sa le folosesti cu placere si te asteptam cu review-uri
    pupicei, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaa, vad ca toata lumea are stocuri de cosmetice :))

      mersi! ;)

      Ștergere
  15. Ce de bunatati :X:X Spor la testat! Sunt curioasa cum sunt cosmeticele de la Lidl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.
      despre fdt am scris deja anul trecut si am postat si cateva randuri despre top-coat acum vreo doua-trei saptamani.

      Ștergere
  16. Multe produse frumoase, spor la testat si asteptam review-uri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, o sa incep cat de curand si cred ca primul "disecat" va fi spumantul, am consumat deja o treime din el :)).

      Ștergere
  17. Lucky us!!! A fost Adina mai mult decat draguta cu acest gest!:)
    Ai de testat, nu gluma! E nevoie de spor. Noi asteptam rabdatoare.

    Sa le folosesti cu bucurie, Alina!
    Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu cand ne arati ce-ai primit?

      chiar acum ma pregatesc sa iau samponul 2 in 1 si sa-l testez :)).
      multzu :).

      Ștergere
    2. :) Va arat duminica, la Happy moments!

      Ștergere
  18. Nu am mai folosit niciunul dintre produse , de unele nici nu am mai auzit. Sunt curioasa cum sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. despre fdt si top-coat am scris deja. ;).

      despre restul, va urma sa scriu cat de repede voi putea.

      Ștergere
  19. Ce de bunatati :) ai ceva treaba in urmatoarea perioada. Sa le folosesti cu placere!
    Si eu folosesc destul de multe produse cosmetice din Lidl. Spuma de baie am cumparat-o de cateva ori tot datorita mirosului, parfumul Suddenly este unul dintre parfumurile care rezista cel mai mult pe pielea mea din toata colectia iar untul de corp cu mango asteapa cuminte sa ii vina randul la testat. Ca sa nu mai zic de gelurile de dus si acetona.
    Produsele Enliven ma tenteaza destul de mult, mai ales datorita aromelor. Le-am vazut in DM insa ma mai abtin pentru moment.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :)
      sunt chiar bune produsele cien. eu cu acetona nu m-am impacat datorita dispozitivului de dozare care mie nu-mi place sub nici forma, dar gelurile au fost super :).

      sa vedem dupa ce le fac review produselor enliven daca te mai poti abtine sau nu :).

      Ștergere
  20. Ce de bunatati! sa le folosesti cu placere.. De abia astept sa vad ce parere ai de cele din Lidl, si eu as fi tentata de demachiant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks :)

      am putine emotii cu demachiantul... ma stiu mofturoasa.

      Ștergere
  21. Ce produse faine, abia astep sa vad review-uri mai ales la produsele de makeup Cien. :)
    Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa te bucuri de toate produsele! Sunt curioase de produsele Cien. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. am si eu untul de corp cu cocos. l-am folosit mai mult in lunile de iarna pentru ca hidrateaza foarte bine pielea. desi untul este foarte gros, intra foarte bine in piele si nu o lasa uleioasa. dupa ce il termin o sa-mi iau cu vanilie.
    sa le folosesti cu placere!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cien cu e cu vanilie, doar cu mango si cacao :).

      mersi.

      Ștergere
  24. Ce de bunatati :) asteptam review-uri

    RăspundețiȘtergere
  25. ce de minunatii , sa le folosesti cu mare placere pe toate. Sunt curioasa de produsele cosmetice de la Cien.
    Si eu am avut ziua luminata ca azi mi-au venit ambele pachete comandate , unul de la 1001 cosmetice si unul de cupio :)

    RăspundețiȘtergere
  26. cum sa nu? are chiar si cu piersici. saptamana trecuta am fost si am vazut ca sunt pe stoc.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. untul asta de corp in borcanel? eu chiar n-am vazut si in oferta loc scria doar de cocos, cacao si mango.

      Ștergere
  27. Produsele pentru make-up din Lidl sunt fantastice pentru pretul pe care-l au. Am incercat si eu mascara, sunt multumita. Imi plac foarte mult si gloss-urile, sunt rezistente, hidrateaza si au un miros de-ti vine sa le mananci.
    Spor la testat!

    RăspundețiȘtergere
  28. se gasesc chiar si in XXL. le-am vazut si acolo.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla