Treceți la conținutul principal

Gel de dus cu unt de shea si caise Avon Naturals - review

  Hey! M-am bucurat tare mult cand am primit acest gel de dus, mai ales ca fusesem cucerita acum patru ani de gama Naturals cu floarea soarelui si caise. Au ceva in comun, aroma este dulce, foarte placuta si textura gelului consistenta. Gelul de acum 4 ani parca era mai light.


  Pretul standard e pe 19 lei, insa se gaseste mai tot timpul la cate o oferta. Gramajul este de 200 de ml, ambalajul foarte inspirat, intotdeauna am apreciat recipientele Naturals pentru ca sunt perfecte si in deplasari. Desi este denumit gel de dus, mie mi se pare mai dens si il asemuiesc cu o crema de dus. Are o nuanta sidefata de portocaliu deschis, asa ca-mi place si din acest punct superficial de vedere :)). Face o spuma bogata si fina, este destul de economic si nu usuca deloc pielea. Il vad perfect dupa o zi calda de vara, dar nu chiar caniculara.

  Imi place mult si face echipa buna cu lotiunea din aceeasi gama, despre care o sa va povestesc in urmatorul review. Pana atunci, notez gelul cu 9,5 ;). Mai mult ca sigur va fi scos destul de repede din brosuri, asa cum se intampla de obicei cu editiile de vara. Teoretic l-as mai cumpara o data si l-as baga in seif pana vara viitoare :)).





Kissez!

Comentarii

  1. Dintre toate editiile limitate de pana acum, gama aceasta ma tenteaza cel mai mult.
    Nu cred ca voi reusi sa ma abtin....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de review! :-*
    L-am folosit si eu :) chiar ca e bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am vrut si eu sa iau gama aceasta pentru ca imi placea mult mirosul.. dar a intervenit ceva si nu am mai reusit.. :)
    acum imi pare rau.. dar poate o sa il gasesc pe viitor
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ador tot ce are de-a face cu piersicile si caisele....atat in materie de creme, geluri de dus etc , cat si in materie de mancare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-l doresc si eu, insa presimt ca urmatoarea mea achizitie Naturals pentru corp va fi cu mar si gardenie :)
    Oricum nu va trece vara si voi avea si eu setul cu unt de shea si caise <3
    Adorrr Naturals
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incepe cu care vrei tu :)).

      Ștergere
    2. Iii acum vad ca am scris mar in loc de crin :)) pentru ca mancam un mar in timp ce scriam si eram distrasa :))
      Cred ca le cumpar pe amandoua in campania 9 :)

      Ștergere
    3. :))) m-am prins de ce gama vorbeai, nu de alta dar la crin am alergie si desi imi plac florile astea, incerc sa ma tin cat mai departe.

      Ștergere
    4. :( eu le ador, dar cred ca n-au cum sa-ti faca rau printr-un gel de dus/l crema sau spray

      Ștergere
    5. pai pe mine ma deranjeaza prin miros si cum in perioada asta ma feresc ca de naiba de toate aromele verii...

      Ștergere
  6. Cred ca asta este singura gama de geluri de dus de la Avon care imi place, au reusit arome delicioase. Nu stiu cum se face, dar mie mi se termina sticla destul de repede. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi amintesc cand foloseam balsamurile de buze din gama Naturals ... Le-am iubit mult :) Poate mai apar prin catalog ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Exact aceasi parere o am si eu. Bine ca mi-ai zis ca o sa fie scos din brosura sa imi iau mai iau si eu 1-2 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cate am observat eu, editiile de vara sunt scoase destul de repede. eu as spera sa ramana in permanenta...

      Ștergere
  9. Il am si eu, e pus la pastrare. Nici de curiozitate nu l-am deschis sa-l miros :D. Cred ca il asteapta un giveaway :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mie mi se pare ca se consuma prea repede cele de la naturals :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai avand in vedere ca au 200 de ml nu pot sa tina la infinit, dar unele sortimente sunt mai economice decat altele.

      Ștergere
  11. Uii.. :X M-ai facut curioasa si dornica sa il incerc. Imi plac mult mirosurile dulci.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi plac gelurile de dus si lotiunile din gama Naturals. Ah, si sprayurile de corp. Mie mi se pare ca lotiunule sunt foarte hidratante :3. Iar gelurile de dus sunt placut parfumate si se mentine mirosul pe piele, dar mie mi se pare ca se consuma destul de repede :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se preau cam nehidratante lotiunile, dar o sa vb despre asta in postarea cu review-ul urmator.

      Ștergere
    2. Hmm, eu nici nu am pielea foarte uscata, dar la mine fac fata cu brio :D. Simt pielea hidratata si parfumata :3. Si nici nu lasa pelicula lipicioasa ca alte lotiuni :D.
      Dar asta arata doar cat de diferite suntem noi.. Si poate ca si loturile lor :))!

      Ștergere
    3. asta cu shea si caise e buna, dar am avut in trecut unele care erau slabute de tot.

      Ștergere
  13. eu vreau spray-ul si lotiunea de corp.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-am amintit dintr-o data de apa de toaleta Sun de la Oriflame, care mirosea a caise coapte proaspat sarutate de soare... oare mai exista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai exista, cel putin acum cateva campanii era. stiu doar ca i s-a schimbat (din nou!) ambalajul, dar nu stiu daca au avut loc modificari si in aroma sa.

      Ștergere
  15. nu, pentru ca am foarte multe acum si vreau sa mai termin din ele iar pe lista am altele pe care vreau sa mi le achizitionez.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla