Treceți la conținutul principal

Lapte demachiant Byphasse - review

   Hey! Dupa ce am vazut multe review-uri pozitive la demachiantul Byphasse, m-am hotarat ca vreau si eu sa-l incerc. L-am gasit in Real, la pretul de 15 lei si are 500 de ml. La raft se gasea doar aceasta varianta, editie limitata. Mi se pare dragut modelul dantelat de pe recipient. In general, se afla in ambalaj cu pompita, care banuiesc ca face utilizarea lui mai usoara.


   In primul rand, denumirea de lapte demachiant se potriveste foarte bine. Produsul este lichid, alb si are un parfum destul placut. E putin mai greu de folosit din cauza combinatiei de textura cu ambalaj: de multe ori am reusit sa pun pe discheta mai mult produs decat trebuia si am reusit sa arunc cativa stropi in jurul meu.

  Isi face treaba chiar bine as putea spune, indeparteaza rapid machiajul, nu mi-a iritat nici ochii. Totusi, dupa utilizarea lui imi simt pielea cam uscata si terna. Desi nu ma pricep, uitandu-ma la lista de ingrediente am ajuns la concluzia ca nu-i prea ok, am gasit iritanti, iar parfumul este in prima jumatatea a listei. Asa ca nu il voi cumpara din nou, nu prea inteleg de ce s-a bucurat de atata lauda, este un demachiant de nivel mediu. Bine, am avut si altele mai proaste, dar fiind si mare nu ma atrage prea tare. In plus, e valabil 6 luni de la deschiderea recipientului. Eu mai am putin din el si estimez ca are durata de viata de vreo 3 luni, folosit cam la doua zile. Ii dau nota 7.



Kissez!

Comentarii

  1. Nu am folosit niciodata acest produs. De obicei sunt cam fidela produselor pt demachiat. Foarte rar incerc ceva nou. Acum de exemplu am dat peste gama Clinians si m- a surprins foarte placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Bayphasse n-am avut decat o lotiune tonica sau o apa micelara, nu mai stiu ce era, dar stiu bine ca-mi usca ingrozitor tenul dupa ce o foloseam, iar eu cum am tenul gras rezulta si mai multa secretie de sebum dupa cateva ore.Groaznica, daca ar fi sa-i dau nota ar fi 2.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am ferit mereu de produsul asta. Numai cand vad cat de mare e sticla si imi trece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine nu m-a mai speriat sticla odata ce-am vazut ca-l pot folosi, dar mai sunt atatea demachiante de incercat, incat nu mai pierd inca 3 luni cu alta sticla :).

      Ștergere
  4. L-am vazut si eu la Auchan si ma batea gandul sa-mi cumpar, dar acuma... Am mai vazut si tonic si apa micelara de la aceeasi firma.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am aceeasi parere despre laptele demachiant in general...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu il am, insa varianta care nu e editie limitata. Ori am incercat eu demachiante foarte proaste pana acum, ori tenul meu se comporta mai altfel, caci in cazul meu face o treaba excelenta. Ce-i drept o pompita ar fi fost de mare ajutor dar e ok si asa. Cel mai tare ma bucura faptul ca nu imi provoaca iritatii spre deosebire de alte produse care au numai ingrediente naturale de la care patesc sa mi se inroseasca toata fata iar zona ochilor sa usture. Cred ca pielea mea prefera ingredientele nenaturale :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) probabil. eu tanjesc dupa un ten luminos, iar dupa demachiantul asta nu vad asa ceva.

      Ștergere
  7. Wow, mie 500ml sigur mi-ar ajunge mai multe de 3 luni, chiar folosit zilnic. :)) Asta comparat cu ce am folosit pana acum, pe acesta nu l-am luat, dar vreau sa-l cumpar.
    La crema de fata sunt atenta la iriatanti, nu ma pricep, insa cumpar ce e recomandat de fetele care se pricep; insa la demachiant nu am nicio problema, ma spal mereu dupa ce ma demachiez si apoi aplic crema. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am zis initial ca o sa trec de cele 6 luni fara sa-l termin, insa fiind foarte lichid, se consuma din greu.

      eu nu prea sunt atenta la niciun produs, recunosc, de abia acasa ma uit si eu prin lista de ingrediente. am avut cosmetice naturale care nu mi-au placut de niciun fel si "porcarii" pline de chimicale care mi-au facut bine.

      Ștergere
  8. Eu nu am incercat foarte multe tipuri de demachiant, dar momentan ma inteleg super bine cu cel de la Avon. Demachiaza delicat, as putea spune ca hidrateaza zona, si nu are nici parfum :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in sticla alba? am auzit ca-i foarte controversat..

      Ștergere
    2. Da, acela :D. Hmm, da, si eu am vazut ca parerile sunt impartite, dar pana la urma conteaza cum se intelege fiecare cu un produs :D. Unora le face bine, altora nu.
      Uite, de exemplu, mie nu mi-a fost deloc bun deodorantul Mitchum, care e foarte laudat. Mi-a ars ingrozitor pielea axilei..

      Ștergere
    3. da asa e, insa multe fete s-au plans de usturimi la ochi si eu chiar sunt sensibila..

      eu despre mitchum am o parere extraordinar de proasta. e mai putin eficient decat lady speed stick. in cazul meu, bineinteles.

      Ștergere
  9. Nici n-am auzit de acest demachiant,dar daca l-as fi vazut in vreun magazin as fi fost tentata sa il iau,fara sa fi citit parerile bune care ar "circula" despre el.Si asta pentru ca imi place cum arata,e tare finut recipientul cu modelele alea rozalii.Din nefericire,ma cam las pacalita de ambalaje..:D


    RăspundețiȘtergere
  10. Ai fost darnica, numai pentru ingrediente i-as da mai putin.

    RăspundețiȘtergere
  11. l-am vazut si eu pe raft , dar nu i-am acordat importanta.
    eu am un lapte demachiant cu apa naturala si ulei esential de trandafir Naturalis, achizitionat dintr-o farmacie Catena.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut produsele astea, dar fiind cu trandafiri nu ma tenteaza prea tare.

      Ștergere
  12. Nu l-am încercat de fapt nici nu cred ca l-am remarcat :D in prezent folosesc unul cu ulei de masline. De-abia astept sa se termine sa-l incep pe cel de la Bioten :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu il remarcasem inainte sa citesc review-uri :).

      Ștergere
  13. Si eu l-am incercat si mi se pare mediocru, e bunicel, dar nu l-am recumparat, am preferat sa dau mai multi bani se ceva mai bun :)

    RăspundețiȘtergere
  14. nu am folosit nimic de la ei, insa daca e de 7, nu stiu daca merita :)

    RăspundețiȘtergere
  15. eu deocamdata am un demachiant de la YR care lasa pielea foarte hidratata dupa folosire. este de fapt Lapte demachiant nutri specific.. sa il cauti. poate te ajuta cu tenul uscat.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. Probabil datorita cantitatii si a pretului a fost atat de laudat. Il am si eu. Cred ca se potriveste mai ales unui ten fara probleme.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla