Treceți la conținutul principal

Lotiune de corp cu unt de shea si caise Avon Naturals - review

   Hello. A venit vremea sa imi exprim parerea si despre aceasta lotiune de corp :). Se gaseste cam in toate brosurile Avon, are pretul standard de 19 lei, 200 de ml si acelasi ambalaj inspirat ca si gelul de dus.


 Am mai avut in trecut lotiuni Naturals, insa doar vreo 5 si niciuna nu a excelat la capitolul hidratare. Chiar daca aveau arome placute, totdeauna ramaneam cu pielea uscata in coate sau genunchi. Asa ca nu m-am asteptat la prea multe nici de la varianta cu unt de shea si caise. Am folosit-o dupa gelul din aceeasi gama, ca sa-i potentez aroma si am ramas surprinsa a doua zi dimineata vazand ce piele fina am.

  Aroma este tot dulce, destul de suava, dar persista pe piele mult timp. Consistenta medie, se intinde usor si se absoarbe la fel de usor. Lasa pielea catifelata mult timp si chiar nu am ce sa-i reprosez. Pana acum am terminat jumatate de flacon si inca imi place foarte mult. Este cea mai buna lotiune Naturals pe care am incercat-o :). Nota 9.

Pe Miniprix avem transportul gratuit indiferent de comanda :).

Kissez!

Comentarii

  1. Iar ma faci sa-mi doresc sa intru in dulapul cu bunatati, unde lotiunea e inchisa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place aroma de caise :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta lotiune am avut-o si eu , dar cu vanilie .
    Mirosea foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai Brumarico ce-mi faciiiii. :)))
    Vreau, vreau, vreau. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a spus azi o colega ce e reprezentant Avon sa aiu catalogul acasa pentru ca luni da comanda...Am uitat! Pfff!

    N-am incercat nicio lotiune din aceasta gama insa am o banuiala ca asta mi-ar fi pe plac! Imi imaginez aroma caiselor...:)

    Pupici, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai rasfoieste catalogul virtual si da-i un sms cu comanda , daca tot iti doresti ecva de pe acolo ;).

      Ștergere
  6. Am crezut ca vad dublu ori tu ai publicat de doua ori, citind cu atentie fiecare cuvant mi-am dat seama ca sunt doar din aceeasi gama. Ce aiurita :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am zis acum doua zile ca voi face review-ul si la lotiune :).

      Ștergere
  7. Am vazut-o si eu azi in catalog, si mi-a placut mult mirosul :D.

    RăspundețiȘtergere
  8. O am si eu, impreuna cu gelul si spray'ul de corp! Miros senzational de bine :X dar in privinta hidratarii, la mine nu are niciun efect, tot uscata imi ramane pielea :(

    RăspundețiȘtergere
  9. voi face o comanda cat de curand.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar sunt uimita ca hidrateaza :-? am avut-o pe cea cu lapte si miere si am ramas dezamagita pt ca nu hidrata decat pe moment..

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmm, interesant. Nu am folosit nicio lotiune de corp de la Avon. Sunt convinsa ca miroase bine, ca doar e cu caise:D

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am avut setul asta,cum am spus, insa la mine nici o lotiune de la Naturals n-a excelat la capitolul hidratare.O sa incerc gama SSS Fast Hydration pentru ca promite hidratare intensa. Of, cu pielea mea uscata...
    Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut ceva din vechile game sss si nu m-au convins nici alea...

      Ștergere
  13. Imi place mult cum miroase :X

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am folost crema cu vanilie de la Naturals, mie mi-a placut si mirosul si hidratarea , dar nu am asa probleme cu pielea uscata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu chiar am folsit-o intr-io perioada "reptiloasa" si am fost multumita :)

      Ștergere
  15. Sstttt, ma fac ca n-am vazut nimic!
    Faptul ca am uitat catalogul e semn ca cineva are grija de buzunarele mele (sunt bietele intr-un plans si-o jale!!!).

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti propun sa incerci crema cu unt de shea de la Phytorelax. Untul de shea este 100% pur, crema avand si un continut bogat in vitaminele A, E si F. Astept cu interes parerea ta despre aceasta crema. Eu ma declar incantata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi pentru propunere, dar nu stiu daca/cand am s-o cumpar.

      Ștergere
  17. Eu am comandat-o de curând pe cea cu portocale și ghimbir... dintre toate din gama Naturals, asta-mi place cel mai mult, miroase a... Crăciun, a vin fiert :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar deseara mi-am propus s-o incep, ca pana acum n-am reusit ;).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla