Treceți la conținutul principal

Love me

   Hey! Iar m-a lovit melancolia cu o piesa veche, asa ca m-am gandit s-o impart cu voi. Atunci cand s-a lansat Love me am facut parte dintre cei carora nu le venea sa creada ca este romaneasca. Oricum, au urmat si alte creatii Morandi care mi-au placut, altele care nu mi-au placut, cert ca Love me mi s-a parut cea mai faina dintre toate si inca mai cred asta :).


Voua v-a placut?

  
Pe Elefant avem reduceri de pena la 68% la cartile de citit in concediu sau in weekend ;).



Kissez!


Comentarii

  1. Imi amintesc acesta melodie :)
    Da , mie mi-a placut .

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa. imi place piesa asta. la fel de mult cum imi place si Save me sau Falling asleep. Ce bine ca mi-ai adus aminte de ele :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La vremea respectiva da... acuma, nu mai asa de mult. Dar trebuie sa recunosc ca uneori mi se mai face pielea de gaina cand o aud :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acuma logic ca si-a pierdut din intensitate si la mine, dar cand a aparut eram nebuna dupa ea.

      Ștergere
  4. Mi-a placut melodia asta dar n-am facut o pasiune pentru ea.
    A picat foarte bine acum, am ascultat-o in timp ce asteptam sa mi se usuce oja pe unghii si m-a binedispus!:)

    Pupici!
    Duminica placuta, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. asta da!
    imi place foarte mult melodia aceasta! am si eu o gramada, aproape doua de melodii mai vechi, din toate stilurile de muzica. am avut vreo 3 mp3 playere, dar nici unul nu mai functioneaza...urmeaza sa imi achizitionez unul nou si sper ca se va intampla cat de curand, ca sa imi ascult eu melodiile mele preferate.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. De cend nu am mai ascultat-o!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a placut si imi place si acum. Are ceva melodia asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super piesa...ma bucur ca ne mai aduci aminte de piesele vechi...;)
    Te-am nominalizat la un tag! ;)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca vin sa vad, oricum tocmai dau turul blogosferei :))

      Ștergere
  9. cred ca 80% nu credeam ca e romaneasca :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am avut-o mult timp ton de apel :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu, dar doar pentru ca am tot timpul telefoanele pe vibratie :)).

      Ștergere
  11. E minunata melodia! Cand eram mica si venea verisoara mea la mine, mereu imi arata melodiile ei preferate si ma invata versurile :)). Cam asa a inceput relatia dintre mine si limba engleza.
    Cert e ca la vremea aia imi placeau la nebunie Morandi <3! Si melodia asta inca mi se pare foarte frumoasa, linistitoare, dar in acelasi timp trezeste ceva acolo, in interiorul meu :))! Profund :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si eu cantam in engleza cand eram mica si mai si inventam cuvinte pe unde nu pricepeam :))

      Ștergere
  12. stiu ca am auzit-o pentru prima data prin 2009 la Kiss Fm.
    cand a aparut, asta nu mai stiu...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci, la fel am gandit si eu despre piesa asta... A fost nebunie mare la mine cu ea (cred ca am auzit-o pe strada - ori la cei care vindeau CD-uri, ori dinr-o masina - nu mai stiu, dar nu i-am dat importanta, pana cand intr-o dimineata m-am trezit cu ea in minte si apoi am disperat pe toata lumea. Era prin dec 2004 din cate imi amintesc si pe toti ii intrebam de melodia asta (nu stiam cine o canta, doar fredonam putin ca n-am talent si nici prin cap nu-mi trecea ca ar putea fi romaneasca)

    Mult timp a ramas melodia mea preferata si acum imi amintesc cu nostalgie acele vremuri si faptul ca m-am trezit cu ea in gand de parca as fi ascultat-o obsesiv, desi eu doar cateva franturi am auzit din ea....

    Scuze ca am scris asa mult. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te mai scuza, ca-mi plac comentariile lungi, chiar am sentimentul ca discut si schimb impresii :).

      a aparut prin 2004, dar nu i s-a dat foarte mare importanta chiar la inceput, dar dupa cateva luni era isterie. bine, a si contat ca initial nimeni nu stia cine-i in spatele proiectului. eu stiu ca o tot prindeam printr-n supermarket si nu stiam cum sa aflu cine canta :)). cand am auzit ca Morandi, tot n-am fost lamurita, ca nu stiam cine-i Morandi :)). Dupa aia am aflat ca era un proiect.

      Ștergere
  14. imi place linia melodica o ascultam cu placere, acum nu mai am cu cine sa o ascult :( singurel imi trezesc amintirile,alta e sa sti ca ai pe cineva alaturi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa gasesti pe cineva cu care sa asculti si piesa asta si multe altele :).

      Ștergere
  15. A fost perioada in care muzica romaneasca abia "crestea", o piesa frumoasa, imi place si acum!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla