Treceți la conținutul principal

Masca de fata Apidermaliv - review

  Hey! Astazi o sa va povestesc despre un produs pe care-l iubesc cu adevarat. Masca de fata Apidermaliv cu laptisor de matca, ulei de masline, unt de shea si miere poate fi comandata online de aici sau cumparata din plafare, costa 12-13 lei si are 50 de ml. Ce e mai important e faptul ca are continutul 100% din ingrediente naturale, ceea ce o transforma intr-un rasfat de cea mai buna calitate.

  Ambalajul este simplu, dar inspirat. Textura este densa, usor grunjoasa si are o nuanta de portocaliu destul de inchis. Este destinata tenului matur, celui uscat si foarte uscat, asa ca m-am grabit s-o folosesc cat mai repede. Mirosul este dulce, placut, de miere :). Se aplica in strat subtire, pe fata umezita in prealabil cu apa calduta. Se foloseste macar o data pe saptamana si promite o piele moale si hranita.

  Da, face tot ce promite si dupa folosirea ei am un ten foarte neted si liniile de expresie sunt vizibil estompate. Efectul dureaza si 48 de ore, iar pielea mea este luminoasa si pare mult mai sanatoasa. O folosesc saptamanal si desi o am de cateva luni bune, o sa ma mai bucur de ea. Este cu adevarat economica.

 Singurul lucru mai putin placut este indepartarea mastii. Fiind foarte lipicioasa, dureaza ceva pana curat intregul ten, dar vazand rezultatele de dupa spun ca merita si acest mic "sacrificiu". Nota 10 :).



Kissez!


Comentarii

  1. si eu sunt curioasa sa incerc de la ei..numa eu trbuie sa imi iau alta masca..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca azi ma si duc sa o cumpar. Nu stiam de ea iar eu chiar am tenil uscat. Folosesc numai apidermin si e cea mai buna crema din lume sunt convinsa ca si masca este la fel. Multumim de pont :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau sa-mi cumpar si eu Apiderminul dupa ce mi se termina restul de creme :).

      Ștergere
  3. Mi-ar placea si mie, dar am ten gras :(( Nu exista si o varianta pentru tipul meu de ten?
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred, dar am pus link catre site, poti studia oferta.

      Ștergere
  4. Poate ar trebui sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiind destinata tenurilor uscate, nu mi se potriveste; insa voi cauta pe site, voi face cercetari.
    De cand tot vreau sa-mi cumpar crema pentru calcaie Apidermaliv!!!:)

    Multumim pentru review, Alina!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand ma uit pe site intotdeauna mai gasesc cate ceva care mi-ar trebui :)).

      Ștergere
  6. Masca asta mi-ar fi si mie de folos,mai ales iarna cand am fata ca o stafida!:) O trec pe wishlist,clar! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna tare interesant...si la un asemenea pret merita incercata.De unde ti-ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
  8. m-ai facut curioasa, o sa o am in vedere petru sezonul rece cand pielea fetei are nevoie de super multa hidratatre in cazul meu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine e cam invers, vara sunt parca si mai uscata decat iarna...

      Ștergere
  9. Trebuie sa caut si eu fiindca descrierea m-a convins:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca mi-ar placea sa o incerc si eu :) o trec pe lista

    RăspundețiȘtergere
  11. Vad ca produsele Complex Apicol Veceslav Harnaj se bucura de reviewuri pozitive prin blogosfera :D.
    Eu ii voi cumpara mamei o masca de picioare de la ei :3.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si mie imi place foarte mult masca aceasta, chiar hidrateaza bine de tot. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Tocmai ca avand tenul mixt eu nu m-am putut bucura de ea, ma bucur pentru tine :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu am impresia ca e prea mult pentru un ten mixt.

      Ștergere
  14. m-ai facut tare curioasa cu masca asta, trebuie sa mi-o iau si eu. Din ce masti am folosit pana acum nici una nu m-a impresionat sau nu i-am vazut rezultatele pe tenul mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. desi am folosit foarte multe masti, rezultate notabile am avut doar cu doua, asa ca stiu cum e ;).

      Ștergere
    2. planet spa cu floare de lotus ;).

      Ștergere
  15. M-ai facut curioasa. As vrea sa o incerc. Poti incerca un buretel pentru a da jos masca mai usor :)

    RăspundețiȘtergere
  16. 10? esti darnica! mie mi s-a parut prea grasa. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. M-ai convins sa o incerc si eu. Chiar suna foarte bine. Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla