Treceți la conținutul principal

Nu-ti fa griji!!!

  Hey! Dupa ce vineri n-am avut timp decat sa-mi postez articolul, ieri, fericita nevoie mare dau sa citesc blogurile preferate. Vezi sa nu! Nu stiu de ce, dar n-am putut intra decat dupa multe incercari pe blogul lui Dee. Nici pe al meu nu puteam vedea nimic. Sper azi sa recuperez, pana una-alta ma grabesc sa fac postarea pentru azi, sa nu va las parasite :)).


  Da, e o zi cu cantec :)). Sunt convinsa ca multe dintre voi nici nu stiti ca aceste doua trupe au existat. Daca piese AB4 au fost mai multe, Verdikt a avut viata foarte scurta, undeva la inceputul anilor 2000.  Pe cei din urma am si apucat sa-i vad live si sa iau autografe, eram atat de incantata de dormeam cu ele la cap :)).

  Oricum, mie mi-au placut ambele trupe si cand s-au hotarat sa colaboreze a fost piesa momentului pentru mine. Azi dimineata m-am trezit cu cheful de a o asculta si m-am gandit sa va stresez si pe voi :)).




Nu uitati ca si astazi avem reduceri de 30% la topuri si tricouri pe Miniprix, iar Kurtmann aniverseaza 5 ani si sarbatoreste oferind reduceri de 30% la peste 1000 de modele si ofera un CADOU pentru orice comanda! ;)



Kissez!

Comentarii

  1. Nu suna rau melodia! :))
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Hmm, ciudat...Eu am putut intra insa numai in goana; timpul, bata-l vina!:P
    Biiine, nu-mi fac grjji, daca zici tu asa!:)

    Pupici!
    Duminica placuta sa ai!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ar trebui sa nu imi mai fac griji.. :) pt ca uneori uit sa ma bucur de anumite momente doar pentru ca sunt prea stresata.. :))
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) cam asa ar trebui sa facem toti, dar nu prea iese... :))

      Ștergere
  4. de la Verdikt imi place melodia "Vine politia"
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori sunt sabotate, ;))
    De AB4 am auzit, de Verdikt imi amintesc vag...
    O duminica frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, asa cred si eu :))

      mersi la fel, chiar daca a mai ramas doar putin din ea :).

      Ștergere
  6. Solistul de la AB4 canta acum si cu o alta trupa, The Mono Jacks, eu tocmai i-am descoperit si imi plac mult :)
    http://www.youtube.com/watch?v=MKIidrJ2n_0

    RăspundețiȘtergere
  7. Solistul de la AB4 canta acum si cu o alta trupa, The Mono Jacks, eu tocmai i-am descoperit si imi plac mult :)
    http://www.youtube.com/watch?v=MKIidrJ2n_0 (in romana)
    http://www.youtube.com/watch?v=xvlAPkIVFQw (in engleza)

    RăspundețiȘtergere
  8. fluturas, fluturas.. direct din picioare :)) o stiam, cu tot cu videoclip, mersi pentru refresh :)
    tipii cu ”vine politia” si acum mi se mai intampla sa fredonez melodia lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se intampla sa fredonez mai des Despre o tipa de la Ab4 :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla