Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii iulie

  Hey! Luna aceasta a fost solicitanta pentru mine, asa ca mi-a lipsit din nou consecventa. Totusi, am folosit mai des anumite produse:


- in primul rand exfoliantul Grac&Charmes cu mandarine si mango pe care l-am cumparat prin toamna trecuta alaturi de alte doua sortimente. Nu-mi vine nici acum sa cred ce prostie era sa fac, cumparand mai intai varianta cu piersica si litchi si cea cu lamaie si cocos! Mi-au placut si celelalte, dar acesta miroase divin, este si mai abraziv si am tendinta sa ma exfoliez chiar mai des decat trebuie :)). Din pacate, nu l-am mai vazut in Profi :(.
- fondul de ten MUA, l-am folosit mult, dar inca nu m-am hotarat daca-i comedogen sau nu, daca nu e, ramane favorit.
- shimmer cream Sun Kissed, face parte dintr-un set de produse, o sa vorbesc despre toate, cert e ca-l folosesc pe post de blush si-mi ofera intr-adevar un efect de sarutata de soare.
 - crema de corp Cien. Am folosit-o atat de mult incat am terminat-o. Am si o mica obiectie la adresa ei, insa va voi spune in review despre ce e vorba.

In plus, as mai nota si gelul Yves Rocher, care a plecat cu mine in excursie si care, logic, s-a terminat. Initial optasem pentru alt gel de dus pentru pus in bagaj, dar pana la urma mirosul floral si exotic al acestuia a invins :).



 Avem astazi transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii pe Miniprix!




Kissez!

Comentarii

  1. Incep cu sfarsitul!:))Gelul ala de dus se numara si printre favoritele mele. Miroase senzational. Dintre celelalte produse mentionate scrubul ala suna minunat. Pacat ca n-am de unde sa il scot!:))
    P.S: Cum mai merge proiectul de diminuare a rezervelor de geluri de dus si lotiuni de corp. Sunt taaaareee curioasa si vreau un update!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit nimic din preferatele tale, dar ma atrage gelul de dus. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelul de dus e cu Ylang-Ylang? Astept review la el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. postarea e facuta din weekend, parca pentru maine am programat-o :).

      Ștergere
  4. uof! nu l-am desfacut nici luna aceasta.. de gel zic :)
    restul nu am incercat.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acel gel de dus YR nu l-am incercat...cred!:))
    Asteptam review-urile.

    Imediat ce am intrat la tine, am realizat ca nu am pus la preferatele lunii inghetata Mcennedy! Nu-i nimic...si-n luna august va fi!Acum, pe cuvant de onoare, i-am spus lui Alex exact asa: cand ma intorc acasa, sa ma astepti cu Mcennedy! :)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thouhgts

    RăspundețiȘtergere
  6. am nevoie de un exfoliant nou, pacat ca nu se mai gaseste acesta :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Offff...tez dupa exfoliantul tau. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Un exfoliant bun de corp caut si eu.
    In ce magazine se mai gasesti Grac&Charmes ? Noi nu avem Profi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am luat in septembrie, de atunci au disparut si din profi, deci habar n-am...

      Ștergere
  9. am zis sa testez si eu acest gel de dus. am mai avut doua de la Yves Rocher care mi-au placut mult.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. M-ai facut curioasa cu privire la exoliant, nu am mai auzit de el, sa inteleg ca se gaseste in Profi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am stocuri "nesimtite" de geluri de dus YR. Cred ca de vreun an numai cu acestea ma spal.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am mai vazut pana acum acest gel de dus la Yves Rocher. M-ar tenta, sunt fana a notelor exotice. :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Exfoliantul Grac&Charmes se gaseste doar la Profi?

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie a inceput sa-mi placa crema de la Cien doar ca eu o folosesc doar pentru fata;)). Pe spate scrie ca e pentru fata:D. Imi place ca hidrateaza foarte bine si aplicata in cantitati mici nu lasa senzatia de ten incarcat si uleios :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie garantat nu mi se potriveste, m-am atinsdoar cu mana cremuita pe fata si m-am trezit cu mosntruleti, e comedogena.

      Ștergere
  15. Nu am folosit niciunul dintre produse inca. Multumim de prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  16. o sa caut si eu produsele cosmetice din profi.. pana acum nu le-am acordat prea multa atentie.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mai au deloc cosmetice in profi? :( poate le vor reintroduce candva..

      Ștergere
    2. pai au alea stas, care se gasesc cam peste tot: nivea, dove, palmolive..

      Ștergere
  17. am folosit si eu crema de corp de la Cien si m-am impacat bine cu ea :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla