Treceți la conținutul principal

Mega-concurs pentru curiosi! :))

   Hey! Cu ceva timp in urma , pe vremea cand aveam vreo 250 de followers, am visat ca aveam 501 si ca tocmai organizam un concurs. Pentru ca mi s-a parut amuzant, am decis ca, atunci cand voi avea intr-adevar acest numar, o sa am un concurs special. Iata ca momentul a venit chiar mai repede decat ma asteptam, iar Triodeluxe mi-a sarit in ajutor, oferind doua premii foarte faine pentru voi!


Primul premiu: gel curatarea tenului goji si rodie + crema de maini goji si rodie





Al doilea: sampon cu keratina + masca cu keratina






 Ce trebuie sa faci:

- like paginii Triodeluxe aici

- like paginii mele
- share public
- imi pui o intrebare. Stiu ca sunt destul de enigmatica si sunt convinsa ca aveti intrebari pentru mine :). Cele mai interesante doua intrebari vor fi premiate :). Bineinteles, intrebarile trebuie sa fie cu bun simt, cele care se abat de la regula nu vor fi publicate.


  Voi incerca sa raspund la toate intrebarile puse in cadrul acestui concurs, dar imi rezerv dreptul de a pastra intimitatea care-mi ofera mie confort. Asa ca, indiferent daca sunteti curioase de lucruri minore cum ar fi cata apa beau pe zi (am dat si eu un exemplu :)) sau intrebari mult mai serioase, acesta e momentul de care puteti profita!



  Concursul dureaza pana in 28 iulie la ora 24:00, castigatoarele vor fi desemnate pe 29. Asa cum v-am obisnuit, comentariile nu vor fi publicate pana la incheierea concursului, ca sa nu va inspirati una de la alta. Va dau si un pont: imi place originalitatea :).


  Va astept cu drag si va urez succes! ;) Iar eu de abia astept sa vad ce-mi scrieti, mai ales ca aceasta idee de concurs mi-a venit undeva in iarna, asa ca a trecut ecva timp de atunci.



Kissez!

Comentarii

  1. Ce concurs super!Felcitari ca ai ajuns la acest numar si ca ti s-a indeplinit visul de a organiza acest concurs!:)
    Nume fb:Vaga Claudia
    share:https://www.facebook.com/vagaclaudia/posts/621520261201131
    Intrebare:ce te-a mostivat (ce te motiveaza in continuare) sa incepi sa scri blogul?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. (facebook: Madalina Lina )
    Ce te-a determinat sa fii bloggerita si care este visul tau ''suprem'' ? :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare ideea! :))
    Am si eu masca Anian, castigatoarei sigur ii va placea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit ca o sa captez atentia cu un astfel de concurs :).

      Ștergere
    2. Howdy!!! Foarte dragute premiile, de asemeni mi-ai atras atentia asupra lor si m-am concentrat putin...
      As avea mai multe idei, insa ma rezum doar la 2:
      1)in cazul in care lucrezi, ai furat vreodata un pix de la locul de munca? :D si...
      2)daca ai putea acum sa te teleportezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt 3 intrebari pe care ti le-ai pune? :)

      Ștergere
  4. dat like paginii Triodeluxe
    am dat like,share https://www.facebook.com/rotaru.gabrielatatiana/posts/420286161423173
    FB: Rotaru Gabriela Tatiana
    Acu te-am descoperit si imi place blogul tau.Iti multumesc,ai un blog frumos,imi place sa-ti citesc articolele.Prea multe intrebari nu am deocamdata... doar ca ,as dori sa-mi spui cum faci ,de ai timp pentru toate,poate ai o reteta secreta.

    RăspundețiȘtergere
  5. like ambelor pagini :nicoleta ciocoiu
    share public:https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/394929610613808
    1:Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?
    2: Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut? Ce te opreste?
    3:Care e lucrul pe care il faci mai bine decat toti ceilalti pe care ii cunosti? nu te superi pe mine ca am intrecut masura intrebarilor .multumim pentru concurs .pop

    RăspundețiȘtergere
  6. fb:Nicoleta Agache
    share:http://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/500930873331643
    Care a fost cel mai frumos cadou,pe care l-ai primit de ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  7. fb:Nicoleta Agache
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/500930873331643
    Care a fost cel mai frumos cadou pe care l-ai primit de ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:jane(janeta_20072001)
    FB:Janeta Janet
    Share: https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/242884782502764
    Si acum intrebarea:Daca viata e atat de scurta, de ce facem atat de multe lucruri care nu ne plac si nu facem atat de multe lucruri care ne plac?
    Si ti-as mai pune una:Daca ai castiga 1 milion de dolari ai renunta la ce faci acum?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai reusit sa captezi atentia cu acest concurs :). As vrea sa te intreb cum ti-a venit ideea sa iti faci acest blog nemaipomenit, sa organizezi concursuri si sa faci o multime de femei fericite castigatoare???

    RăspundețiȘtergere
  10. fb:Mary Anton
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/419160314866129
    intrebare- Ce te-a determinat sa iti faci acest blog si daca au fost momente cand ai vrut sa renunti ?
    multumesc pt concurs si cati mai multi fani

    RăspundețiȘtergere
  11. fb:Mary Anton
    gfc:marylena4you
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/419160314866129
    Ce te-a determinat sa iti faci blog si daca au fost momente cand ai vrut sa renunti ?
    multumesc si cati mai multi fani in continuare

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb concursul!
    Iubesc fructele goji pe care le consum aproape zilnic. Banuiesc ca si gelul pentru curatarea tenului cu goji si rodie + crema de maini goji si rodie sunt la fel de bune precum sunt fructele de goji pentru organism.
    Ma bucur ca ti-a venit ideea cu acest concurs si particip cu drag! :)
    Ca si intrebare, m-ar interesa daca esti o persoana enigmatica, misterioasa, sau o persoana deschisa si foarte prietenoasa. Imi place mereu sa descopar noi caractere si sa ma surprinda :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sigur nu-s originala, insa o sa astept intrebarile celorlalte fete si o sa astept in acelasi timp mai ales raspunsurile tale!
    Eu te-as intreba daca ai avut vreodata parul roz si daca nu, sa-mi spui daca ai fost tentata vreodata sa adopti macar temporar aceasta culoare?

    RăspundețiȘtergere
  14. Am comentat adineaori de pe telefon, am dat "Publicati" si nu a aparut "Comentariul va fi vizibil dupa aprobare", ca de obicei, asa ca nu stiu daca s-a trimis...netul pe telefon imi face figuri. Asa ca o sa mai comentez o data, de pe pc, se pune? :))
    So, mi se pare foarte tare ideea concursului, ma atrage ideea de a-ti pune intrebari cat mai originale, mai tare decat premiul in sine ;)). Nu stiu cat de originala ti se va parea intrebarea mea, insa ma incumet sa particip. Intrebarea mea e un fel de 2 in 1: Daca partenerul tau (in cazul in care locuiesti/ai locui cu el) ti-ar cere sa renunti la blog, pentru ca iti ocupa un timp destul de semnificativ, sau macar sa raresti in mod considerabil postarile, ai face-o? Ce compromisuri ai fi dispusa sa faci pentru blogul tau?
    Numele meu de fb e Ioana Anca.

    RăspundețiȘtergere
  15. Wow am auzit de masca asta ca este foarte buna :)
    Share : https://www.facebook.com/Agurita/posts/10151816377967265
    Like la ambele pagini cu numele Maria Agu Ignat.
    Si intrebarea mea : Peste tot la orice colt de strada vedem oameni necajiti,cand a fost ultima oara cand ai dat din putinul tau unui astfel de om si ce te-a indemnat sa o faci?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu stiu cati dadusera like atunci cand team descoperit. Cert este ca mi-ai placut din prima si am dat like nesilita de nimeni. Nu reusesc sa intru zilnic la tine, nici la doua zile, asa ca nici nu stiu prea multe despre omul care scrie pe aici. Sa vedem ce anume te-as putea intreba...
    De ce in blogroll-ul tau nu se regasesc oameni care scriu despre viata, despre orice altceva in afara de beauty?
    Daca ar trebui sa vorbesti despre tine in doar trei cuvinte, care ar fi acelea?
    Ce obisnuiesti sa faci cand afara ploua, tuna si fulgera?

    RăspundețiȘtergere
  17. Care e legatura dintre denumirea "Alina lui Brumarel" si imaginea cu lamai atasata?
    FB:Ana-Maria Gaspar
    Share: https://www.facebook.com/anamaria.gaspar.94/posts/10200915124212932

    RăspundețiȘtergere
  18. share:https://www.facebook.com/DespreCosmeticeBlog/posts/418784241567754
    like :irina andreea
    Ce ai face daca nu ai mai scrie pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce cadou i-ai face unei prietene care are tot ce-i trebuie?

    RăspundețiȘtergere
  20. Poti descrie o zi din viata ta daca ai fii barbat?

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt o curioasa din fire dar nu-mi place sa intru in intimitatea nimanui,ma multumesc cat imi ofera :)
    As vrea sa stiu cum arati,eu una n-am vazut nici o poza cu tine.
    Esti casatorita,ai copii?
    Cam atat m-ar interesa mai mult :) bineinteles daca vrei sa-mi raspunzi :D
    FB: Lucica Lazar
    Share: https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/398628590257387
    Multumim pentru concurs! :-* Premiile sunt minunate si benefice :) am auzit ca produsele cu keratina sunt foarte bune,eu n-am avut ocazia sa folosesc :D

    RăspundețiȘtergere
  22. O intrebare...are legatura cu concursul, dar nu participa la concurs :)

    Cine nu are facebook cum poate participa la concurs?

    Felicitari pentru followers si pentru originalitate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. isi face cont de fb... :))

      crede-ma ca oricum pun regulile, tot nu va fi ok pentru toata lumea. cand nu puneam nicio conditie de fb si doar de gfc eram intrebata daca e ok sa fiu urmarita prin bloglovin :)).
      am ales promovarea pe fb deoarece nu stiu cate zile va mai avea gfc, plus ca prin fb are mai multa lume acces la concurs, e mai simplu, mai usor.

      iti sugerez sa-ti faci cont fb. nu trebuie sa fie personal, pana si eu am doua lamai in poza la profil :)).


      mersi si sper ca o sa participi la concurs.

      Ștergere
  23. buna Alina si felicitari pentru cele 501 de followers!
    Ce ai alege intre frumusete si caracter?

    RăspundețiȘtergere
  24. buna Alina,si felicitari pentru cele 501 de followers.
    Ce ai alege intre frumusete si caracter?

    RăspundețiȘtergere
  25. fb: Mihaela Preda
    share: https://www.facebook.com/mihpre/posts/608973115809498

    Peste 10 ani, te mai vezi in fata monitorului scriindu-ne si nelasand nicio ora sa treaca fara ca secundele ce-au ars sa-si lase amprenta asupra blogului tau?

    RăspundețiȘtergere
  26. M-am inscris :-) Nici nu era greu, pentru ca pe tine te urmaresc de ceva vreme, iar paginii Triodeluxe am dat like de ceva vreme.

    Acum eu vin cu o intrebare practica. Ce crema de ochi cu spf (la un pret decent) imi recomanzi? Tot caut de ceva vreme si chiar nu am gasit nimic...Sau ce am gasit avea niste preturi astonomice :-)
    Week-end frumos, draga mea!!Si astept raspunsul tau!!

    RăspundețiȘtergere
  27. iar aici am linkul de share https://www.facebook.com/maria.coman.568/posts/146710415529548

    RăspundețiȘtergere
  28. fb:Nelyda Nelly
    share:https://www.facebook.com/Nelyda.Nelly/posts/692398617452320
    Care este produsul cosmetic pe care il iei oriunde cu tine si din ce motiv?

    RăspundețiȘtergere
  29. Asa e! E mai usor pe fb. Ma gandesc si poate iti las o intrebare, ca sigur am si eu curiozitati in privinta ta, dar tot in afara concursului.

    Cont de fb am avut, dar mi l-am dezactivat de ceva vreme si nu vreau sa mi-l reactivez sau sa imi fac altul (sunt eu putin certata cu fb :) )

    Sper sa primesti intrebari cat mai interesante si poate aduni intrebarile primite intr-o postare, asa un fel de tag....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bineinteles ca poti. eu sunt certata cu toate retelele de socializare si tot n-am scapat de ele :)).

      asa voi face, am si scris ca voi incerca sa raspund la toate, desi pana acum sunt destul de putine intrebarile la care n-am raspuns pana acum :)).

      Ștergere
    2. Intreb aici, ca am inchiriat spatiul :))

      Este destul de dificil sa te intreb ceva pentru ca deja ne-ai spus, atat cat ai putut, despre tine.

      Totusi am o intrebare 2 in 1 :)

      Care este cea mai frumoasa/tare/emotionanta surpriza pe care ai facut-o cuiva, dar si cea mai frumoasa/tare/emotionanta surpriza de care ai avut parte?

      Ștergere
  30. fb:Stefania Petcu
    share: https://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/525507130831548
    Mereu ne surprinzi cu ceva diferit:)
    Intrebarea mea ar fi: daca ai putea sa fii o pasare pentru o zi ce ai vrea sa fii si pe ce meleaguri ai vrea sa zbori?

    RăspundețiȘtergere
  31. In ce vacanta mergi in vara aceasta?Iarta-ma daca sunt prea curioasa :*

    RăspundețiȘtergere
  32. FB: crystyna nichita
    share:http://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/413457615429612
    Intrebare; te-ai gandit vreodata sa te stabilesti in alta tara?

    RăspundețiȘtergere
  33. pun si eu o intrebare (restul conditiilor le-am indeplinit): cum conving o tanara de 14 ani sa nu mai stea cu mainile pe fata tot timpul? Am incercat cu: vei avea puncte negre pe fata, vor ramane urme, am fost si la dermatolog si la cosmeticiana. Poate o idee trasnita...Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. Valar Morghulis de pe facebook aici :) ... O intrebare,zici...am atatea pentru tine pentru ca esti o domnisoara enigmatica si misterioasa dar...pentru moment o sa ma rezum la una (sau , doua..raspunzi la care vrei, pentru ca am observat ca unii oameni reactioneaza 'urat' cand adresez una din intrebari).. Intrebarea mea ar fi .. Ce crezi ca se intampla cu sufletul dupa moarte? (si pentru ca sunt o fata draguta :))... iti mai las una daca prima e incomfortabila,sau..stiu eu. 'Cum privesti tu moartea? Ca pe un final de drum sau pur si simplu deschide o alta usa catre..altceva?' ) Sper sa nu te incomodeze nici una din ele :)

    RăspundețiȘtergere
  35. ioniche daniela iuliana21 iulie 2013 la 21:37

    De unde vine numele blogului "Alina lui Brumarel " ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Super concursul! Gelul de curatare a foat preferatul meu! ;)
    Like FB: Gina Ionela Strelitov
    Share: https://www.facebook.com/ginaionela.strelitov/posts/497711780306033

    Intrebare...Stiu ca nu sunt originala,si nu stiu daca ai mai raspuns pana acum(eu una nu am vazut,daca ai mai raspuns,scuze :) )...De ce nu iti arati si chipul pe blog? Eu ma simt apropiata de toate fetele cu care conversez,dar cu tine e intr-un mod mai...anonim,ca sa zic asa! :))
    Sper ca nu te supara intrebarea mea,si abia astept sa citesc si restul intrebarilor! :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  37. Intrebarea pentru concurs este: care este cea mai frumoasa nebunie pe care ai facut-o vreodata?care a fost cel mai ingenios look incercat?Mult succes cu blogul si la cati mai multi ani

    RăspundețiȘtergere
  38. FB: Ramona Gadja
    Si acum intrebare intrebatoare:
    Ai avut parte de situatii limita in care sa-ti testezi capacitatea de reactie, sa te cunosti cu adevarat, sa vezi cat de puternica esti in fata provocarilor vietii?


    P.S. Sper sa nu o consideri o intrebare dubla sau tripla, facand enumerarile respective am vrut doar sa nuantez mai mult, sa ma fac cat mai bine inteleasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna! Sunt printre noile cititoare ale blogului tau ( daca exista aceasta categorie ;)) ) . Am incercat sa-l ''rasfoiesc'' aproape pe tot si imi place ca e simplu si fiecare postare despre anumite produse ma face sa le incerc.
    Intrebarea mea pentru tine: Care este lista ta de '' things to do '' pentru urmatorii 5 ani si cat de determinata esti sa le indeplinesti?

    :)

    RăspundețiȘtergere
  40. fb:tender carmen marilena,share:https://www.facebook.com/tender.carmenmarilena/posts/709658982384642.Interbare:Care a fost cea mai mare dezamagire si cea mai implinire de-a lungul vietii?

    RăspundețiȘtergere
  41. Izabella Buftea24 iulie 2013 la 01:47

    Sa zicem ca esti o ursitoare si ar trebui sa dai un singur sfat unui nou-nascut. Care ar fi acela?

    fb: Izabella Buftea
    https://www.facebook.com/iza.bella.9674/posts/412192198897572

    RăspundețiȘtergere
  42. As vrea sa te intreb in ce oras stai si de ce iti place as mult la Lidl?

    RăspundețiȘtergere
  43. Link share:https://www.facebook.com/doca.aniela/posts/10151497306706059

    RăspundețiȘtergere
  44. Fb: Papadiile Ruxandrei
    Share: https://www.facebook.com/papadiile.ruxandrei.3/posts/411767232273467
    Intrebarea mea este: daca ai putea dezvolta propria linie de geluri de dus, ce ingrediente, arome, consistente, culori, ambalaje ar avea? Ai face mai multe colectii sau doar una?
    Te pup, felicitari pt cei >500 urmaritori.

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna,
    Care este cartea pe care ai reciti-o la nesfarsit? A mea este "Vraciul".

    RăspundețiȘtergere
  46. FB : Madalina Cheles
    Share : https://www.facebook.com/madalina.cheles/posts/500358833375996
    Intrebare : De cand te urmaresc, cand spun " Alina lui Brumarel" , primele 3 lucurie care imi vin in minte sunt : gelurile de dus, inghetata si cartile ( sper ca zic bine ce zic :d ) . Daca ar trebuie sa renunti la unul dintre aceste lucruri care ar fi si de ce ?
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna imi plac toate produsele am auzit de la o prietena care le foloseste m-as bucura daca as castiga imi doresc sa incerc ceva nou este extraordinara iti doresc mult noroc

    RăspundețiȘtergere
  48. Gfc: Catalina Mitu
    Fb: Mitu Catalina
    Share: https://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/10200484691259562
    Te urmaresc nu de mult timp,si as fi curioasa sa aflu ce iti place sau ce nu iti place,sper sa te cunosc mai bine. Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  49. Un blog frumos,articole interesante,felicitari!Multumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  50. Ma inscriu si eu pe ultima suta de metri :))
    Nu-s prea curioasa de fel (sau sunt? nici eu nu stiu), dar parca as vrea sa stiu ce e cu lamaile de la poza ta cu profil :) de ce lamai?
    Like: Carla Sas-Abraham
    Share: https://www.facebook.com/carla.sasabraham/posts/10200472284785843

    RăspundețiȘtergere
  51. Am vrut sa intreb care-i povestea lui Brumarel! Sa fie nume de familie? Sa fie dupa bunicu'? Dar cred ca octombrie e special pentru tine!
    Ai fost intrebata odata "ce greseala crezi ca fac cel mai adesea bloggeritele?" si raspunsul tau a fost" prea multe concursuri".
    Intrebarea mea este: ti ai schimbat parerea intretimp?


    RăspundețiȘtergere
  52. Buna! Top si eu la spartul targului! :)) Am dat like cu numele Dana Maria, share aici: https://www.facebook.com/maria.dana.58/posts/609568092406992
    Intrebarea mea pentru tine e.......... ce ai alege intre matura si aspirator? Cu argumente. :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla