Treceți la conținutul principal

Rainbow NOTD

  Hey! Cui nu-i place curcubeul? E atat de frumos si colorat si-ti da o senzatie ca lumea e a ta si ca esti liber! M-am bucurat sa vad ca saptamana aceasta tocmai el este punctul de inspiratie al colaborarii noastre. Eu am adoptat niste unghii mai patate :)), in mai multe culori ale curcubeului. Bineinteles ca n-aveau cum sa incapa toate, dar 5 tot am folosit.


  Pun pariu ca nu v-ati asteptat la asta, dar sper sa va placa. Mi se par ca se potrivesc verii. Si urmatoarele doua manichiuri vor avea drept baza Farmasi nr 10, e o nuanta frumoasa nude, dar aplicarea este dezastru. Am nevoie de 3 straturi ca sa arate decent, asa ca vreau s-o termin cat mai repede :)).

  Sa vedem ce ne-au pregatit fetele:
  1. Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
  2. Maya MakeUp - http://mayadumitrescu.blogspot.ro/
  3. Andreea M. http://www.summer-gold.com
  4. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
  5. Madalina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  6. Agota - http://www.nailglaze.com
  7. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
  8. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
  9. Josephine - http://rainbowsinajar.blogspot.ro




Nu uitati ca pe Miniprix sunt reduceri de 50% la toate articolele, iar Yves Rocher are super promotii pe care le-am detaliat ieri. Pe Kurtmann transportul este gratuit daca cumperi de cel putin 90 de lei ;).

Participa la concursul Enliven! Mai multe informatii aici.



Kissez!

Comentarii

  1. Imi plac culorile :)
    Cu ce faci punctele ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu pensulele ojelor. imi place ca ies niste pete inegale, nu le prea pot numi puncte :).

      Ștergere
  2. Vesele si colorata! Imi place varianta ta pentru tema de azi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult! Perfecte pt vara.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte simpatice.. arata tare bine manichiura cu bulinute.. cred ca ar fi trebuit sa recurg si eu la metoda asta
    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine asa puctat, parca ar fi bomboane M&M.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoasa. si mie imi place curcubeul pe unghii...
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=598512626846221&set=a.599783850052432.1073741827.485707398126745&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
  7. super haioasa!!!imi place, nu m-am gandit la varianta asta cu dots :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine m-au apucat bulinele si ma gandeam deja de cateva saptamani ca asta vreau sa fac la tema de astazi :).

      Ștergere
  8. e tare dragalasa manichiura ta!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt simpatice foc! Tot la M&M-uri m-am gandit si eu...

    Ma intrebam daca baza e alba sau nude dar mi-ai clarificat dilema. :)) Ma supara ojele la care trebuie aplicate mai mult de doua straturi; le ador pe cele la care un singur strat e suficient si arata mai bine, acopera mai mujlt decat decat 3 straturi ale altora!

    Pupici, Alina!
    Weekend frumos iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. norocul e ca se usuca mult mai repede edcat m-am asteptat.

      multumesc la fel! :)

      Ștergere
  10. Imi place abordarea ta, arata vesel! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum am pe unghii ceva mai traditional. o sa postez marti :).

      Ștergere
  11. ce vesele sunt :)
    Poate ma asteptam , macar asa un pic....nu m-am asteptat cand a fost manichiura inspirata de un steag :) Acum ai adoptat acelasi stil :)
    Pupici :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, m-au tentat fetele cu buline, acum m-a apucat si pe mine :)).

      Ștergere
  12. Veselie in bucatarie...pardon, pe unghiute! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla