Treceți la conținutul principal

Who missed me? :)

  Hey! Cui i-a fost dor de mine? :)) M-am intors cu bine din excursie. Am fost prin Austria, Italia si Slovenia si am vazut niste locuri foarte frumoase. O sa va povestesc mai multe zilele viitoare si din pacate anul acesta va exista si o postare plina de nemultumiri vizavi de agentia de turism pe care am ales-o. Am reusit insa sa delimitez aceste neplaceri de plimbarea propriu-zisa si, cu siguranta, amintirile faine vor ramane cele importante.
 

  Urmeaza sa cititi:

- Shopping - nu va asteptati la foarte multe, sunt inca in Project Pan si am cumparat strictul necesar plus ofertele absolut imbatabile.

- Cum poate un ghid sa-ti strice 50% din excursie unde o sa vina parte nasoala a excursiei si pe care o fac ca sa trag un semnal de alarma, nu pentru ca vreau sa fiu compatimita.

- Idei de cazare in Budapesta unde o sa va prezint doua hoteluri ok.

- Jurnal de vacanta: Italia 2013 in care o sa va povestesc despre Padova, Venetia, Murano, Burano, Verona.

- Jurnal de vacanta Slovenia 2013 - in care o sa cititi despre pestera Postojna, o adevarata minune.



In alta ordine de idei, trebuie sa ma ocup de comentariile voastre de la postarile programate, dar o sa necesite ceva timp, plus ca azi banuiesc ca plec cu unitatea la reparat. Imi cer scuze pentru intarzieri.


Pana una-alta, nu uitati de concursul meu. Daca nu sunt multumita de inscrierile voastre nu va povestesc nimic din vacanta :))))). Detalii aici.



Kisses!

Comentarii

  1. Bine ai revenit. Postojana este o minunatie ....mi-a placut enorm si sper sa mai merg o data. Ai fost si la lacul Bled? superb, Slovenia este o tara foarte frumoasa care nu prea are nimic de-a face cu ex blocul comunist din estul europei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, n-am fost, ar fi trebuit oarecum, o sa vin cu detalii in postari. mi-a placut enorm, oricum.

      Ștergere
  2. Hey!
    Bine ai revenit! Si ce vesti bune si frumoase ne-ai adus, imi place!

    Pana una-alta, da fuguta si inscrie-te la surpriza organizata pentru cititoare la mine pe blog! Azi e termen limita! (Nu, nu vorbesc despre ga PersunMall!)

    De-abia astept toate articolele promise!
    Ma bucur mult pentru tine, Alina!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi. din pacate n-am apucat, ti-am expicat pe fb :(


      o sa le fac, am foarte multe articole care trebuie postate pana la sfarsitul lui iulie, nu stiu cu care sa incep :).

      Ștergere
  3. Welcomeeeeeeeeee. :D
    Abia astept postarile tale. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Welcome home! De abia astept sa iti citesc peripetiile!
    PS: I missed you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ce peripetii la un moment dat :)). si mie mi-a fost dor de tine :).

      Ștergere
  5. mie mia- fost :*
    abia astept sa ne povestesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca mi-ati simtit lipsa :).

      de abia astept sa va povestesc si eu totul :).

      Ștergere
  6. Welcome back! Abia astept sa citesc jurnalele de vacanta ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca a fost foarte frumos, si cred ca nici nu a fost asa cald ca la noi...La mare vara asta nu mergi? ;)
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, am prins temperaturi de pana in 30 de grade, a fost perfect.
      nu vreau sa par snoaba, dar marea noastra nu ma satisface, prefer, atat cat imi permite bugetul, sa plec in alte destinatii. litoralul romanesc este ales in ultima instanta, iar o alta excursie inafara tarii iese momentan din discutie.

      Ștergere
  8. Welcome back! :*
    Ma bucur ca ai revenit si de abia astept sa-ti citesc peripetiile! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. welcome back!
    de abia astept sa citesc toate experientele tale din vacanta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, cerd ca vienri va veni prima postare, aia cu dezamagirile, iar mai apoi o sa ma concentrez pe partea frumoasa.

      Ștergere
  10. can't wait to see the photos;sa nu imi spuinca nu ai de gand sa postezi!!
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din moment ce v-am scris si titlurile postarilor ce vor urma, cum sa las povestea in aer? :))

      Ștergere
  11. Wow, cate locuri ai vazut. POZE! Vreau sa vad poze! :)
    Am si eu in desfasurare un concurs. Te astept pe la mine!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vor veni, desi cu peisaje si obiective nu am prea multe...

      dupa ce ma dezmeticesc cu blogul meu, trec si pe la tine. am fff mult de recuperat.

      Ștergere
  12. Bine ai revenit, abia astept sa citesc relatarile din vacanta, pacat de chestiile nasoale, sa ne bucuram de cele bune! Te pup!

    eu zic abia, dar sa nu te superi ca o sa citesc cand voi avea timp ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e, trebuie sa vedem partea buna intotdeauna, mai ales ca de data asta au fost multe lucruri frumoase, slava Domnului :).

      dupa cat am pierdut eu ba cu unitatea ba cu plecatul, n-am cum sa ma supar. articolele raman aici, nu pleaca nicaieri :)

      Ștergere
  13. Bine ai revenit!
    chiar ti-am simtit lipsa. Eram invatata cu postarile tale din fiecare zi
    dar acum stiu ca o sa te revansezi si o sa ne povestesti toate minunatiile de care ai avut parte
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sunt si eu cu alte fete si cand nu posteaza, fara sa vreau, ma intristez putin, desi e logic ca fiecare dintre noi avem si o viata personala :)))).

      Ștergere
  14. Bine ai reviniiit :) imi pare rau ca ai avut probleme cu agentia, dar e important ca ai ramas cu amintiri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, alea sunt importante, a fost o experienta de viata.

      Ștergere
  15. Bine ai revenit! De abia astept sa citesc viitoarele postari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, unele vor fi frumoase si una, cred eu, interesanta :)).

      Ștergere
  16. bine ai revenit, Alina! stii ca e rau fara tine?...
    eu totusi sper ca te-ai distrat si relaxat in ciuda neplacerilor care s-au ivit.
    abia astept sa citesc articolele viitoare si sa ne arati noile achizitii.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca zici tu, cred :).

      da, logic, am incercat sa trec deasupra problemei si am si reusit, dar asta nu inseamna ca nu voi scrie si despre ce nu mi-a placut.

      Ștergere
  17. Abia astept sa vad poze din locurile unde ai fost :*

    RăspundețiȘtergere
  18. hei, welcome back!i missed you..
    abia astept sa citesc viitoarele postari, sper sa repari repede unitatea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie mi-a fost ;) si eu din pacate am problemul cu netu' si nu am fost deloc activa pe net. Sper sa recuperez .astept cu mare drag parerile despre vacanta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  20. Mie mi-a fost ;) si eu din pacate am problemul cu netu' si nu am fost deloc activa pe net. Sper sa recuperez .astept cu mare drag parerile despre vacanta. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) si eu am foarte mult de recuperat, dar trebuie s-o luam usor-usor :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla