Treceți la conținutul principal

Gel de dus Orhidee din Madagascar Yves Rocher - review

   Hey! Gama mea favorita de la Yves Rocher e clar Jardins du Monde. Nu-mi plac la nebunie toate gelurile, insa sunt cateva pe care le-am folosit cu multa placere si carora de curand li s-a adaugat si cel cu orhidee.

  Un flacon are 200 de ml si costa intre 7,5 si 10,50 lei, depinde de oferta si are acelasi ambalaj adorabil pe care-l are intreaga gama.


 Poate va aduceti aminte cand ziceam ca preferatul meu e cel cu floare de tiare, asa ca nu cred sa va mire cand o sa spun ca cele doua seamana: sunt florale, cu arome calde si chiar exotice. Parca cel cu orhidee e mai dulce. Oricum, face o spuma fina si bogata, curata bine pielea si nu o usuca deloc. Parfumul persista pe piele ore bune, aproape o noapte intreaga. E genul de miros care te rasfata, care te invaluie si care te cucereste iremediabil, cel putin asa mi se intampla mie :). Nota 10.



Kissez!

Comentarii

  1. l-am avut si eu pe cel cu floare de tiare. am adorat parfumul lui placut de flori.
    ma tenteaza si acesta, de fapt vreau sa testez toate gelurile de dus de la Yves Rocher.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mi-am propus sa incerc cat mai multe geluri de la YR. Acum am acasa 5 din gama Jardins du Monde :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si lasa-ma sa ghicesc: inca iti mai doresti :)).

      Ștergere
    2. Pe cel cu Ylang-Ylang, pe cel cu floare de tiare, pe cel cu orhidee... Sa continui??? :))

      Ștergere
  3. Gata, il trecem pe "to buy list". :))
    Numai sa termin ce mai am, pentru ca, spre deosebire de alte persoane, nu dau nume, nu vreau sa am peste 10 geluri de dus. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu mai am peste 10 :). Tocmai le-am numarat si mai sunt doar 9 ;).

      Ștergere
  4. Suna bine descrierea ta ;)) sper sa nu mi-l doresc si eu ca deja sunt prea multe :D cred ca din cauza ta am inceput sa fiu obsedata de geluri de dus :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Din aceasta gama , am incercat numai pe cel cu portocale .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am avut, dar nu mi-a placut textura, se consuma repede si nici mirosul nu persista pe piele.

      Ștergere
  6. Daca parfumul persista trebuie sa il incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mereu le-am confundat pe cele doua pomenite de tine. Imi mai place cum miroase PUR-ul de vase cu orhidee, as vrea un gel de dus parfumat identic! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine! Asa deci!
    Ai inteles ca e primul gel de dus pe care-l voi cere la prima comanda YR!:P
    Si ii voi spune mamei ca ma influentezi negativ!:))

    Acum hai sa te pup ca te-am iertat deja!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))))))))))))) prea multe reclamatii pt influentat negativ la capitolul geluri de dus! :))

      Ștergere
  9. pe acesta nu l-am zarit prin brosurica.. :D
    poate la urmatoarea comanda il adaug si eu in cos:D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apare de obicei in catalogul care vine cu prima comanda. eu cel putin asa l-am desoperit acum vreo 2 ani :).

      Ștergere
  10. Pe asta nu l-am incercat de la YR, doar bob de cafea si floare de bumbac, care mi-au placut foarte mult. N-am mai dat de mult comanda la ei, poate data viitoare il pun si pe el in cos.
    Asa cum ti-a scris o fata mai sus si pe mine m-ai facut sa fiu obsedata de geluri de dus, aveam vreo 5 intr-o vreme, acum m-am cumintit am doar 2 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu m-am cumintit la geluri, am doar 9 :)))) cum a sunat asta :)).

      Ștergere
    2. suna bine :))macar ai din ce alege, cand ne prezinti toata colectia, macar o poza de grup pe facebook n-ar fi rau ;)

      Ștergere
    3. de fapt, doua sunt scruburi. cand le adun 7 produse nici nu par multe. am pierdut momentul, atunci cand aveam aproape 30 trebuia sa imortalizez.

      Ștergere
  11. O alta minunatie care ai descoperit-o :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla