Treceți la conținutul principal

Exfoliant pentru ten Cucumber Fresh - review

  Hey! Mi-am cumparat acest exfoliant de la Chisinau cu doar 30 de lei mld, adica 8-9 lei. M-a tentat de cum l-am  vazut, are un ambalaj foarte simpatic de 200 de ml, miroase foarte proaspat si particulele exfoliante se vad foarte bine inca din recipient.


  Desi nu a fost deloc cum mi-am inchipuit, am reusit sa-i dau o alta intrebuintare. In primul rand, produsul este foarte lichid si din aceasta cauza e putin mai greu de folosit. Particulele exfoliante sunt mari, dar si dure si avand pielea sensibila am hotarat ca e prea mult pentru tenul meu. Oscilam, nu stiam sigur in ce sa-l transform. Scuburi de corp aveam o gramada, asa ca l-am tinut o perioada in coltisorul lui, pana am dat de masca de fata Apidermaliv, review aici, care se indeparta foarte greu de pe ten. Nu stiu cat e de indicat ce-am facut, insa nu mi-a cauzat niciun fel de probleme: am luat putin exfoliant si am masat pe tenul pe care aveam masca. A fost suficient cat sa indepartez mierea lipicioasa, fara sa-mi agresez deloc tenul. Probabil ca ar fi fost si un exfoliant corporal eficient, dar s-a terminat si n-am mai apucat sa-l testez si asa. Nota acum! Daca il notez pentru ce trebuia sa faca initial, primeste o nota destul de mica, insa faptul ca m-a salvat de la minute bune de clatit dupa masca, i-as da un 7 :).





Nu uitati de concursul nostru de aici!

Kissez!

Comentarii

  1. Nu l-am folosit asa ca nu-mi pot exprima o parere despre el :) E bun ca i-ai gasit alta intrebuintare ;)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau un exfoliant :)) sa vad pe ce mai pun ochii

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi va trebui altul in curand si nu stiu ce sa cumpar...

      Ștergere
  3. si eu mai folosesc astfel de produse pentru a curata mastile. sau mai folosesc periute, ori alte dispozitie pentru curatarea tenului. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iar imi beau cafeaua cu tine :)) .. pana incepe facultatea (insa sper sa nu-mi pierd din obiceiuri nici dupa 1 octombrie )... Vad ca folosesti produse din Republica Moldova. De ce nu-ti faci o mica afacere din asta. Poate vor fi mai cereri si iti faci pe blog "un sector" special pentru vanzare de produse. :D si ii schimbi si numele Alina lui Brumarel afacerista :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur :)).

      m-am gandit deja la asta, dar exista taxe, vama si alte cele. asa ca raman neafacerista deocamdata. :)

      Ștergere
  5. eu imi fac retete homemade de ceva vreme!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie cred ca mi-ar fi placut.
    Sunt fana a produselor "super abrazive". ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu am cum sa intru in posesia lui, asa ca nu imi ramane decat sa admir recipientul care e foarte dragut! bine ca i-ai gasit alta intrebuintare si ca nu a fost nevoie sa il arunci la cosul de gunoi.
    eu folosesc de ceva timp exfoliantul cu ulei de menta si iarba de lamaie, de la Sabon.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uimitor, eu care arunc recipientele imediat,, astuia i-am gasit intrebuintare. mi-am facut demachiant si l-am bagat in sticluta.

      Ștergere
  8. Îmi place cum arată recipientul, îl văd util şi după ce se termină produsul.
    Îţi apreciez modul practic de a întrebuinţa un produs, eu cred că l-aş fi dat pe mâna altcuiva, în general asta obişnuiesc să fac atunci când un produs nu-mi este pe plac, indiferent despre ce este vorba... :-)
    Zi frumoasă, Alina! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place sa gasesc utilitate la tot, noroc ca stau bine cu imaginatia :))

      Ștergere
  9. N-am avut ocazia sa-l incerc, dar sigur m-ar fi atras si pe mine daca l-as fi vazut. Ambalajul e tare dragut! Plus ca mirosurile fresh ma atrag ca un magnet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a atras intai atentia prin ambalaj :).

      Ștergere
  10. Interesant produs!Eu in general folosesc exfoliante foarte fine pentru ten, desi nu am un ten sensibil insa nu vreau sa il zgarii sau agresez cu ceva.Ce aroma are?Ma gandes ca miroase destul de fresh :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a castraveti, dupa cum spune si numele :).

      Ștergere
  11. mie imi plac exfoliantele hard core, asa ca o sa ii dau o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca l-am vazut la o colega din Chisinau, dar nu am intrebat-o niciodata de "ce stie sa faca" acest exfoliant. Ceea ce m-a atras e ca are un miros proaspat de castraveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate mai descoperi produse la colega ta :).

      Ștergere
  13. eu cred ca-l foloseam pentru corp :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi plac si exfoliantele mai blande, si cele mai aspre...dar daca e prea lichid, hmm...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie numai putina grija sa nu curga :).

      Ștergere
  15. Imi place castravetele din produsele cosmetice si de obicei ce are castravete cumpar :) dar oricum tu l-ai luat din Chisinau si sunt sanse mici sa se gaseasca si aici si daca nu ti-a placut asa de mult mai bine vanez alt exfoliant :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am o mica inclinatie spre castraveti :).
      avem si aici alternative super ok :)).

      Ștergere
  16. Originala intrebuinatare i-ai gasit....Imi plac produsele care contin castravete, mai ales sapunurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie, imi lasa impresia de curatenie :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in g…

Emetostop impotriva raului de miscare

Hello! M-am hotarat sa fac aceasta postare din doua motive. In primul rand, exista foarte multi oameni care au probleme cu raul de miscare (ma aflu si eu printre ei) si numai cineva care se confrunta cu asa ceva stie ce inseamna sa ratezi excursii, sa stai tot timpul stresat, sa-ti fie rau dupa primele 5 minute de mers. In al doilea rand, postarea despre Aerius (impotriva alergiilor) s-a bucurat de vizualizari multe, asa ca m-am gandit ca poate reusesc sa ajut pe cineva si de data asta.



  Eu am rau de miscare de cand ma stiu, cand eram mica plecam cu vestita punga si daca faceam un drum de 10 km, indiferent daca era cu masina, autocar sau tren. Toate excursiile din scoala primara erau incununate de stari de rau. Medicamentele nu erau bune si chiar daca le luam nu aveau efect. Intr-un final, am renuntat la excursii fiind ingrozita de ce urma sa simt.


  In clasa a VIII-a s-a organizat o excursie foarte frumoasa asa ca m-am decis sa mai incerc odata si, in prealabil, m-am interesat la …

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine plati…