Treceți la conținutul principal

Crema de zi pentru ten sensibil Balea Med - review

   Hello! La sfarsitul lui octombrie aveam neaparata nevoie de o crema, dar nu stateam grozav cu finantele, asa ca aveam un buget alocat de aproximativ 35 de lei. Acuma, cu banii astia poti gasi mai multe variante prin hypermarketuri,insa eu nu ma inteleg aproape deloc cu marcile gen Nivea, L'Oreal. Iar cele romanesti imi fac si mai rau :(.

  Am intrat destul de timida in Dm, poate-poate gasesc ceva acolo. Oferta destul de variata, ca de obicei, insa prea putine produse care se potriveau tipului meu de ten. In final, mi-am luat inima in dinti si am pus in cos crema pentru ten sensibil de la Balea Med. Avusesem in trecut demachiantul din aceeasi gama. Review aici.


  Pretul e super mic, 12 lei si are 50 de ml. Tubul este usor de folosit si de depozitat. Produsul in sine este o combinatie intre fluid si balsam, arata asemanator cu cremele pe baza de glicerina. Intra repede in piele si parca mi-am simtit tenul racorit si revigorat. Din pacate, se consuma foarte repede. Eu am aplicat-o dimineata si seara pe fata si gat si m-a tinut aproximativ o luna, adica jumatate de timp comparativ cu o alta crema. Nu are parfum, asa ca mirosul ei este aproape inexistent. Nu contine nici conservanti sau coloranti si a fost testata impotriva alergiilor.


  Am ramas cu impresia ca e o crema gentila, o buna baza de machiaj. Nu o sa va mint si sa zic ca e preferata mea sau ca m-a super-convins, insa pentru pretul ei si pentru un ten fara prea multe probleme mi se pare o idee buna. In plus, nu e comedogena. Eu mi-am simtit tenul destul de hidratat, dar n-a avut niciun fel asupra liniilor fine. Am folosit-o si in jurul ochilor si n-am simtit niciun disconfort. Pana la urma nu este destinata unui ten uscat sau deshidratat, ci unui ten sensibil, care nu e neaparat asa mofturos ca al meu. As mai cumpara-o in caz de buget limitat sau eventual s-o folosesc in combinatie cu o crema mai grasa. Tot in Dm puteti gasi si varianta de noapte, care pe mine ma tenteaza oarecum :). Nota 8.





  In alta ordine de idei, maine va arat comanda la Kurtmann. Teoretic ar fi trebuit azi, insa lumina este deosebit de slaba si nu se intelege mai nimic :(. Oricum, mi-am comandat aceasta jacheta si este absolut adorabila. Grabiti-va s-o luati pentru ca se epizeaza rapid si chiar merita, valoarea ei reala fiind de 40 de euro :). In plus, orice comanda peste 90 de lei se livreaza gratuit in acest weekend!

  Elefant are reducere de 50% la orice carte romaneasca, daca folosim codul: CARTE0349.

  Miniprix are reduceri de 305 la incaltaminte si a adus si o colectie noua :).




Kissez!

Comentarii

  1. Eu am demachiant pentru ten sensibil (review aici http://produsetestate.blogspot.ro/2013/12/balea-med-lapte-demachiant.html#.UuOM9_uxViw) si sunt multumita. Mai nou mi-am luat si crema de noapte pentru ten mixt si normal (review aici http://produsetestate.blogspot.ro/2014/01/balea-crema-de-fata-hidratanta-de.html#.UuOMovuxViw) care imi place foarte mult. In curand o sa-mi cumpar si crema de zi, tot de la DM si cred ca am sa alec tot varianta pentru ten mixt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat inca creme pentru fata de la Balea, doar demachiante si creme de maini am avut :) e draguta jacheta si cred ca e si mai draguta in realitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. De mult imi caut si eu o crema buna...am atacuri de anxietate de fiecare data cand pun ceva nou pe fata avand un ten foarte complicat...Din experienta mea, dar mai ales din ce am citit...notiunea de "noncomedogenic" e una fara nici o baza...dar ma bucur ca te-ai inteles cu ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu stiu daca e cu baza sau nu, insa eu atat de des dau de creme care imi blocheaza porii, incat sunt cea mai fericita cand gasesc ceva sa ma multumeasca. si simt nevoia s-o spun :)).

      Ștergere
  4. eu tocmai mi-am cumparat crema pentru ten uscat " Dor de apa" de la Spa Rustica. de obicei eu nu imi simt tenul uscat in permanenta, dar in anotimpul rece mi se usuca mai mult decat de obicei, din cauza frigului. este o crema care m-a atras foarte tare de cand am vazut-o si nu imi pare rau de achizita facuta.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Putin probabil sa incerc crema, avand alt tip de ten si acces la dm foarte rar! Oricum, am citit fiind curioasa asupra potentialului ei!
    Imi place jacheta luata de pe Kurtmann, sa o porti sanatoasa! Astept postarea ta... :)

    Pupici, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. oo ce bine venit este acest review :x
    eu am din gama med laptele demachiant și șampon. sunt destul de mulțumită având în vedere prețul mic pe care îl au. cred că o să-mi cumpăr și eu crema, am tenul destul de sensibil, și faptul că nu are miros și nu e comedogenă mă face să o iubesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu ma-mpac bine cu unele produse Nivea, in special, gelurile de dus. Fac alergie.
    Am folosit cateva produse Balea Med, insa nu crema aceasta.
    Se consuma destul de repede...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am incercat produsele din gama Med, dar am incercat cremele Balea Q10 si pentru mine au fost prea grase ( eu am tenul mixt )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si eu o miniatura balea q 10 si a fost dezastru...

      Ștergere
  9. Buna! Imi poti recomanda o crema pentru ten mixt mai mult normal de fapt deshidratat? Am tenul sensibil, nu suporta cremele cu parfum. Vreau ceva cu sdevarat hidratant, daca nu aplic doua zile sa nu am descuamari pe ten. daca ai recomandari le astept cu mare interes :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, nu prea sunt eu in masura sa dau sfaturi mai ales pentru un ten diferit de-al meu, dar cred ca ai putea incerca la roche posay hydreane legere. o gasesti pe oro sau in anumite farmacii (sensiblu, de exemplu)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla