Treceți la conținutul principal

90's NOTD

  Hello! Va aratam la favoritele lunii februarie oja pe care am folosit-o cel mai des in ultimele 4-5 saptamani - Miss Sporty numarul 380. Ba, am mai si imprumutat-o. Am consumat foarte mult din ea, dar am uitat sa fac un NOTD. Logic, oja a inceput sa se intareasca, dar iata ca am scos-o la capat intr-un mod onorabil. Chiar daca nu mai e chiar asa lichida ca la inceput, si acum se intinde usor si uniform. Am folosit 3 straturi si s-a uscat usor.


  Sincer, nu m-as fi vazut cu asemenea oja sidefata pe unghii, insa odata ce-am aplicat-o am simtit ca mi se potriveste. Imi aduce aminte de anii '90, atunci se gaseau des nuante de acest gen si erau la super moda :).



  Imi place mult subtonul albastru :). Si iata cat am consumat din oja :)). E adevarat ca are doar 7 ml, dar totusi...

   Din punct de vedere al rezistentei, aceasta oja are... toane! :)) Desi o aplic intotdeauna in trei straturi si am aceleasi obiceiuri casnice, uneori tine impecabil 5 zile, alteori incepe sa sara dupa 2. E o enigma pentru mine stilul ei ;).



Kissez!

Comentarii

  1. Ce bine arata, mi se pare potrivita pentru primavara (desi vremea de afara numai a primavara nu arata)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de drăguță e nuanța! Și wow.. cât de mult ai consumat din ea!
    De mult tot zic că vreau să încerc și eu o ojă de la Miss Sporty.. dar mereu uit.

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumoasa, vesela, numai buna pentru primavara ce urmeaza sa vina!

    RăspundețiȘtergere
  4. e tare simpaticuta. am si eu cateva rozuri in colectie :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. O am si eu. In general nu ma inebunesc dupa ojele Miss Sporty, dar asta am luat-o pentru ca mi-a placut culoarea, imi aminteste de vara. Fata de altele din aceeasi marca asta e bunicica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine a fost prima miss sporty incercata :). cel putin nu-mi aduc aminte sa mai fi avut vreuna inainte.

      Ștergere
  6. Minunata alegere pentru manichiura. Si eu am nuanta asta si rusine sa imi fie ca am uitat de ea. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nice colour!
    Imi plac ojele Miss Sporty!
    Era timpul pentru un notd... :)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu aceasta nuanta si imi place foarte mult :) Ce unghiute frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoasa nuanta!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi se pare o nuanta frumoasa, de firma nu stiu ce sa zic ca nu prea am oje de la miss sport :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am fugit mereu de nuanta asta, nu stiu de ce. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am fugit mereu de nuanta asta, nu stiu de ce. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. E foarte draguta, nu am folosit vreun produs Miss Sporty, ever.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu folosisem nimic de la ei pana la oja asta :).

      Ștergere
  14. Si eu am oja asta, doar ca e mata si albastra, bineinteles :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. e o culoare care-mi place :)
    de vreo Luna de zile nu am mai purtat nimic o oja pe unghii :D Desi am o gramada :)
    dehhhh.....multe treburi casnice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai am un bebe mic, a trebui sa-mi tai unghiile scurte . Si cum toata ziua spal biberoane, fundulet de bebe si altele....nu stiu cat ar rezista oja....o zi poate ? :))

      Ștergere
    2. pai asta da scuza, nu contest! :))

      Ștergere
  16. O culoare atat de frumoasa!
    Eu prefer produsele cosmetice mici. Ma plictisesc foarte repede de ele, fiind mici, le consum mai repede. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow, eu nu am consumat niciodata asa de mult dintr-o oja! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte draguta nuanta ojei :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla