Treceți la conținutul principal

Am gustat si...

  Salut! Cam mult a trecut de la ultima postare de acest gen, dar asta nu inseamna ca eu nu am mai incercat diferite dulciuri :)). In ultima vreme mi-am propus s-o las mai moale cu ciocolata si chiar mi-a reusit. Am o perioada in care mi se pare prea mult pentru mine si prefer biscuitii si napolitanele. In plus, chiar s-a intamplat intr-o zi sa nu mananc nimic dulce, fapt foarte rar intalnit la mine. Macar 2 biscuiti acolo trebuie sa fie :)).

  De curand am descoperit biscuitii cu fibre Poieni, sub marca Vel Pitar. Preferatii mei sunt cei cu merisoare. Imi place acest gen de biscuiti in general si ii aleg destul de des de pe rafturile magazinelor. Intotdeauna am avut o slabiciune pentru merisoare si-mi place sa le incerc in orice fel de combinatie. In plus, acesti biscuiti nu sunt atat de dulci ca altii, iar textura seamana cu a biscuitilor cu miere. Combinatia perfecta :)).

  Mi se par ok chiar si pentru un mic dejun pe fuga :). Pretul e micut, sub 2 lei si fiecare pachet contine 4 biscuiti mari. In plus, ambalajul acesta vesel ma indemna sa intind mana dupa el. I-ati incercat? Eu i-am gasit in Profi ;).




Kissez!

Comentarii

  1. Sunt preferatii mei biscuitii Poieni cu merisoare :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt superi buni :x și mie îmi plac ca gustări între mese :)
    Poftă bună în continuare!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Habar nu aveam că cei de la Vel Pitar au și biscuiți. O să mă uit după ei, sună bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. i-am vazut si eu in carrefour, m-am uitat la ei, dar mi-am amintit de alti biscuiti romanesti pe care i-am luat si mi-a ramas sare in dinti :))
    asa ca i-am pus la loc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt si preferatii mei si ai fetitei :) Pe cei cu alune i-ai incercat?
    Am vazut ca au aparut si cu ciocolata, dar pe aceia nu i-am luat inca. Eu ii gasesc la magazinul de la colt cu 1.4 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. i-am incercat dar astia cu merisoare imi plac mai mult :).

      Ștergere
  6. eu imi cumpar biscuitii Proxi cu vanilie. imi plac la nebunie si ori de cate ori am drum la Profi, nu ezit sa imi pun in cos un astfel de pachet de biscuiti.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt extraordinar de buni!!! Imi plac si acestia cu merisoare, dar ii prefer pe cei cu alune si miere...si sunt tare buni si cei cu unt si miere :* Mi s-a facut pofta :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca am papat ceva de la Poieni, dar nu mai stiu ce sortiment. Cred ca erau si astia. Foarte buni, seamana cu Belvita. Nu obisnuiesc sa mananc foarte multe dulciuri, evit zaharul cat pot, dar uneori mai dau pe alaturi si mananc pana pocnesc. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. pe astia nu i-am incercat dar de curand am papat niste biscuiti Digestivi Viva (parca), luati din Carrefour. Costa 1 leu si ceva si au 150 g. si sunt super buni. :D
    sa ii cauti :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mie-mi plac cei cu alune si miere . mmm :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa ii incerc si eu, pana acum Belvita sunt preferatii mei:p

    RăspundețiȘtergere
  12. I-am gustat si sunt foarte gustosi :) Love them <3

    RăspundețiȘtergere
  13. de cate ori i-am vazut pe raft si tot am vrut sa-i i-au.
    Mi se par tare buni sa-i ai la indemana cand te apuca foamea :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla