Treceți la conținutul principal

Sa mai si stam de vorba :)

  Hello! Teoretic, azi aveam pregatit un review (majoritatea postarilor sunt scrise cu zile bune inainte si programate), insa mi-a venit cheful de povestit cu voi :).

  Cam in fiecare an, odata cu primavara imi apare un chef de nebun de plimbat, de cumparat si mancat legume. De data aceasta am devenit chiar exagerata :)). Chiar daca rinita alergica isi face usor simtita prezenta, nu ma pot opri din stat in parcuri sub pomii infloriti si deja am la activ cateva iesiri in natura pe anul asta. Acum cateva zile am reusit performanta de-a sta vreo 2 ore jumate pe-o banca si-am citit! Da, eu care nu ma puteam concentra daca auzeam pe cineva respirand langa mine :)). Desi erau copii care urlau din toti rarunchii si in spatele meu doi muncitori care dadeau cu var pomii, nu m-a deranjat nimic si-am citit bine-mersi vreo 100 de pagini. Si cand am plecat de-acolo m-am simtit cu adevarat bine. In familia mea e o vorba, ne place sa spunem ca ne-am aerisit.

  Logic, dupa atata aerisit, mi se mai face si foame :)). M-am dus in pas alert pana la Lidl si mi-am luat rucola, rosii, ridichi. Si-un pestisor, ca imi place foarte mult si-as manca la doua zile. Si-am uitat sa-mi iau porumb, dar rezolv eu la urmatoarea vizita :)). N-am luat nimic dulce. Nici o bucatica! I'm sooooo proud!

  Apoi m-a apucat cheful de planuri pentru vacanta. Din pacate, anul asta s-ar putea sa spun pas unei excursii bine stabilite din motive care nu prea tin de mine. Nu ma simt eu foarte confortabil cu aceasta idee si ramane s-o gandesc bine inainte sa actionez. Oricum, exista mereu alternativa de-a pleca macar 2 zile prin tara :). Iar veri vor mai fi.

 Asa ca anotimpul asta m-a cuprins deja cu spiritul lui si voiam sa va intreb: cum e primavara la voi? Ce faceti, ce sperati pentru sezonul cald si ce cumparaturi mai faceti? :))



Kissez!

Comentarii

  1. si eu am fost in parc, dar batea cam rau vantul si-am fugit acasa. As vrea sa ies azi cu bicicleta, pe la 13-14 asa, sa fie mai cald :)
    Peste de la LIdl? eu am luat de cateva ori pastrav si mi-a placut.
    Kiss ya, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am patit intr-o zi ca m-a luat vantul pe sus :).

      mersi la fel.

      Ștergere
  2. Și eu am zis pas unei vacanțe programate pentru 1-4 aprilie, dar, vorba ta, timp să fie, veri și primăveri, că avem loc și de vacanțe. O ridiche aș mânca și eu, mi-ai făcut poftă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici bine nu s-a incalzit si deja am intrat in atmosfera, am schimbat garderoba (eu,care abia asteptam sa trec la tricouri si maieuri, nici bine n-am asteptat ca temperatura sa sara de 15grade), si m inceput sa visez pentru la vara. cumparaturi...pfff, multe. u vreau multe, adica, dar tebuie sa le mai triez. oricum, primele lucruri: pantaloni si pantofi. adica eu as vrea pantofi, dar la cat de des i-as purta, tot stau si ma gandesc ce sa fac. apoi, sper ca vremea sa tina cu noi, ca asa m-am plictisit in casa si abia astept s-o dau pe pantanloni scurti sau 3/4 si sa bag o tura prin parc, la un badminton, sa ma duc la peste si la plaja... ai ce face cand e cald, asta e adevarul, desi mie nu prea-mi place vara, sunt fana declarata a iernii :D dar de data asta ma plictisisem, nu atat de zapada, cat de mocirla de afara, asa ca soarele de afara imi e mai mult pe plac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu inca am tendinta sa ma aprovizionez cu cizme si ghete :))

      si eu urasc mocirla aia...

      Ștergere
  4. Eu sunt incorigibila la faza asta! Nu pot tine in draft postarile! E ca si cum le-as tine la "inchisoare" cand ele militeaza pentru libertate! Chiar daca am trei postari scrise antcipat si-mi propun un program pentru ele, inevitabil vor vedea lumina mai devreme! Apoi ma enervez pe mine insami ca nu m-am tinut de program, nu mi-am pastrat asii in maneca! :P

    Am si eu tendinta obsesiv-compulsiva de a cumpara verdeturi! :)
    Sa citesc pe banca, in parc, inca nu am ajuns - doar la plimbare!

    E frumoasa tare de tot primavara!

    Pupicei, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu scriu si programez pentru diminetile viitoare. si asa reusesc sa ma tin de posttaul zilnic :).

      nici eu nu credeam c-o sa ajung sa citesc pe banci :)).

      Ștergere
  5. Primavara la mine e mult mai buna de cand iau magneziu. Suna a reclama :))))
    Parca am mai multa energie, chef de iesit, de mancat salate. In materie de cumparaturi, hainele au fost pe primul loc dupa cum se poate vedea si din ultimele doua postari :).
    Desi sunt nascuta primavara (maine va fi ziua mea :D), nu as putea sa afirm ca e anotimpul meu preferat.
    In rest, planurile de vacanta nu sunt foarte conturate, stim doar ca am vrea sa mergem la mare (Grecia posibil) si cate un weekend-doua la munte, in tara. Dar nu e nimic batut in cuie, e la fel de posibil sa nu mergem nicaieri anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      nici anotimpul meu preferat nu e, dar are frumusetea lui :).
      se lasa cu cadouri!!! :)) sper sa ni le arati.

      pe mine ma omoara incertitudinea asta, dar orice se poate intampla :).

      Ștergere
  6. mie imi plac plimbarile la padure, prin zavoaie, la iarba verde si mi-am propus sa mai ies atunci cand am timp liber. aceste plimbari sunt un bun prilej de a ma incarca cu energie pozitiva la capacitate maxima intr-un decor frumos, alaturi de o companie placuta, cum este cea a iubitului meu. acum ca vremea este foarte, foarte frumoasa imi fac de lucru pe afara si prin gradina cat e ziua de lunga. am inceput sa plantez in gradina tot felul de soiuri de legume si flori pentru a avea un coltisor in care sa ma pot refugia din cand in cand la vara. pentru mine, curatenia in casa, petrecerea timpului in gradina, iesirile cu iubitul meu si preocuparile marunte sunt tratamente pentru suflet.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa simt si eu, te incarci cu voie buna in natura :).

      daca as avea casa probabil tot pe afara as sta...

      Ștergere
  7. Am fost si eu weekendu-ul trecut prin parc si pe plaja dar nu m-am asezat pe vreo banca fiindca erau toate ocupate. :)) Si mie imi place sa ma plimb, sa ma aerisesc...dar eu chiar nu pot sa raman imuna aglomeratiei si galagiei. Cu atat mai putin sa citesc printre atatia oameni... Din punctul asta de vedere chiar te admir! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pana acum cateva zile nu puteam sa-mi inchipui ca as putea sa citesc asa linistita :)).

      Ștergere
  8. Mi-ai facut pofta de ridichi! Mie imi place Lidl pentru ca gasesc legume si fructe mai proaspete decat in alte parti! Nu am iesit la plimbare azi, am pus trandafiri si gladiole in gradina, am greblat, udat , treburi de genul asta. De vacanta nu imi fac planuri asa din timp niciodata. Daca suntem sanatosi ( a se citi fetita ), plecam noi undeva...Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie-mi plac morcovii de la ei, mi se par mai aromati :).

      Ștergere
  9. si eu fac aproape zilnic plimbari prin parc :)
    de o luna am un bebe mic si trebuie sa-l "aerisesc" :) ( de aceea nici nu am mai intrat asa de des pe aici :D)
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu merg cativa km aproape zilnic. Fac miscare. ;))
    Trebuie sa-mi cumpar un pedometru.
    Alergiile mele au luat-o razna. Sunt alergica la polen, praf etc. Sa mai adaugam si ca trebuie sa ma feresc de soare, lucru imposibil. M-am pricopsit cu niste pete pe maini de toata frumusetea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca si eu am vrut pedometru, dar am tot amanat...

      nu-mi mai spune, ca deja am nasul tot uscat si senzatie de prurit din plin :((. pana in mai aduc deja mii de stranuturi.

      o sa se mai amelioreze si alergiile.. trebuie sa trecem peste :(.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla