Treceți la conținutul principal

Shopping ;)



  Hello! Chiar pe la inceputul anului aveam un wihlist. Si tot la inceputul anului mi-am promis sa fiu mai cumpatata in ceea ce priveste cumparaturile. Aceste doua promisiuni poate par putin contradictorii, insa am inteles ca se poate sa faci un wishlist realist. Adica sa incerci sa elimi surplusul si sa notezi doar ceea ce-ti doresti foarte tare sau ceea ce ar fi foarte potrivit pentru tine. Si doar din cand in cand sa-ti permiti un capriciu. In ultimele luni am incercat sa scap de impulsurile: vreau lucrul x ca i-ar sta bine la mine pe noptiera sau poate mi-ar placea produsul y. Si, in gandurile mele cele mai indraznete imi inchipui c-o sa reusesc sa am maxim 2 produse de fiecare gen: adica doua geluri, doua lotiuni de corp, doua creme pentru ten si tot asa ;). Ramane de vazut daca voi reusi ce mi-am propus. Cert e ca sunt pe calea cea buna!

  Privind poza cu noile mele achizitii de pe Aoro probabil veti avea tendinta sa ziceti ”Uite si la fata asta ce baliverne ne scrie! A zis ca vrea maxim doua creme si ea si-a luat trei intr-o singura comanda”. :)) Am o explicatie foarte foarte buna! Promit!

  Dar hai sa va povestesc de la inceput cum le-am ales. Daca tot vorbeam mai sus de wishlistul facut in ianuarie, acolo scrisesem ca vreau neaparat sa incerc crema Eucerin Aquaporin Active. Promite sa hidrateze in mod optim pielea uscata. Hidratarea este valabila atat pentru straturile superioare ale epidermei, cat si in profunzime. Nu are parfum, nu este comedogena, se absoarbe repede si este ideala ca baza de machiaj. Teoretic suna bine. Deocamdata nu va pot spune care din promisiuni se aplica in cazul meu (exceptand faptul ca intr-adevar nu contine parfum), pentru ca de abia am deschis-o aseara, insa sunt foarte curioasa de rezultatele pe care le voi inregistra.

  Stiti cum se zice ca Paza buna trece primejdia rea? Mult adevar in aceste cuvinte, asa ca m-am gandit in felul urmator: am un ten problematic, stiu asta, incerc sa fac alegerile cele mai bune si, in acelasi timp, sunt constienta ca sansele sa-mi gasesc doar creme ideale pentru mine sunt mai reduse. Cu Eucerin n-am prea experimentat – am avut o singura crema de la acest brand. Pe de cealalta parte, La Roche Posay m-a multumit cu toate cele trei produse incercate pana acum, asa ca am decis s-o cumpar si pe a patra ca rezerva. Am optat pentru Hydreane Riche, care, asa cum ii spune numele, promite hidratare intensa pentru tenul uscat si foarte uscat. Asa ca, banuiesc ca oricum o sa fiu castigata. Bineinteles, sper ca amandoua produsele sa fie pe placul meu. Ambele se adreseaza oricarei categorii de varsta.

 Bun! Stiu ca in poza Hydreane Riche apare de doua ori, dar a doua nu este pentru mine, ci am ales s-o fac cadou. Asa e frumos, nu? Sa-ti iei si tie, dar sa si daruiesti altora ;). Drept cadou pentru comanda am ales o mostra de Speedlife for him de la Tom Tailor.


  Acestea fiind spuse, ma pun pe testat si voi reveni cu impresiile mele in articolele urmatoare.

  Va tenteaza vreuna dintre ele?


Kissez!

Comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere!:X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca ai facut niste alegeri foarte bune, in ambele brand-uri am mare incredere fiindca am avut experiente bune cu produsele.
    Si eu am zis ca incerc sa limitez cantitatea de produse cumparate, deocamdata ma tin de treaba. Ah, poate ca pe iherb mai fac abuz, insa de acolo am inceput sa-i iau bebelusei mai mult, asa ca nu ma simt vinovata.
    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere.
    Sper ca vei incepe cu Eucerin. Eu sunt curioasa. ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu un wishlist Eucerin lung cat o zi de post dar ma mai abtin, pentru ca trebuie sa bifez alte produse mai intai. :D
    pupiiici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai intrebi daca ma tenteaza?! :P Of couse!!!
    Sa le folosesti sanatoasa si cu bune rezultate!
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. uuu, ce vine suna!Eu m-am dat pe Bioderma intai si imi place la nebunie, dar si Eucerin suna bine de tot!
    Iar treaba cu wishlist-ul de cosmetice...e buna!Inca de anul trecut mi-am impus sa fiu cumpatata si sa cumpar mai putine cosmetice si ma tin de cuvant :D
    Pupici!Spor la testat!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti cu placere!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu sunt potrivite pielii mele insa am avut cateva mostre/travel size de la LRP. Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. bune produse, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Astept review-ul la Eucerin :) o singura crema am avut de la ei, iar LRP nu am incercat pana acum.
    Frumos gestul tau cu cadoul; si mie imi place sa-i vad bucurandu-se pe cei dragi cand le ofer un cadou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va veni si review-ul, dar am nevoie de aproximativ o luna ;).

      si mie-mi place sa fac cadouri, dar nu ofer multor persoane, pentru ca cei mai multi nu prea merita :))).

      Ștergere
  11. Eu am avut o singura crema Eucerin, Hyaluron Filler, parca.

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte interesante alegerile tale! Din pacate eu nu m-am inteles prea bine cu Eucerin, faceam niste cosuri monstruoase... La Roche Posay inca nu am incercat, chiar sunt curioasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am facut cosuri monstruoase de la olay... in rest, ma confrunt cu puncte negre si ten tern si total deshidratat.

      Ștergere
  13. Si eu am ff multe produse cosmetice, creme etc...si mi-am propus anul asta sa fiu cuminte :) am reusit pana acum, desi am fost tentata cu atatea oferte primite pe e-mail. O sa-mi fac cate o pofta, dar nu o sa exagerez :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla