Treceți la conținutul principal

Sondaje online: ASK GFK plateste sau nu?

   Hello! Deja stiti ca mi-e drag sa completez sondaje. Cel de-al treilea panel pe care l-am testat e Ask Gfk. Intrarea se face pe baza de invitatie si fiecare membru are 10 invitatii lunare pe care le poate trimite.

  Trimit sondaje destul de des. Anul trecut s-au aflat o perioada destul de lunga in mentenanta si site-ul mai avea probleme, dar acum totul e ok. Ca la toate panelurile, frecventa cu care se primesc sondaje difera de la persoana la persoana si conteaza mult profilul vostru. O data ce v-ati inscris, invitatiile la sondaje vin direct pe mail, asa ca nu le puteti rata. Cand m-am inscris eu, am primit doua chestionare generale care au fost recompensate cu 95 de puncte. Sunt aproape sigura ca si acum exista acest bonus de inceput :).

 
  Odata ce acumulezi 1000 de puncte, poti cere schimbarea lor in bonuri de masa care insumeaza 100 de lei. Poate pare mult, dar se pot strange destul de repede. Ultimele doua sondaje pe care le-am primit au fost de 60 de puncte fiecare si au fost simple asa ca le-am completat in scurt timp.



  Acest panel nu recompenseaza in bani, ci in bonuri de masa Edenred. Mie-mi convine pentru ca nu primesc astfel de bonuri din alta parte si cand vad pe la cunoscuti cam regret. Nu de alta, dar parca nu te simti asa de vinovat ca ai indesat in cos toate prostiile cand cumperi pe bonuri. Nu vi se intampla si voua?? :))


 



  Cel mai mult mi-a placut ca, din momentul in care am cerut  bonurile si pana le-am primit a durat aproximativ 24 de ore. Vin prin curier rapid intr-un plic simplu. Totul a fost super-rapid, la acest capitol nu e nimic de reprosat :). Iata si dovada primirii :).



  Asa ca, DA, ASK GFK PLATESTE! Sunt seriosi. Cum va spuneam mai sus, lunar am 10 invitatii pe care le pot trimite celor interesati. Cine doreste, poate sa-mi trimita un mesaj privat pe Facebook cu adresa de mail unde vrea sa primeasca invitatia. Daca epuizez invitatiile pe luna aceasta, va notez pentru aprilie si tot asa ;).



Kissez!

Comentarii

  1. super tare, si eu particip la cateva studii de piata de la alte companii si de la una mi-am luat banii, dar se strang un pic mai greu, in functie de chestionare.
    Ti-am transmis mesaj pe fb daca e sa apuc si eu un lunk luna aceasta :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant. Si mie imi place sa completez sondaje, dar pana acum nu am primit bani de la nimeni. Ce-i drept, doar cu ivox m-am tinut de treaba :)) Ia sa-mi trimiti si mie o invitatie, iti scriu pe fb. Te pup, duminica frumoasa (la mine ploua :( ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. duminica faina si tie!

      la mine nu ploua dar sunt multi nori si e frig :((.

      Ștergere
  3. Buna,
    M-am inscris si eu la GFK a, facut 60 puncte. Mai este nevoie de invitatie din partea altcuiva sau de acum voi primi pe adresa de mail invitatiile catre sondaje?

    RăspundețiȘtergere
  4. hello, daca imi poti da si mie o invitatie :) nu credeam ca se primeste ceva la sondajele acestea sincer, acum ca am vazut la tine as vrea sa incerc si eu :)
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uff.. e super ca platesc, doar ca eu nu primesc mai deloc sondaje :(
    Am primit doar doua intr-o luna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori trimit mai rar, alteori mai des. din pacate nu putem controla asta. :(

      Ștergere
  6. Vreau eu...stanciu_ioana_larisa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Vreau! :) Hai s-o incercam si pe-asta! Vorba ta: imi doresc si eu bonuri de masa!
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu știu cum le găsești, eu n-am avut așa noroc. :)) M-am înscris și eu pe la mijlocul anului trecut la o mulțime de site-uri de genul... de la majoritatea nici până în ziua de azi n-am primit niciun sondaj. :)) De la alții am primit în timpul ăsta 1-2 sondaje și alea de câteva punctulețe.
    Și mie îmi place să fac sondaje, mi se pare relaxant și dacă mai ești și răsplătit pentru asta cu atât mai bine. Cred că mă tentează și pe mine, o să-ți trimit un mesaj. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le gasesc pentru ca mi-au fost indicate de cienva care castigase deja cu ele :).

      Ștergere
    2. Cei de de la GFk sunt neseriosi pentru ca chestinarul il trimit exact in ziua cand expira am patit-o de 2 ori iar cand intru in cont imi tot da eroare desi am trimis mail la ei nici un raspuns apropo si mie imi trebuie sa-mi vina banii de la Daedalus Online

      Ștergere
    3. uite, asta n-am urmarit, dar am s-o fac. de la o vreme e cam liniste pe ask...

      si eu sunt aproape sa scot la daedalus ;).

      Ștergere
  9. Personal n-am crezut niciodata in astfel de campanii ce implica completarea de sondaje dar uite ca se poate si munca iti este recompensata.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna. E super interesant. Mi-a putea trimite si mie, te rog o invitatie?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nice, eu nu primit multe sondaje, dar e mai bine pentru ca si asa ma simt presata de timp cu alte activitati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna ca are dreptate vorba "in orice rau e si un bine!" :)

      Ștergere
  12. salut, m-ar interesa si pe mine o invitatie, peste o luna, doua, cand se poate :P am intrat tarziu in hora. Nu stiu cum sa te caut pe fb :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. legatura spre pagina mea de fb este indreapta sus.

      am epuizat invitatiile pana in iunie.

      Ștergere
  13. Buna, as vrea si eu , te rog, o invitatie: fluturash4@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai detii invitatii? Te rog, pe adresa claudiu4444@yahoo.it
    Unde gasesc in cont la ipsos (i-say( invitatiile?

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca mai invitatii, te rog sa-mi trimiti si mie una! ancutzelu92@yahoo.co,

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, imi trimiti si mie o invitatie, te rog? multumesc... raula_urr@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, as dori o invitatie, te rog, multumesc
    flori.gabi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. buna as dori si eu o invitatie daca se poate pe adresa violetaaradi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. buna as dori si eu o invitatie viorela0@yahoo.it multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi puteti transmmite o invitatie rog?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna, as avea nevoie de ajutorul tau.
    Mi-am facut cont, si acum am incercat sa imi completez profilul, am contul bancar deschis la Raiffesein BANK si nu stiu cum as putea gasi contul IBAN si nu stiu nici ce inseamna Branch.
    Ma poti ajuta cu aceste informatii? Sper sa-mi raspunzi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la ask se trimit bonuri de masa, cred ca te referi la daedalus: iban e numarul contului tau bancar iar la branch trebuie sa scrii orasul unde a fost emis cardul.

      Ștergere
  22. Poate parea o intrebare idioata dar desi am acumulat peste 1000 de puncte nu stiu cum sa solicit tichetele. In soldul contului nu apare decat optiunea de a dona si la contact nu am primit raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-mi mai aduc aminte, dar eu imi aduc aminte ca era o optiune in dreptul punctelor. poate au o perioada cu erori pe site, se mai intampla :(.

      Ștergere
  23. Buna! Nu stiu daca mai faceti parte din acest site, dar as dori si eu o invitatie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla