Treceți la conținutul principal

Shopping ;)


  Hello! Iata ca deja sunt la a treia comanda Aoro de anul acesta. Ca de obicei, mi-am propus sa-mi cumpar doar lucruri utile, dar pe site exista atatea oferte deosebit de atractive asa ca… am mai adaugat un parfumel la colectie. O sa vedeti imediat despre ce e vorba si cred ca o sa va fac pofta de shopping.

  Dar hai sa incepem cu altceva, marim suspansul putin mai incolo ;). De data aceasta cand am pus comanda am avut doua lucruri clare in minte: crema pentru ten si gel de dus. Crema pentru ten nu era imperios necesara, insa imi place sa am una neinceputa in casa, just in case. Stiti voi cum e: uneori crema se termina prea repede, alteori te hotarasti sa mai schimbi produsul, asa ca eu consider ca e foarte nimerit sa avem una de rezerva. M-am intors la favorita mea, Nutritic Intense de la La Roche Posay. Aceasta crema a fost descoperirea anului pentru mine. Raportul pret-calitate e foarte bun si mi se potriveste mai bine decat oricare dintre multitudinea de creme incercate pana acum. O iubesc si cred ca-i voi ramane fidela. Pentru mult mai multe detalii puteti sa consultati review-ul pe care l-am facut acum cateva saptamani si chiar i-am scris o oda acolo.

  Trecand la gelul de dus, pot sa va spun ca epuizasem toate rezervele din casa (mare minune, stiu), asa ca era chiar necesar. Inca de cateva luni mi-a atras atentia brand-ul Babaria pentru ca are arome interesante, gramajul este mai mult decat generos, iar pretul super ok. Cel mai mult m-a atras gelul de dus Babaria cu aloe, pentru ca banuiam ca e revigorant si perfect pentru primavara. Am fost tare multumita cand l-am incercat si va promit ca urmeaza si un review in care o sa va enumar si cele mai mici detalii. Cert e ca bidonul de 750 de ml sta la loc de cinste si chiar daca-l folosesc exclusiv de vreo 10 zile, imi place la nebunie, nu m-am saturat deloc de mirosul lui.


 Tot navigand pe site, am descoperit cateva parfumuri sub semnatura Emanuel Ungaro la super-preturi. Si cand spun super chiar am o baza solida pentru ca oferta este de nerefuzat. Am optat pentru Apparition Pink si a avut un pret de (aplauze va rog!) 33 de lei! Iar parfumelul nu este o miniatura, are 30 de ml, ceea ce-l face fantastic de atractiv, trebuie sa recunoasteti! Cat de curand o sa scriu si despre el, are o aroma fructata, potrivita pentru primavara.


   Ultimul produs cumparat e un sapun lichid Nivea. Poate pare ciudat ca l-am luat online, cand mai toate magazinele il au pe rafturi, insa am profitat ca a fost putin mai ieftin si mi s-a parut ok. Plus ca mi-a venit direct in fata blocului si n-a trebuit sa ma deplasez dupa el :)). Aroma aceasta este favorita mea de la Nivea si deseori mi-am cumparat si sapunul solid din aceeasi gama.

  Drept cadou pentru comanda, am ales o mostra dubla de apa de toaleta masculina Mexx. E foarte bine, nu? ;)


Kissez!

  

Comentarii

  1. De ceva timp si eu tot dau tarcoale magazinului Aoro pentru ca au oferte bune, dar nu m-am hotarat, mai ales ca momentan cam am ce am nevoie. Imi place site-ul ca pe langa multe oferte, au si multe produse care la noi in magazine nu se gasesc si vine la tine acasa :D Sa le folosesti cu bucurie :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si pe mine ma incanta ca au produse pe care, in Romania cel putin, nu le mai poti lua de altundeva.

      mersi ;).

      Ștergere
  2. uuu new goodies:D
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum miroase gama cu aloe vera de la Babaria,am avut un demachiant si crema de corp.Super pretul parfumelului,sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu am incercat pana acum niciun produs La Roche Posay, insa am auzit numai lucruri bune la adresa lor.. ceva pentru ten gras, cu tendinta acneica? :)
    sa le folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur o sa gasesti ceva si pentru nevoile tale :).

      mersi.

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere :)
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar trebui să urmăresc și eu mai des site-ul Aoro, numai laude am citit despre el. :D
    Mă tentează o cremă de față La Roche Posay, chiar le-am dat târcoale ieri într-o farmacie... dar până la urmă am plecat doar cu una de la Bioderma.
    Parfumul chiar a avut un preț de nerefuzat, aștept cu interes review. :D
    Să le folosești pe toate cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am 4 comenzi la activ si toate au fost ok, chiar n-am ce sa zic de rau ;).

      vine review-ul peste cateva saptamani ;).

      mersi.

      Ștergere
  7. Biiiine, cum altfel?! :) Ce ispita e gelul de dus Babaria, oh, God!

    Sa le folosesti sanatoasa, Alina!
    Pupici!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. să le folosești cu plăcere!! :*
    acum dau și eu o fugă pe site :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar foarte bine! Tentant parfumelul, sa le folosesti cu mare, mare drag! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu placere, la socri am folosit si eu sapunul lichid Nivea, placut! xo

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca gelul de dus cu aloe de la Babaria este produsul cel mai des cumparat de mine de la ei de pe site :))
    Chiar imi place si ma simt super fresh dupa fiecare dus, si rar mi se intampla sa ma simt atat de bine cu un gel de dus...ce naspa suna :))
    Pupici!
    Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sa le folosesti cu placere!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa le folisesti pe toate cu placere. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla