Treceți la conținutul principal

Shopping ;)

  Hey! Desi n-am cumparat decat strictul necesar, tot s-au adunat cateva lucruri noi, asa ca m-am gandit sa le adun pe toate intr-o postare.

  Primele noutati sunt castigate pe blogul lui Macy (thanks!) si m-au cucerit din prima:

Chiar daca a venit in punguta Lush, sarea de baie este de la Bomb Cosmetics. Nu-i asa ca e adorabila? :)

Sapun cu fructe: smochine si prune. Miroase foarte bine :).


  In rest, un gel de dus Avon - Recharge de data asta :). Parca 7 lei a fost.


La sapunuri lichide, intai am ales unul din Auchan, costa 2 lei si ceva si are o aroma revigoranta. 300 ml.

Pentru ca mi-a placut mult primul sapun lichid, mi-am mai luat unul cu migdale. Bine am facut, miroase foarte bine.
 Si cel mai recent, On Line cu zmeura. Imi place aceasta marca si de multa vreme nu am mai avut vreun contact cu ea. Sapunul are 500 de ml si a costat parca 4,35 lei.




 Din Kaufland mi-am luat un spray marca proprie si o crema de picioare Blanchette B, care e mentolata. Spray-ul 6 lei, crema - 4.

  Pentru ca am fost foarte multumita de deodorant, am fugit sa-mi mai iau unul ;). Am cam uitat de Cien de cand cu noile descoperiri.
Si intr-o alta vizita la Auchan am decis ca mai vreau si un Womanly. 2,90 lei.



Cred ca postarea asta se putea numi Chilipir shopping :)). Chiar ma gandesc sa am postari sub acelasi titlu, nu de alta dar mereu descopar tot felul de chestii :)).


O noutate din alt domeniu e cartea primita drept cadou pentru participarea la concursul Libris :).

  Cam atat, cel putin asa cred :)). O sa vedeti review-uri la toate, pentru ca intotdeauna se gasesc cateva vorbe de adaugat :).



Kissez!

Comentarii

  1. sa le folosesti pe toate cu placere :)
    Astept review-uri
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine achizitii si mai ales preturi. :) Sa le folosesti cu placere!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine sapunul si sarea de baie.Zici ca sunt niste deserturi delicioase.Sa le folosesti cu mare placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să le folosești pe toate cu plăcere! Cartea pare foarte interesantă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cea de la bomb cosmetics se numeste de fapt crema pt baie,contine unt de shea si unt de cacao..sunt ft hidratante

      Ștergere
  6. sa le folosesti cu placere si sa ne mai incanti cu postari de genul "chilipiruri", sa dam si noi fuga sa profitam :D

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  8. Suuuper fain arata sarea de baie si sapunul! Iar la migdale si zmeura m-as cam baga! :))
    Sa le folosesti cu placere pe toate, nazdravano!

    Pupici!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  9. Great post
    I love bath products

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. bine zis, chilipir shopping :))
    adesea fac și eu astfel de cumpărături, bugetul de studentă nu mă lasă să cheltui mai mult :))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai sa stii ca si din statistici observ ca sunt multe..."studente" :)).

      Ștergere
  11. Ma bucur foarte mult ca iti plac produsele primite, arata foarte bine amandoua :) Sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla