Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii iulie

  Salutare! S-a dus si luna mea preferata de vara. Iulie ne-a adus ploaie, dar si cateva zile in care am simtit in sfarsit putina caldura! Oricum, indiferent de ce capricii ne aduce fiecare luna, intotdeauna imi gasesc macar cateva preferate din universul cosmetic ;). Am decis sa le postez azi, chiar daca de obicei fac acest gen de articol chiar in ultima zi a lunii. Maine am pregatita o recenzie si-am vrut s-o postez alaturi de fetele mele :)).
- pentru zilele calduroase am ales mereu balsamul Placental. Il iubesc si-acum si l-as mai cumpara.

- samponul Enliven, prieten de nadejde :)

- desi am mai alternat gelurile, cel mai des folosit a fost cel cu piersici Extradoux

- crema pentru picioare Blanchette B. - una dintre cele mai inspirate alegeri de anul acesta. Si e aproape pe gratis.

- in serile mai racoroase am ales lotiunea Sensual Blush de la Victoria's Secret. Urmeaza un review luna viitoare. Se vede si-n poza ca am ajuns aproape la jumatatea ei :).

- spray-ul pentru picioare Balea care nu ma lasa la greu

- pudra Illuskin de la Oriflame. Am ajuns sa-mi placa o pudra! Wow!

- corectorul Illuskin care camufleaza imperfectiunile

- fondul de ten compact Giordani pe care l-am folosit aproape zilnic
- Omnia Green Jade - nu mai zic altceva :))

- sapunul lichid cu flori de mar. Il iubesc, nu ma satur de el si mi-e ciuda ca se va termina si n-o sa mai gasesc :(.
- mastile pentru ten Missha. Va urma un review.


  Da, stiu, de mult n-am mai avut asa o lista lunga de preferate :). A fost o luna buna din acest punct de vedere. Sa vedem ce imi rezerva august ;).



Kissez!


Comentarii

  1. Interesantă postare! Mă bucur că ai avut produse aşa multe care te-au mulţumit! Din păcate, nu am testat nimic de pe aici.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am luat si eu sprayul balea dupa ce am vazut review-ul la tine - stii ca spuneam ca ma tenteaza :). dar mi se pare slabut, o sa revin la celelalte tipuri de spray pe care le au. ma bucur ca tie iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana acum,n-am folosit nici un produs Enlieven,dar tot aud lucruri bune de ele.O sa-mi iau si eu crema Blanchette,macar asa,ca incercare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic s-o incerci, la ce pret are... :)

      Ștergere
    2. Da,ca m-ai facut curioasa...
      Am organizat un nou giveaway,poate vrei sa arunci un ochi :D
      forthesakeofmakeup.blogspot.ro

      Ștergere
  4. Si eu folosesc cu placere produsele Iluskin...si ma tenteaza sa incerc crema de picioare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Crema de picioare m-a starnit :) intr-adevar, ai destule produse preferate luna asta :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar ai avut multe descoperiri, nu glumă! :)) Dacă stau să număr, cred că ai avut mai multe ca mine în ultimele două luni. :))
    Mă tentează acel spray de la Balea (în special pentru că e drăgălaș ambalajul), parfumul și măștile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. s-ar putea :)).

      eu am adunat in postarea asta cat in altele 3 :)

      Ștergere
  7. maaasstiiii..... abia astept si eu sa imi ajunga :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am comandat și eu chiar astăzi masca cu zmeură. Abia aștept să o încerc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa-mi zici cum ti s-a parut :). o sa le fac si eu review.

      Ștergere
  9. Mi-am amintit cu placere de samponul Enliven. *
    Iar de Omnia Green jade mi-ai facut pofta, acum fug sa pulverizez un puf - in camera, nu pe mine, nu l-as tolera - mi-e prea cald! :))

    Puup, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. I love face masks
    Amazing post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu folosesc doar anticearcanul si pudra..imi plac dar preferata mea e ce rimel stay matte♡ .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu de pudra am cam fugit deoarece am tenul uscat insa asta-mi prieste.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla