Treceți la conținutul principal

Femme EDP Avon - review

  Hey! Eram convinsa ca am facut review acestei ape de parfum. Si eram atat de convinsa de luni de zile, incat as fi contrazis pe oricine mi-ar fi spus ca pe blogul meu nu se afla un articol dedicat ei.


  Norocul meu (si-al vostru presupun) a fost ca ma pregateam de-o postare cu toate parfumurile mele (nu-s foarte multe, dar suficiente pentru un articol). De voie-de nevoie, am cautat prin review-uri si ia Femme-ul de unde nu-i. Si-atunci mi-a picat fisa: mai, eu chiar n-am scris niciun randulet!


  Tot e bine ca mi-am dat seama inainte sa-l termin total, asa ca astazi o sa cititi despre Femme. Il puteti gasi in brosurile Avon, are un pret standard de 87 de lei  si 50 de ml. Sticluta e adorabila, eleganta. Nu-i chiar originala, dar nu ne suparam, pentru ca arata bine!

  In ultima vreme am fost dezamagita de noile ape de parfum Avon pentru ca mi se pareau ca nu mai sunt persistente, asa ca nu mi-am facut foarte mari iluzii in legatura cu noua potiune. Din fericire, m-am inselat: persistenta e chiar buna, imi aduce aminte de aromele reusite de la Avon.

  Cand il pulverizez prima impresie e: magnolie! Deja vad un parc inflorit, soarele puternic, alei linistite si pline de verdeata. Apoi incep sa sesizez violeta si iasomia, iar la final devine o aroma mai lemnoasa. Totusi, pe undeva pastreaza un iz foarte subtil cu influente fresh. Am citit ca are si para in compozitie, asa ca s-ar putea sa fie ea "vinovata". Nu pot s-o identific perfect, dar tot ce se poate :).

 E foarte floral. Intr-adevar, numele i se potriveste foarte bine. Are maturitate in el, insa maturitatea asta nu e grava, ca o sentinta, este o alegere. E pentru zilele in care stii ca iti vin hainele bine, ca esti increzatoare, ca poti sa faci ce-ti propui, pastrandu-ti feminitatea. Eu asa il vad.

  Cat despre perioada in care poate fi purtat, chiar nu pot sa pun bareme: floral cat sa capteze primavara si vara, suficient de puternic incat sa reziste iarna si destul de cald incat sa se potriveasca si toamnei. Day and night! Elementul de baza este sa te simti increzatoare cand il porti.


  Concluzia e ca-mi place! L-am impartit si cu maica-mea - i-a placut si ei. Chiar daca de-o bucata buna de vreme n-am mai avut un Avon, m-a bucurat ca l-am folosit :). Nota 9.






In alta ordine de idei, va spun si cate ceva despre noua oferta Yves Rocher, valabila in iulie ;).

1. -35% reducere pentru un produs la alegere, cu exceptia promotiilor, a seturilor, a produselor cu bulina verde si a produselor in editie limitata. Reducerea se aplica celui mai scump produs din cosul de cumparaturi.

2. O surpriza din 4 la alegere, pentru o comanda de minim 39 RON:
- 1 Gel de dus din gama Les Plaisirs Nature (400ml), la alegere din 5 arome: Zmeura, Mure, Nuca de Cocos, Ulei de masline si Piersica
- Gel crema Zero Defecte
- Rimel Sexy Pulp Ultra Volum
- Set format din Trusa Vanity violet si portfard lila

3. Pentru o comanda de minim 89 RON, o surpriza la alegere dintre:
- Set MONOI de Tahiti, compus din: Ulei pentru par si corp + Apa hidratanta parfumata
- Set modern de 3 bagaje bordo

4. Cheltuielile de expediere sunt oferite pentru comenzi de minim 99 RON.

In plus, luna aceasta  sunt 3 oferte speciale: pentru o comanda de minim 89 RON puteti achizitiona la un pret special:
1. Crema Securitate Extrema,  FPS 50+, la 45 RON in loc de 96 RON
2. Trusa portfard, la 25 RON in loc de 40 RON
3.  Masca de par nutri-reparatoare, la 25 RON, in loc de 38




Kissez!


Comentarii

  1. Imi plac mult parfumurile de la Avon, insa aceeasi problema o am si eu: nu gasesc unu care sa persiste. Momentan sunt multumita de Little Black Dress, dar as vrea sa il incerc si pe cel recomandat de tine, m-ai facut curioasa :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Stefania Petcu1 iulie 2014 la 11:16

    Miroase bine, am si eu o mostra si chiar mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar are o sticluta foarte eleganta. e cel mai chic parfum din colectia mea, la acest aspect.Eu m-am pricopsit cu multe Avon-uri, mai precis Today-uri. Multi pupici si o zi cu soare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cate ai adunat? banuiesc ca-ti ajung o perioada luuuuuunga :)).

      mersi la fel!

      Ștergere
    2. Exact!! Eu am cu parfumurile aceeasi manie pe care o ai tu cu gelurile de dus. Am 9 Avon-uri si problema mea cu ele este aceeasi: nu persista f mult, nu sunt intense. Pe langa asta, dupa 2,3 ore miros toate la fel, exceptie facand Today-ul clasic. Acum, tragand linie, imi pare rau ca am adunat atatea ( pe langa astea, mai am si Orfiflame si YR), cand de banii astia puteam sa-mi iau unu si bun, cum e Jour d' Hermes. Astept cu nerabdare colectia ta de parfumuri!! :X

      Ștergere
    3. postarea, vreau sa spun :))))

      Ștergere
    4. pai si eu am manie cu parfumurile, as lua un numar impresionant, dar ma gandesc ca de banii aia imi cumpar o garsoniera :)))))). la geluri e mai simplu ca-s mai ieftine :)).


      postarea e deja pregatita si o sa apara pe blog marti :).

      Ștergere
  4. dupa o asa prezentare..cred ca o sa il incerc si eu :D kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am fost foarte incantata de el, dar si de Avon Fleur

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...pentru mine miroase adorabil :x!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa stii ca m-am regasit in cuvintele tale ... asa ca posibil sa mi se potriveasca acest parfum... :) stiu ca mi-a placut cand l-am mirosit prima data dar nu am avut sansa sa il si cumpar. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla