Treceți la conținutul principal

Shopping pe Aoro



    Salutare! Hai ca de data aceasta n-am uitat de cel mai recent colet de la Aoro. Nu puteam sa uit, mai ales ca saptamana trecuta v-am divulgat o parte din el. Nu pot sa spun ca acest pachet a continut prea multe noutati, mai mult a fost vorba de sublinierea importantei a trei brand-uri in viata mea. Chiar la un moment dat ma gandeam sa astept sa fac si urmatoarea comanda pe Aoro si atunci sa vi le arat pe toate, dar mai apoi mi-am dat seama ca probabil voi face review noilor masti de fata si-am vrut neaparat sa vi le arat inainte. M-am pus serios pe testat!


  Dar hai s-o luam pe rand, mai strecor si-o povestioara. Culmea, am ajuns la concluzia ca va plac postarile astea mai lungi. Si cum uneori sufar de explicatii minutioase, asta ma bucura.


  Daaaa! Stiu ca l-ati vazut si in postarea de saptamana trecuta cu mini-colectia mea de parfumuri! N-am putut sa ma abtin si sa nu-l pozez si pe el, mai ales ca-l primisem fix inainte cu o zi sa scriu acea postare. Se intelege, eram sub imperiul emotiilor date de descoperire. Nu mai conteaza ca avusesem deja o fiola de 5 ml din acelasi parfum :)). Intalnirea a fost tot atat de emotionanta ca si cum ar fi fost intaiul adulmecat. De atunci e amicul meu cel mai bun, pare-mi-se ca o sa-l revedeti si pe la favoritele lunii. C-or fi cele din iulie sau si cele din august, asta inca nu stiu, dar e cert ca o sa fie si la favorite macar o data.


  Alta crema Nutritic Intense de la La Roche Posay? Cu siguranta vor exclama majoritatea. Pe buna dreptate, a aparut foarte des in peisaj, ma simt mandra ca anul acesta am folosit aproape tot timpul dermatocosmetice. Ba mi-am luat rezerve, ba chiar aveam nevoie imediata, cert e ca s-a strecurat aproape in fiecare comanda de anul acesta. Dar stupoare! Asta nu-i pentru mine :)). M-a apucat altruismul, insa am avut motive.


  Si pentru cine sa fie? Pentru biata mea mama, care deseori imi asculta monologurile interminabile pe baza cosmeticelor. Chiar nu exagerez! I-am facut capul calendar cu multe, insa cu crema aceasta cred ca am fost la un pas s-o innebunesc! In ceea ce priveste cosmeticele nu ma pot manifesta in voie decat pe blog (asta stiti deja) si in spatiul casei, la o sueta cu mama, careia ii plac si ei cosmeticele. Nu la fel cum imi plac mie, insa e la curent cu mult mai multe decat majoritatea mamelor. Nu pot spune decat ca sunt norocoasa.

 Fiind asa de entuziasmata de descoperirea mea am simtit nevoia (naturala, pana la un moment dat) sa ma laud, sa strig in gura mare ca in sfarsit mi-am gasit crema careia ii voi inchina viata. Sau cel putin o parte din ea. Ei bine, de la un moment dat cred ca am intrecut orice limita si cel putin la doua zile, mentionam crema in cauza.

-          Mama! E perfecta! Tu realizezi ca e perfecta?

-          Mama! Crema asta intra super rapid in piele!

-          Mama! Ofera si hranire si hidratare! Iti dai seama?

-          Mama! Iubesc crema asta, parca-i facuta pentru mine!

-          Mama! Asta-i crema!

Si tot asa, pana cand am simtit nevoia sa recompensez stoicismul cu care am fost ascultata, iar ultima replica a fost:

-          Mama! Trebuie sa ti-o iau si tie!



 Nah! Asa am facut, uneori ma comport ireprosabil! :D Sunt curioasa daca o sa-i placa la fel de mult si ei - a testat vreo 2-3 zile de la mine, dar sunt curioasa cum ii va parea pe termen lung. Acum cred ca trebuie sa ma pregatesc cu un munte de creme dar si de alte produse pentru momentele in care ma extaziez pe blog si voi ma cititi! :))


  Bun, ne intoarcem la colet! Victoria’s Secret mania! Oare chiar era necesar sa mai dezvolt inca o obsesie??? Nu cred, dar iata ca s-a intamplat. Cu ocazia acestui colet, m-am facut prietena cu alta lotiune. Am ales Aqua Kiss, fiind convinsa ca tare bine-mi va prinde pe caldura. O vedeam racoroasa ca o oaza. N-am fost departe, insa nu mi-am putut inchipui ca cineva ar putea sa capteze mirosul de ploaie intr-o crema. Nu, stati linistite, nu-i vorba de cativa picuri pe un asfalt incins de canicula! E vorba de o ploaie racoritoare in natura! Ceva revigorant, natural, perfect as putea spune. Chiar daca am citit pe eticheta cu e o combinatie de frezie si margarete, mie-mi pare o aroma fructata si chiar imi aminteste de para! Un plus pentru mine, iubesc tot ce are aroma de para.



  Si acum ajungem si la masti. Sunt de la Missha. In comanda precedenta mi-am luat una cu caviar si chiar inainte sa o folosesc mi-am dat seama ca mai vreau. Poate m-au fascinat ambalajele si promisiunile, nu stiu sigur :)).

  Asa ca am am mai ales trei. Fiecare costa 8 lei, pentru o masca de tip-sheet mi se pare un pret chiar ok. Sunt confectionate 100% din bumbac si tara de provenienta e Korea. Cea de Sud, banuiesc. Tentatia suprema a fost cea cu zmeura.  Promite fermitate si hranire, asa ca n-am rezistat si-am bagat-o in cos. Apoi am cedat in fata celei cu aloe. Am mai spus si-o repet: iubesc toate produsele cu aloe! Aceasta promite calmarea tenului – imi suna foarte bine, mai ales pe perioada verii, cand soarele tinde sa usuce pielea cam tare chiar daca ma tin de cremele mele. Ultima e masca cu rodie. Alt ingredient care mi se pare benefic pentru ten. E cunoscut ca avand proprietati impotriva imbatranirii pielii, o fi cazul sa mai folosesc si asa ceva la venerabila mea varsta :)).

  Nu stiu, poate gandesc superficial, dar cand deschid o masca de genul acesta am impresia ca imi acord un rasfat. Si apoi eu cu mastile ma rasfat foarte des. E adevarat, cu cele sheet nu am foarte multe experiente, dar presimt ca o voi imbogati in perioada urmatoare ;)).


   Pentru ca-mi plac sumele care se termina cu 0, am adaugat in cos si-o mostra Lolita Lempicka. Iar cadou am primit Desir de Rochas. Mi-a placut comanda asta. Mai planuiesc una ;)).


  Ce va place cel mai tare din coletul meu?



Kissez!

Comentarii

  1. nu stiam ca comercializeaza Missha..ce ma bucur, sigur pun si eu o comanda la asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e lesne de inteles ca tot mastile sunt pe gustul meu. Pana acum nu am incercat nici una de tip sheet, asa ca trebuie sa fac ceva in privinta asta. :D
    puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai la urmatoarea comanda strecori una in cos :)). sau pate astepti review-ul meu sa vezi care te tenteaza mai tare,

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu drag !
    Lotiunea Victoria’s Secret este tentanta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :). eu dezvolt obsesii rapide cu lotiunile astea :)).

      Ștergere
  4. Ce comanda faina ti-ai dat!Nu stiam de mastile astea,asa ca imediat am intrat pe site si cred ca pun si eu de o comanda zilele astea.Rasfat placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut comanda asta :). sa-mi spui ce ti-ai luat!

      mersi.

      Ștergere
  5. Nu știu din ce motiv, dar nu mă tentează deloc loțiunile astea de la Victoria's Secret, deși numai laude am citit la adresa lor. Probabil că refuz eu să le bag în seamă, de teama să nu fac și eu vreo obsesie pentru ele. :))
    Ai fost haioasă în povestea cu mama ta. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate :)). oricum, nu seamana cam cu nimic din ce se gaseste pe la noi.

      ;))

      Ștergere
  6. Ce bine ca ne-ai spus cateva cuvinte despre lotiunea VS.
    Ia ghiceste cine a dat comand pe aoro? Da, da impreuna cu doua colege am dat o comanda si abia astept sa vina, tot de la VS, un spray de corp True Escape.Sper ca va ajunge preferatul meu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. neaparat sa-mi spui cum ti se pare si true escape e pe lista mea :).

      Ștergere
  7. Am pus si eu ochii pe acea lotiune de corp, dar mai astept, poate va fi disponibil pe site si sprayul de corp :D.
    Eu am doua produse de la Victoria's Secret. Lotiunea de corp Sensual Blush, pe care am vazut ca o ai si tu (BTW, cum ti se pare?) si sprayul de corp din aceeasi gama. Le ador, si impreuna fac o treaba minunata! Mai vreau :))!
    Despre parfumul de la Lolita Lempicka ce parere ai? Am si eu doua, si imi plac la nebunie.
    Sa le folosesti cu drag si spor! La urmatoarea comanda pun si eu o masca in cos, tenul meu merita una dupa tot stresul cauzat de bac si admitere :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iubesc lotiunea si iubesc si parfumul si n-am zis nimic de parfum pentru ca o sa fie in urmatoarea comanda si-o sa ma extaziez atunci pe blog :)).

      mersi!

      sigur meriti atunci! :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. :)) la cat am fost de disperata cu cremele... promit sa incerc sa nu ma mai agit asa tare :))).

      Ștergere
  9. Și mie îmi plac măștile de tip sheet, deși rar aplic (uit să-mi iau când mă duc la cumpărături :)) ). De la missha nu am încercat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu in ultimele trei saptamani mi-am pus in fiecare duminica :).

      Ștergere
  10. M-ai convins sa pun si eu o comanda la Aoro pentru produsele Missha :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla