Treceți la conținutul principal

Noutate - First Ginger by Cien :)

  Neata! De cum am aflat de noile geluri de dus Cien, mi-am stors creierasul cum sa-mi fac programul si s-ajung prin Lidl. Luni am reusit, chiar am fost mai rapida decat anticipam. Desi mi-au placut toate trei (fructe de padure, cocos si ghimbir), am decis sa iau doar unul.


  Castigatorul pentru mine a fost cel cu ghimbir deoarece aroma lui e mai iesita din comun, revigoranta si exact asta mi-a placut la el. Daca va intereseaza sa stiti ca gramajul e de 500 de ml, pretul de doar 5 lei si o sa-l gasiti la standurile din spatele magazinului - acolo unde se pun ofertele saptamanale. Nu sunt la raionul de cosmetice, asa ca aveti grija cand le cautati. Eu consider ca merita. Mi se par inspirate de I love...cosmetics, diferenta majora fiind la pret. Eu nu l-am inceput inca, ma lupt cu alte recipiente, dar mi se pare promitator ;).





  Vestea buna a zilei vine de la Miniprix - transport gratuit indiferent de valoarea comenzii :).



Kissez!



Comentarii

  1. si eu vreau sa imi iau, numai nu ajung in Lidl :(

    RăspundețiȘtergere
  2. tre sa il caut si eu, daca il mai gasesc:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca-l mai gasesti :), erau stocuri destul de mari.

      Ștergere
    2. in tm?
      eu nu l-am gasit decat cel verde dar azi mai trec pe langa vreo 2 si o sa intru in amandoua sper sa gasesc si celelalte variante, cel verde i l-am dat la ai mei:D

      Ștergere
    3. nu-s din tm, dar am observat de-a lungul vremii ca fiecare lidl are cam acelasi stoc.

      eu ma apuc sa scormonesc in toate cutiile cand caut ceva :)).

      Ștergere
  3. Avem gusturi comune, si eu tot pe el l-am ales :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am gasit aceste geluri de dus!Foarte interesant,imi place ca ai atins niste puncte foarte importante in acest mic review!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma tenteaza cel cu fructe de padure , dar luna aceasta am cumparat 9 geluri de dus :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu l-am luat pe ala cu Berries. Mi s-a parut cel mai cel dintre ele. La noi saptamana trecuta erau in spatele magazinului, acum e un stand langa raionul cu cosmeticale, in fata magazinului:)) Chiar ma panicasem cand am mers dupa el. Ma gandeam ca e imposibil sa se fi vandut asa iute. Cand colo, ma astepta langa casa!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu daca mi-ar placea mirosul acestuia, dar cel cu cocos sigur mi-ar placea. Trebuie sa ajung de urgenta in Lidl. Am inteles ca sunt editie limitata, e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. nu stiu daca o sa-i fac review pentru ca acum sunt concentrata pe alte geluri si pana ma apuc de acesta sigur n-o sa se mai gaseasca in lidl.

      Ștergere
  9. Am cumparat si eu, insa nu mi-a placut deloc cum miroase cel cu ghimbir...l-am luat pe cel alb, de cocos :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce-mi place culoarea lui :P E foarte ieftin pentru 500 ml, de o luna incerc sa ajung in Lidl si nu am timp, e un pic mai departe de mine. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant, am sa-l caut si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cata sticlaaaaaa :) o sa ai pana la iarna :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca ai reusit sa te abtii sa cumperi doar acest sortiment te poti mandri. ;) Eu nu m-am putut abtine si acum am o colectie de 10 geluri de dus.E clar,m-am molipsit :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Astazi am pus si eu mana pe cel de cocos :) Sa il folosesti cu spor :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am crezut intial, cand am vazut poza ta, ca e I love...cosmetics:P e foarte mare pentru doar 5 lei, cred ca nu se poate mai bine de atat.
    Eu nu prea folosesc produse Lidl, e prea departe de mine :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Preferatul meu este cel cu fructe de padure! Intradevar raportul calitate-pret e foarte bun iar ambalajul lor e dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt faine toate, dar tot ghimbiru' e pe primul loc, mai ales pe temperaturile actuale. Imi place, se extind baietii, la mai mare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,e o aroma chiar interesantape care n-am gasit-o altundeva :).

      Ștergere
  18. Le-am vazut si eu in LIDL si ma tenteaza rau.
    Inca putin ...si-o sa-mi achizitionez si eu unul. ;))

    RăspundețiȘtergere
  19. Toata lumea lauda produsele Cien, dar eu inca nu am apucat sa testez nimic! Ma faci tare tare tare curioasa si poate o sa ajung si eu candva in Lidl :D

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  20. initial chiar am crezut ca e din colectia I love...
    si daca tot merg maine la Constanta.. poate ajung eu si pe la Lidl in vreo zi :D
    puup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla