Treceți la conținutul principal

Pas cu pas

  Salut! Deoarece am vazut ca exista interes fata de aceasta carte, m-am gandit sa-i fac o scurta recenzie si sa va spun si parerea mea. Desi au aparut destul de multe volume, am observat ca s-au epuizat super-rapid, cert e ca romanii sunt curiosi de ce vrea presedintele sa le spuna :).



  Cartea nu este foarte lunga, numara doar 200 de pagini, dar in interiorul ei putem gasi si o serie de poze din anumite momente importante ale domnului Klaus Iohannis si care mie mi s-a parut o idee foarte buna. Aceasta carte s-a nascut din dorinta autorului de-a dezvalui cate ceva despre viata sa, mai ales ca multe persoane considera ca daca esti discret si nu-ti dezvalui toate amanuntele vietii private, ai ceva de ascuns.


  Totusi, suntem avertizati inca de la inceput ca acest volum nu contine secrete fabuloase si nici prea multe relatari personale pentru simplul fapt ca povesteste parcursul unui om care are preocupari obisnuite. Asa si este: cartea e scrisa intr-un mod simplu, fara un talent literar deosebit, insa mie mi-a inspirat sinceritate. Consider ca romanul are doua parti: primele trei capitole in care aflam cate ceva despre copilul si adolescentul Klaus, despre familia sa si despre viata sa de atunci, apoi trecem prin tineretea si maturitatea sa, pana la momentul cand ajunge primar si aflam toate cate le-a facut pentru aceasta localitate. Ei bine, aceste prime capitole mi-au lasat impresia unui om profund indragostit de orasul sau, Sibiul e pretutindeni, in toate amintirile, in suflet, in inima, in centrul vietii. Aceasta iubire s-a dezvoltat treptat si a devenit foarte puternica in timp.

  Ultimele doua capitole sunt un fel de campanie electorala, in care domnul presedinte ne expune ce ar trebui facut si modalitatile prin care se pot face lucrurile pentru o tara mai buna.



  La fel ca si de-a lungul campaniei, am regasit un om determinat, serios, dar si cu o parte relaxata. Imi place ca nu amesteca deloc viata personala cu munca, isi pastreaza discretia si impune respectul prin asta. Eu il inteleg foarte bine, pentru ca nici mie nu-mi place sa spun prea multe din viata privata, nu imi place sa amestec munca si joaca si consider ca respectul e greu de obtinut si foarte valoros.



  Consider ca aceasta carte merita citita si poate mai putem si noi invata ceva de la acest om...simplu :).




   Acum va invit la prietenele mele:
Gabi - http://paginidezisinoapte.ro
Diana - http://cherryqueendee.blogspot.com/

Kissez!

Comentarii

  1. am vrut si eu sa o cumpar dar nu am mai gasit...

    mie mi se pare un ok foarte ok, la locul lui....altceva decat ce am avut pana acum

    RăspundețiȘtergere
  2. O am si eu si abia astept sa o citesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest domn mi-a castigat tot respectul siimi doresc mult sa-i citesc cartea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai facut recenzia asta, mi-ai intarit parerea buna despre Mr. President :)
    Imi place si ca ti-ai asortat manichiura cu coperta cartii ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) sa stii ca si eu priveam poza si ma gandeam ca m-am asortat, gand la gand :).

      Ștergere
  5. Yeeey, o figura atat de familiara mie.. Cat ma bucur ca ai scris acest articol! Nu pot sa spun nimic inca despre carte, caci spre rusinea mea, nu am citit-o ( dar iaca, o sa merg la Auchan, ca ai spus ca acolo se mai gaseste, si o voi cumpara), insa pot spune multe lucruri ( de bine chiar!) despre autorul ei. A fost un primar apropiat sufletului nostru si foarte apropiat si de cetatenii lui si mai ales de tineri,caci era mereu prezent la concerte, la marsul studentilor si la multe, multe manifestatii si deschidea evenimentul cu cate un gand bun si sincer. Ca sa nu mai spun de multele evenimente frumoase care au avut loc aici datorita prezentei domniei sale, pot vorbi doar de Artmania si Media Music Awards, astea asa la modul superficial, ca au fost si mai multe evenimente culturale, dar de publicitate mai mica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat ca toti din Sibiu il iubesc :). eu n-am mai fost de ceva vreme in oarsul vostru,dar si mie mi se pare ca a facut multe. despre multe evenimente scrie si-n acrte, asa ca eu ti-o recomand calduros, mai ales ca traiesti acolo :).

      Ștergere
  6. Out of topic: ce porti pe unghii? Multumesc ca m-ai adaugat in blog roll! Tu esti in al meu de mult timp. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. farmasi 107 :). mi-a placut mult oja asta si-o tot folosesc de mai bien de 2 luni, aproape am terminat-o :).

      cu mare drag, eu mereu adaug fetele care ma tin si ele in lista, dar uneori observ cu intarziere :(.

      Ștergere
  7. E de citit, nu m-as da in laturi... Cred ca ai subliniat unele dintre trasaturile de caracter ce il reprezinta pe Iohannis.
    Multumesc pentru recenzie, Alina! Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu zic ca merita :). am subliniat, cred, ce-mi place mie cel mai mult din personalitatea sa :).

      Ștergere
  8. cred ca ar fi interesanta. am cateva carti ale unor persoane publice pe care vreau sa le citesc. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu i-am citit cartea, insa mi-ar placea. Multumim pentru recenzie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Manichiura se potriveste cu coperta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place sa citesc carti autobiografice :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca voi citi si eu...am vazut ca a avut mare succes.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. mersi :). ar fi trebuit sa fac un notd :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in g…

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine plati…

Emetostop impotriva raului de miscare

Hello! M-am hotarat sa fac aceasta postare din doua motive. In primul rand, exista foarte multi oameni care au probleme cu raul de miscare (ma aflu si eu printre ei) si numai cineva care se confrunta cu asa ceva stie ce inseamna sa ratezi excursii, sa stai tot timpul stresat, sa-ti fie rau dupa primele 5 minute de mers. In al doilea rand, postarea despre Aerius (impotriva alergiilor) s-a bucurat de vizualizari multe, asa ca m-am gandit ca poate reusesc sa ajut pe cineva si de data asta.



  Eu am rau de miscare de cand ma stiu, cand eram mica plecam cu vestita punga si daca faceam un drum de 10 km, indiferent daca era cu masina, autocar sau tren. Toate excursiile din scoala primara erau incununate de stari de rau. Medicamentele nu erau bune si chiar daca le luam nu aveau efect. Intr-un final, am renuntat la excursii fiind ingrozita de ce urma sa simt.


  In clasa a VIII-a s-a organizat o excursie foarte frumoasa asa ca m-am decis sa mai incerc odata si, in prealabil, m-am interesat la …