Treceți la conținutul principal

Dizolvant Senza - review

  Hello! Ramasesem fara nicio picatura de dizolvant si unicul meu drum in ziua cu pricina era in Kaufland, asa ca trebuia sa rezolv acolo problema. Cum Blanchette B vad ca se gaseste foarte rar, m-am reorientat si am ales Senza. La prima vedere, ambalajul arata destul de ok iar pretul era de 8 lei pentru 250 de ml.


  Prima problema a aparut in timpul drumului de la Kaufland pana acasa, un drum nu prea lung si in care a stat in pozitie verticala. Nu stiu cum a reusit, dar a inceput sa curga iar mie a inceput sa mi se ridice tensiunea. In seara cu pricina am inceput s-o folosesc. Aveam pe unghii o oja Farmasi care se ducea de pe unghii foarte repede indiferent de dizolvantul pe care-l foloseam. Senza este un produs bifazic si trebuie agitat inainte de folosire asa ca il iau de pe etajera, il intorc de cateva ori, vad ca cele doua straturi se combina si ma apuc de treaba. Torn o cantitate destul de mare pe discheta si sterg prima unghie. Oja ramane la locul ei. Apas, las unghia la inmuiat, frec cu putere. Oja ramane la locul ei, doar pe margini incepuse sa dea semne de slabiciune. Unul dintre primele ganduri ce mi-au trecut prin cap a fost: mai, n-am agitat suficient sticla. Iau din nou sticla de pe etajera, o smucesc in toate directiile de ziceai ca sunt un barman profesionist cu un shaker si repet operatiunea: oja rezista.


  Eram intr-o situatie neplacuta: Senza era singurul dizolvant din casa, era seara destul de tarziu si eu eram cu manichiura deplorabila. N-aveam altceva de facut decat sa incerc sa scap de oja aia, asa ca am turnat dizolvant pe discheta de curgea efectiv din ea si pentru fiecare unghie in parte a trebuit sa repet operatiunea. Si cand am terminat unghiile mele nu erau perfect curate, noroc ca am ales imediat dupa aceeasi oja ca sa nu arate urat. Am inhalat atata miros de dizolvant, incat atunci cand am iesit din baie aveam impresia ca umblu pe patru carari.


  Dupa cateva zile, o intreb pe maica-mea in treacat daca a vazut ce nasoala e Senza. Si-mi zice ca ei i se pare ok. Ca indeparteaza oja destul de repede si ca nu-i chiar cel mai bun produs, dar e suficient de puternic. Ea folosea o oja Farmec.



   Raman foarte nedumerita. Si mai incerc inca o data sa scap de Farmasi si ma lovesc de aceleasi probleme. Apoi am trecut la o oja Essence si culmea! pe asta a indepartat-o. Nu foarte repede si nici super-eficient, dar diferentele erau mari comparativ cu dezastrele precedente.


  Dizolvantul asta ma intriga, recunosc, mai ales ca ojele Farmasi nu mi-au facut niciodata probleme de acest gen. Macar daca era cu sclipici sau cu cine stie ce prin ea, dar nu! era o oja absolut normala.



  Sunt curioasa daca voi ati incercat-o si daca v-a facut probleme. Pentu relatia Senza-Farmasi am nota 0 iar pentru Senza-Essence un 6, mai mult nu cred ca pot sa-i dau.



Kissez!

Comentarii

  1. Am avut-o și eu și am avut aceeași problemă. M-am enervat pe ea și nu am mai folosit-o. Mie doar îmi matifia oja :)).
    Acum câteva săptămâni când am venit acasă am vazut-o în trusa de manichiură a mamei și m-am rățoi la ea că a cumpărat iar :)). Mi-a spus că a rămas fără dizolvant și că a găsit-o la mine :)).
    Mi-a

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat acetona asta pana acum, acum am o bomba de acetona,de 2 lei, in sticla, de 50 ml, si indeparteaza cu putin efort si texturata de la Avon, cu alta textura n-am incercat, dar e curios :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ca ai gasit-o :)). azi noapte am visat ca-mi cumparam dizolvant, mi-a lasat sechele produsul asta :)).

      Ștergere
  3. Mai spus ca ea a început sa o pună pe dischetă fără să o agite și că așa șterge cât de cât :)). Dar oricum se consumă o cantitate industrială.
    Eu am avut noroc că era sticluță mică :)).
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am terminat-o rapid, cred ca in 2 saptamani, maxim 3 a disparut. aleluia!

      Ștergere
  4. Chiar am vrut sa o cumpar acum o saptamana dar mi-am luat pana la urma tot dizolvantul meu de la DM. Si cred ca am facut mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am mai gasit Blanchette B, care era preferatul meu asa ca am luat si eu acest dizolvant...greseala mare, nu curata deloc, trebuie sa ma rog de el sa folosesc o multime de dischete si dizolvant ca sa inlatur o oja simpla....astfel ca am luat pe cel de la lidl fara aceonta, care e bun :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe mine cel din lidm ma seaca cu dispozitivul lui, ma omoara cu zile, mai ales cand se blocheaza.

      Ștergere
  6. Nu am incercat dizolvantul, eu am probleme cu inlaturarea culorilor inchise, de ex. albastru sau rosu.
    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))
    Asta-i un dizolvant cu comportament de catar! Numai cand si cum vrea el!
    No way!!! Out with it!

    Multumim de review, Alina! :*
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Imi pare ca un dizolvant bifazic de la Farmec am avut si nu mi-a placut... Nu cred ca reprezinta o idee inspirata bifazicele pentru curatarea lacului de unghii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am ales prost, dar se mai intampla. totusi, am vrut sa avertizez, dupa cum mi-e obiceiul :)).

      Ștergere
  8. Ce ciudat! N-am întâmpinat niciodată astfel de probleme cu un dizolvant de unghii. Oricum, nu mă încântă din start faptul că e bifazic, așa că mai bine îl las acolo pe raft, rămân la Ebelinul meu fără acetonă, că e tare bun și totodată blând cu unghiile și cuticulele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bun ebelin :).

      eu acum am my bodu din billa si e bunicel :).

      Ștergere
  9. Am acum un dizolvant de la Sally Hansen si imi place pentru ca nu-mi simt unghiile uscate, ca dupa altele folosite si miroase si frumos :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si pe mine ma seaca senzatia aia de unghii super-uscate. brrr!

      Ștergere
  10. Buna ziua,
    Sa va povestesc ce am patit eu.Aseara am vrut sa-mi curat oja semipermanenta( de obicei aceasta operatiune o fac acasa singura) si am reusit sa-mi curat unghiile de la mana stanga cu o acetona "ieftina" , iar la mana dreapta am fost nevoita sa folosesc Senza dizolvant fara acetona.Dupa 10 min, am realizat ca ma ustura degetele, dar oja nu ceda.Am ramas cu unghiile jumatate facute, m-am enervate si m-am culcat.Dimineata m-am trezit cu degetele umflate, iar pana seara au aparut basici, pielea creata, iar mana nu o pot folosi. Nu gasesc firma care distribuie, pentru a putea face plangere.
    Dar si daca reusesc, ii dau in judecata.

    Sper sa nu mai pateasca nimeni asa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am avut aceeasi problema numai ca la mine a fost ceva si mai grav mi-a ars degetele, am arsuri destul de puternice - medical nu stiu cum se numesc dar am avut basici la fel ca la o arsura cu apa clocotita

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am folosit acest dizolvant ,dar cel cu acetona . Am avut si varianta fara acetona care intradevar nu m-a incantat , insa cea cu acetona este bunicica !

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu am patit acelasi lucru. Mi-au aparut basici foarte mai pe degete dupa ce am folosit dizolantul fara acetona, pentru indepartarea ojei semipermaente. Zici ca mi-am bagat degetele in apa oparita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla