Treceți la conținutul principal

Exfoliant cu ciocolata Avon Naturals - review

   Salutare! Am amanat nesimtit de mult acest review, avand in vedere ca produsul de fata a facut parte din favoritele lunii decembrie, daca bine-mi aduc aminte. La acest moment el este o dulce amintire, dar nu exclud sa-l mai iau candva in viitorul mai indepartat.


  Puteti gasi exfoliantul pentru corp in brosurile Avon la pretul standard de 16 lei - 200 de ml. Cand e redus, ajunge si la 8 lei ceea ce i se pare o mare afacere. Eu nu ma dau prea tare in vant dupa produsele cu aroma de ciocolata, dar din gama Avon Naturals am avut atat scrubul cu vanilie, cat si pe cel cu capsuni. Logic ca eram curioasa sa vad ce-i si cu ciocolata asta. Are un ambalaj tare dragut, cel putin in opinia mea.


  L-am deschis cu nerabdare si am dat de un miros dulce si foarte placut, dar pe care-l asociez mai degraba cu aroma de caramel. Oricum, prajitura scrie pe el! E un miros gurmand fara niciun dubiu. In momentul in care se amesteca cu apa, aroma ramane la fel de placuta si mai si persista putin pe piele. Textura este destul de densa si de culoare maronie iar particulele exfoliante sunt mici, asa ca sunt foarte blande, dar eficiente. Mi-a placut ca nu usuca deloc pielea, ba chiar am sentimentul ca o lasa moale si hidratata. Am avut curaj sa si renunt la lotiunea de corp intr-o seara si nu m-am simtit inconfortabil. Plus ca ador senzatia care o am dupa scrub-uit, parca ma simt mai usoara, nu vi se intampla si voua?


   Partile mai putin bune sunt ca se consuma destul de repede (l-am si folosit des) si iese mai greu din recipient mai ales cand se apropie de final, dar aceste doua minusuri palesc in comparatie cu actiunea delicata si eficienta si mirosul pur si simplu perfect. Mi-a placut la nebunie produsul, ii dau nota 10 :).


Kissez!

Comentarii

  1. arata bine, chiar l-as cumpara din curiozitate mai ales ca am unul asemanator de la alt brand..dar miroase divin

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, sunt de acord cu tot ce spui aici! Mi-a placut mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu l-am folosit la drag si mi-a placut mult, dar si pe mine ma deranjeaza ca se termina asa repede scrub-urile... Abia astept sa il recumpar!
    Eu cand ajung la final cu produsele, tai cutia si imi bag direct degetele in produs. Nu e chiar dragut, dar am facut asta cu ultimul tub si l-am mai folosit de 2-3 ori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, se termina, mai ales daca le folosesti cu regularitate.

      si eu fac la fel: cum sa arunc bunatate de produs? :))

      Ștergere
  4. Il am si eu si sta acolo sa expire :))) Ca miros e no1 si imi super-place insa ce nu imi place este faptul ca nu face nici macart umpicut de spuma...deloc deloc...plus ca mie personal mi-a cam uscat pielea...nu il mai recumpar din pacate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. marea majoritate a scruburilor nu fac spuma si eu le prefer pe cele care fac, dar acesta mi-a placut mult ca-i bland si miroase minunat :).

      Ștergere
  5. Ce mă bucur că și ție ți-a plăcut. :D Chiar mi s-a făcut dor de el acum că-l văd la tine, a fost de-li-cios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar place produsul dar in varianta body, pe fata nu pun scrub deoarece ma irita si mi se inroseste pielea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noah, ma facui de ... hihihiii. Citisem in text, chiar in primul rand, "produsul de fata"... recitind acum si privind mai atenta imaginea, imi dau seama ca am inteles exact pe dos. Merci ca m-ai lamurit :) Te pup !

      Ștergere
    2. nu m-am gandit ca se putea interpreta, eu ma gandeam la alt sens :))).

      Ștergere
  7. Cand nu mai iese, foarfeca e de ajutor, nici eu nu risipesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. hm...desi sunt consumatoare de produse Avon nu am folosit niciun scrub de la ei....ce-i drept nu folosesc scrub foarte des. Si nu m-am inteles tare bine in general cu produsele din gama Naturals, poate de asta nu am bagat de seama ca exista acest produs prin catalog... in fine, review-ul tau m-a facut sa fiu mai atenta data viitoare si poate chiar o sa il incerc :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am ochit de cand a aparut, dar mi-a luat mult pana l-am vazut acasa :)).

      Ștergere
  9. arata bine si chiar am cauta de mult o parere sincer despre el
    ador aroma de ciocolata, caramel si prajiturele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie chiar mi-a placut mult si consider ca merita incercat :).

      Ștergere
  10. Cred ca miroase tare bine, mie imi plac cosmeticele cu miros de ciocolata. Si eu parca ma simt mai usoara dupa scrub :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Campania asta mi-l iau si eu, ca-s tare doritoare de ciocolatoase :)

    RăspundețiȘtergere
  12. "nesimtit de mult"??? :))))) M-ai amuzat copios! Are o rezonanta anume expresia!
    Tot ce e cu ciocolata sa vina la mine! Da, la mine! Yes, please! :D
    Puuuppp!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. expersie perfecta pentru un produs cumparat in octombrie :))))).

      Ștergere
  13. Mi s-a facut pofta de ciocolata citind review-ul tau :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-a facut pofta cand ti-am citit comentariul si chiar mananc ciocolata in timp ce-ti raspund :))

      Ștergere
  14. Mi-e nu mi-a placut, mi-a placut doar mirosul. Ca si exfoliant l-am gasit destul de slab. Preferatele mele sunt cele de la Sabon (lavanda si mere) si Dirty Works (care din pacate nu se mai vinde in Romania)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla