Treceți la conținutul principal

Sare de baie Bomb Cosmetics Rhubarberry - review

  Hello! Uneori mi se intampla sa aman anumite review-uri si sa constat ca produsele despre care vreau sa va vorbesc, au disparut. Uite asa s-a intamplat si cu sarea asta de baie de la Bomb Cosmetics. Am vrut sa scriu despre ea primavara, nu de alta dar mirosul ei se potrivea perfect cu acest anotimp, dar uitandu-ma pe site-ul Dolce Natura nu am mai gasit-o. Nici pe site-ul international nu mai este. Daaaar exista altele similare si de aceea cred ca este bine sa va vorbesc despre experienta mea.


  Sarurile de baie Bomb Cosmetics au preturi incepand de la 15-16 lei si pana pe la vreo 24. Din acest motiv ele sunt mai ieftine decat produsele Lush cu care deseori sunt asociate. Dupa cum puteti observa din poza, Rhubarberry este micuta, dar sa stiti ca s-a topit destul de incet. A lasat in urma o aroma delicata, fructat-dulce in care am distins clar mireasma de rubarba si cea de zmeura. Initial ma asteptam la un rasfat olfactiv exploziv, dar micuta sare de baie este mai degraba suava. Cu toate acestea, dupa ce-am iesit din cada puteam sa simt clar aroma pe piele. Odata dizolvata, bombita face apa mai moale si chiar lasa o pelicula la suprafata apei care impiedica uscarea pielii. Desi am zabovit la baie destul de mult, cand am iesit n-am simtit nevoia imediata de-a aplica o crema de corp.


  Concluzia e ca am avut de-a face cu un produs simpatic, ca look are nota maxima - e foarte-foarte dragut si m-a scapat de pielea de reptila care-mi apare dupa baie :). Ok, nu-i imperios necesar sa folosesti asa ceva, dar face bine la psihic ;)). Nota 9.


  Poate ati incercat voi alte produse de la Bomb Cosmetics si ma lamuriti daca seamana intre ele ori ba ;). Daca nu, eu oricum as mai incerca si alte variante.


Kissez!

Comentarii

  1. Inca nu am incercat niciun produs de la ei dar zau ca ma tenteaza aproape toate. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia aștept să mă mut (sper că luna viitoare) și să mă răsfăț cu o baie în cadă and a few bombs. Unde stau acum am doar duș :)) Pe cele de la Lush le-ai încercat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am avut si lush si-am ramas profund impresionata de aroma puternica :).

      Ștergere
  3. arata de licios , am vazut ca au cam aparut peste tot

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, dar ce delicios arata! Si daca mai zici ca miroase si a zmeura... ♡

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit de marca aceasta, dar ma bucur ca are preturi mai bune decat Lush. Sa inteleg insa ca acum nu se mai gaseste niciunde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rhubarberry nu se mai gaseste, din pacate, dar bomb cosmeticsa au alte produse similare pe care le gasesti pe site-ul dolce natura si de catva timp le-am vazut si pe aoro ;).

      Ștergere
  6. Nu am auzit de acest brand insa nu prea imi plac acest gen de produse (precum Lush). Pentru baie prefer uleiruile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt la polul opus: nu-mi plac uleiurile plus ca mor sa spal cada dupa ele :)).

      Ștergere
    2. Nu am incercat pana acum nimic sub umrela acestiu brand. Sincer nu am auzit de el. Insa imi place faptul ca este o varianta mai accesibila fata de produsele Lush pe care le folosesc de ceva timp. Poate fac o schimbare sa vad cum ma voi intelege si cu acestea si va tin la curent. O primavara frumoasa!

      Ștergere
    3. sunt notabil mai ieftine ca lush :).

      mersi la fel!

      Ștergere
  7. in sfarsit ai scris despre sarea asta de baie.. :D de la inceput am vrut sa aflu despre ea. ma bucur ca e un produs bun. nu am incercat nimic asemanator si chiar eram curioasa :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am amanat nesimtit de mult, dar asa se intampla: unele review-uri ajung sa fie exrise sau publicate mult mai tarziu decat trebuie :(.

      Ștergere
  8. Vai, cât de delicios arată! Mie mi-ar fi milă s-o dizolv în apă. :)) De-aia prefer spumantele, de alea nu-mi e milă. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede-ma ca am admirat-o destul de mult inainte s-o dizolv. si mai am si poza cu ea :)))))))))))))).

      Ștergere
  9. uhu... rubarba! pacat ca nu mai e pe stoc

    RăspundețiȘtergere
  10. arata superb! ma bucur ca ai fost multumita de ea.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla