Treceți la conținutul principal

Fond de ten Rimmel Lasting Finish - review

  Salutare! Am amanat acest review luni de zile, dar am motive intemeiate. Am produsul de la inceputul primaverii, am folosit mai bine de jumatate din el, dar mi-a trebuit o gramada de timp sa ma hotarasc ce impresie mi-a lasat. E departe de a fi fondul de ten perfect pentru mine, dar totusi am gasit si parti bune. L-am luat din Auchan cu doar 27 lei, are 30 ml, potrivit tuturor tenurilor, in special celui uscat si este imbogatit cu un ser ce promite confort, durabilitate si piele de portelan.

  Eu am nuanta 100 Ivory si l-am luat special pentru primavara. Momentan mai adaug cate putin in fondul de ten Giordani care este mult mai inchis ca acesta, ca sa ajung la nuanta pe care o am la ten.


  Ambalajul e ok, pompita dozeaza foarte bine, singurul lucru la acest capitol care-mi displace este faptul ca tot scrisul de pe eticheta se ia in cateva zile. Ambalajul meu arata jalnic comparativ cu momentul in care l-am cumparat, iar eu sunt genul care isi curata recipientele cosmetice cel putin o data la cateva zile.


  M-am bucurat ca in Auchan exista multe testere si am putut incerca in voie. Cam toate nuantele mi-au lasat impresia ca ar avea un subton usor rozaliu. M-am oprit asupra numarului 100 fiindca nu eram super palida, dar pentru un Ivory mi se pare ca e mai inchis decat nuantele cu acelasi nume de la alte brand-uri. Desi se lauda cu acel ser, pe tenul meu uscat nu se intinde atat de usor, nu e nici foarte cremos, nici uleios, dar nici prafos in adevaratul sens al cuvantului. Eu il vad mai degraba potrivit pentru tenul normal, eventual pentru cel cu usoare senzatii de uscare. Acoperirea este mica spre medie si nu mi se pare buildable pentru simplul fapt ca are tendinta de-a evidentia zonele uscate. Imperfectiunile se vad destul de bine prin el asa ca eu spun ca este un produs care trebuie folosit cand tenul arata cat de cat ok. Nu da un aspect glowy, pometii nu-mi lucesc nici macar putin.



  Chiar daca nu ma deranjeaza, imi dau seama ca parfumul care-l contine nu are cum sa faca prea mult bine tenului meu. Miroase foarte puternic, ce-i drept e un miros placut, dar la care nu m-am asteptat. Fondul de ten rezista de multe luni in colectia mea, chiar daca intr-o perioada l-am folosit zilnic, dovada ca este durabil. Pe ten rezista binisor, nu se strange in liniile fine. Iar demachierea e simpla cu aproape orice produs.



  Cu alte cuvinte, acest fond de ten nu m-a dat deloc pe spate, dar nici un esec in adevaratul sens al cuvantului nu l-as numi. Nu am de gand sa-l mai cumpar decat daca n-as avea o alta optiune. Cu Rimmel nu prea am experimentat pana acum, cred ca am avut vreo doua-trei rujuri si o oja si-mi amintesc ca cea din urma mi-a placut foarte mult.



  Pentru Lasting Finish am nota 6, mai mult nu cred ca pot sa-i dau, e clar ca nu sunt compatibila cu el :).







Kissez!

Comentarii

  1. Eu folosesc acest fond de ten de aproximativ un an. Mi se pare ca acoperirea este medie spre mare. Pe tenul meu ce tinde spre a fi uscat se descurca perfect, nu evidențiază zonele uscate. Și cu parfumul am avut anumite temeri ca va dauna tenului, dar eu personal nu am avut nicio problema cauzata de el. Per total eu sunt mulțumită, am fost tentata sa încerc un fond de ten cu acoperire mai mare, dar nu am știut ce sa aleg exact, asa ca am rămas cu acesta. ( foloseam înainte fondul de ten de la rimmel london cel cu capac albastru)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu mi-a priit acest fond de ten, in schimb acum sunt foarte incantata de Avon Calming Efects cu efect de matifiere!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am varianta iluminatoare si-a fost un dezastru pentru mine, am fost plina de furuncule de la el...

      Ștergere
  3. Hmm, nu am fost atentă cu ce se laudă în descrierea oficială, dar mie mi se pare mult mai potrivit pentru un ten mixt/gras. Nu l-am avut full size, dar l-am încercat dintr-o mostră generoasă și mi s-a părut reușit pentru preț - e, de fapt, singurul fond de ten Rimmel London care mi-a plăcut.
    Tocmai din cauza asta mă așteptam că vei spune că nu vă potriviți. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea am citit pe nerasuflate aceasta postare pt ca eram curioasa despre fdt nou de la Rimmel.Eu am folosit doar Wake-me up tot nuanta Ivory...si la vtemea aceea am fost super incantata de el.Avand peste 45 de ani aveam nevoie de aparenta si senzatia de prospetime a tenului...si "trezeste-ma"chiar a facut asta :).Cand s-a terminat am incercat altceva...vreo 2-3 de la alte branduri si intr-un final am descoperit fdt de la Astor Skin Match Protect care are si primer care face acelasi lucru ca si cel folosit de mine de la Rimmel.Ti le recomand cu drag.Pupici colorati :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si wake-me m-a tentat, dar am inteles ca are in componenta niste particule stralucitoare si mi-era teama sa nu fie comedogen pentru mine.

      mersi de recomandare! ;)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla