Treceți la conținutul principal

Gel de dus Avon Senses Lagoon - review si povesti

  Hello! Ca imi plac gelurile Senses stiti, dar eu nu stiam cat de mult imi place Lagoon. Nu ca ar fi o descoperire noua, insa in momentul in care a aparut, parca aveam alte gusturi si alte obiceiuri. In 2004, prin octombrie, a aparut gama Senses in brosurile Avon si eu le-am cumparat incet-incet cam pe toate. Numai Lagoon imi lipsea. Am ramas de-a dreptul intrigata cand am citit intr-un catalog ca este cea mai iubita aroma si ca s-au vandut milioane de sticle. Ambalajul si numele au suferit cateva modificari, dar produsul e acelasi. Cu destul de mult timp inainte sa-mi deschid blogul l-am cumparat pentru prima data. Am fost atat de incantata de el incat imi pare rau ca n-am avut oportunitatea sa scriu chiar atunci despre el. De atunci am mai luat sapunuri lichide, exfoliantul - despre el am scris, dar nu stiu cum s-a intamplat (or fi fost de vina celelalte tone de gel de dus detinute) am facut pauza de gel de dus Lagoon din 2009!!!


  Ca sa devin nostalgica, mi l-am comandat pe la inceputul verii, l-am tinut bine, am consumat cu zgarcenie si l-am luat cu mine intr-o deplasare. Ghiciti ce s-a intamplat! L-am uitat in hotel :)). De-a rasu'-plansu'! Eu sper ca l-a gasit vreo camerista care l-a pastrat, nu vreau sa ma gandesc ca sfarsitul sau a fost unul tragic, mai ales ca l-am iubit asa tare.


  In amintirea gelului meu uitat prin locuri straine, o sa fac si un scurt review! Imi place ca inca de la ambalaj imi inspira asa de multa prospetime, vacanta, apa si aer, soare si mare :). Aroma este marin-floral-fructata insa nota predominanta si care ma atrage pe mine ca un magnet este cea de para. De fapt, datorita acestui gel de dus mi-am dat seama cat de mult ador eu acest fruct in parfumuri. Aroma persista pe piele, in baie, e o nebunie frumoasa. Si-mi evoca atatea amintiri...Textura a fost intotdeauna mai lichida decat a altor produse Senses, insa spumeaza foarte bine, este delicat cu pielea, n-o usuca absolut deloc. Va dati seama ca la un moment dat o sa-l cumpar din nou, momentan am zis stop fiindca am mult prea multe geluri si mai astept vreo patru. Nu ma grabesc deoarece nu ma astept sa dispara din cataloage si stiu ca sta acolo cuminte. Cu siguranta ne vom mai intalni si sper ca atunci n-o sa mai fiu asa uituca :)). Nota 10! Il gasiti atat in varianta de 250 ml cat si in cea de 500 ml cu preturi incepand de la aproximativ 7 lei.





Kissez!

Comentarii

  1. Sa stii ca Lagoon e si pentru mine gelul de dus nr 1 in vara 2016! Chiar trebuie luat in fiecare sezon cald - asa mi-am propus...
    Da, apropos de uituceala, am lasat si noi pe cada baii de la hotel masca de par si un gel de dus Balea cu particule exfoliante! High five!
    Kisseeees! :)
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sa faci!

      eu nu prea patesc, dar de data asta am fost teribila, m-am si intors de doua ori in baie sa ma uit daca n-am lasat ceva, dar fix unde trebuie nu m-am uitat :)).

      Ștergere
    2. Idem, idem! E prima data cand se intampla astfel si, cum spui si tu, culmea e ca am verificat de vreo doua ori! :)))

      Ștergere
    3. macar de nu mai verificam, aveam o explicatie :)).

      Ștergere
  2. Si mie mi-e dor de gelurile lor de dus! In special de cel in ambalaj rosu, cu lumanarele desenate pe el, genul romantic, senzual..nu-mi vine numele, poate chiar Sensual era. Si cel mov ma incanta, Serene parca. Ah, si Tropical, o nebunie.
    Lagoon recunosc ca n-am comandat, nu m-am dat in vant dupa aroma, insa cred ca le-am incercat cam pe toate (pe asta il adulmecasem la o prietena). :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-a chemat in mai multe feluri, dupa cum schimbau ambalajele :).

      Ștergere
  3. Si mie imi place mult. Vara aceasta, insa, nu l-am avut. Si i-am gasit un inlocuitor fresh-fructat in gelul de dus Farmasi Seatherapy. N-as putea spune ca e chiar un inlocuitor, insa avand acest gel de dus ”varatic” nu l-am mai luat si pe Lagoon. In curand voi avea acces la reprezentant Avon si il voi cumpara (sper sa mai prind si Rio Cocktail in brosura).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu seamana, dar si eu cred ca daca iti place unul, o sa-ti placa si celalalt :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla