Treceți la conținutul principal

10 lucruri ciudate despre mine (school related)

  Hey! Daca tot a inceput scoala de putina vreme, mi-am adus aminte ca aveam o serie de ciudatenii si la capitolul acesta. Poate unele va vor mira iar in altele va veti regasi, cert e ca:
                                                                    poza de pe clipartpanda.com

1. Uneori imi placea la scoala foarte mult, dar sentimentul asta era destul de putin durabil :)).


2. In ultima clasa de liceu imi placea la nebunie sa fac comentarii literare si caracterizarea personajelor. Efectiv ma puneam la birou cu mare drag sa le scriu. Eram compatibila cu ideile profesoarei (si dirigintei) mele si mi-era foarte usor sa le fac. Mai am si acum caietele.


3. In 90% din cazuri ma enerva la culme sa-mi dau temele sa le copieze altii, chiar daca in generala m-am inspirat mult de la colegi :)). Nu jucam corect!


4. Uneori eram sclipitoare la matematica, dar uitam tot in cateva zile. TOT!


5. As fi fost foarte nefericita daca as fi invatat la o scoala de fete :)). Desi n-am fost genul sa ma uit dupa baieti si sa-mi schimb preferintele la fiecare adiere de vant, ma intelegeam bine cu unii si faceam tot felul de traznai.


6. Profesorii aveau impresia ca sunt cumintenia intruchipata, cel putin in primara si la liceu, iar eu nu eram. Doar ca n-am fost genul sa fac misto de profesori si eram ascultatoare in timpul orelor. In pauze si dupa scoala se schimba situatia :).


7. Multi ani am avut impresia ca nu exista lucru mai nasol decat sa te afli pe ultima pozitie in catalog! Ii compatimeam pe colegii mei, dar am patit-o! M-am mutat de la un liceu la altul si intr-a X-a am nimerit fix in coada deoarece catalogul fusese completat pana am ajuns eu. Contrar asteptarilor mele, a fost chiar fain pentru ca multi uitau sa ma asculte sau cand imi venea randul profii deja erau mai ingaduitori. Una peste alta, mi-a placut :)). Dintr-a XI-a m-am intors la mijlocul catalogului, unde eram obisnuita.


8. Eminescu imi repugna si niciodata nu i-am putut intelege si aprecia poeziile. Am luat doi de 6 din cauza lui intr-a XI-a si la Bac la oral ghiciti ce mi-a picat? :D Am luat 10, dar mi-am stors creierii efectiv! Nu, nici de atunci incolo nu mi-a placut Eminescu.


9. Tot la Bac, la engleza am avut mari emotii desi am stiut foarte bine. M-am fatait cu fundul pe scaun in timp ce raspundeam de parca voiam sa-l lustruiesc :)). Dupa care am iesit si mi-am zis: Bai, ce usor a fost! :)))))))) Poftim logica!


10. Aveam perioade in care toceam ca nebuna si apoi ma intrebam retoric oare de ce ma agit atata? Adevarul e ca intre cele doua atitudini erau diferente de maxim douazeci de sutimi la media generala asa ca simteam ca nu merita sa ma stresez tot timpul pentru punctaj. De altfel mediile nu m-au ajutat nici la intrarea la facultate. Dar voi sa nu faceti ca mine daca sunteti la scoala! ;)




  De ce va aduceti aminte cand va ganditi la acest subiect? ;)




Kissez!

Comentarii

  1. Nici mie nu imi placea Eminescu. Insa il adoram pe Bacovia! În scoala generală eram as la mate, olimpica, în liceu am ajuns sa o detest si sa am toate notele de la 4 la 10 la matematica.
    Inainte de bac mi-am bagat eu internet si mi-am facut profil pe Hi5. Stateam toate dupa-amiezile pe Hi5, chaturi, pe mess si uite ca a venit ziua bacului! Eu am invatat destul de constant in cei 4 ani de liceu, noroc cu asta, pt ca o invatare serioasa, asa ca pentru bac, eu nu am realizat. Dupa aceea mi-am dezactivat contul de Hi5 si am uitat complet parola.
    In general chiar iubeam scoala, mai ales literatura, engleza, geografia și orele de educatie plastica. Drept urmare, acum lucrez tot intr-o scoala si nu m-as vedea facand altceva decat ceea ce fac acum.
    Ca tot spuneai de scoala de fete, la mine in liceu baietii erau o raritate. Noi am avut 2 baieti in clasa, din care am ramas doar cu unul in ultimii doi ani(1 baiat si 24 de fete). Sincer, nici macar nu il vedeam ca pe un baiat, ci devenise ”una de-a noastra”. Nu ca ar fi avut comportamente sau preocupari feminine, dar bietul de el ne asculta ofurile, ne auzea mereu pe noi plangandu-ne una alteia, cand chiuleam il mai luam cu noi prin magazine, statea la barfe cu noi (ce sa si faca?!), incat ajunsese sa nu mai existe bariera de mentalitate masculina vs feminina intre el si noi, fetele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu eram cu Bacovia, dar Liceu, cimitir al tineretii mele nu mi s-a potrivit. eu as fi scris Facultate cimitir al tineretii mele :))

      eu mi-am facut hi5 la facultate dar am avut si eu o perioada cand mi se parea chintesenta vietii mele. acum nu mai am conturi personale, numai pentru blog.

      si la noi erau baietii mai putini, dar erau cativa, mai ales pe la mate-info. in generala am facut parte dintr-o clasa de baieti nebuni cu care ma bateam pana la epuizare :)).

      aaaa! intr-a IX-a am fost intr-o clasa cu un singur baiat si tot asa, il consideram ca pe-o fata, bietul de el :)).

      Ștergere
  2. Nu-mi vine sa cred cat de mult semanam! Serios!
    Si eu eram vazuta foarte bine de profesori, eram chiar sefa clasei si acest statut imi oferea drept de veto. Cand voiam fugeam de la ore, cand nu... NU. :))
    Ma intelegeam foarte bine cu baietii si adesea imi petrecam mai mult timp cu ei.
    Dar, spre deosebire de perioada actuala eram mult mai "leoaica" si ma stresam mult mai putin. Hmmm.... ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aveam amandoua personalitate duala :))

      eu cred ca ma stresam cam la fel, dar din alte motive :)).

      Ștergere
  3. N-aș îndrăzni să scriu pe subiectul ăsta, nu mi-ar ajunge nici 10 și nici 20 de idei. Am fost o elevă ciudată și sunt subiecte pe care mai bine nu le-aș atinge, oricum. Dar m-au amuzat câteva dintre ciudățenile tale - cred că nu ne-am fi înțeles. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. In generala iubeam matematica. Atat de tare, incat zilele libere cand ma plictiseam hobby-ul meu era sa fac exercitii. In spania am schimbat numerele cu literele, matematica m-a plictisit (pentru ca au un nivel mult mai inferior decat in ro), asa ca m-am axat pe literatura si gramatica. Am scris povesti, poezii, si tot felul. Nu am invatat niciodata la engleza si matematica (in spania), aveam o prietena care mereu se supara pe mine ca luam 10 fara sa invat iar ea lua note proaste si statea pana noaptea tarziu sa invete pentru examen. De pe la 17 ani am inceput sa fug mult de la ore :)) Anii astia, care ar fi ca un liceu, nu am fost deloc o eleva exemplara :)) dar nu imi pare rau de nimic, si partea buna e ca nu conteaza nota, ci conteaza sa intri la ceea ce vrei sa inveti, si apoi sa iesi de acolo si sa ai un loc de munca in ceea ce ai invatat sau vrei sa faci. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut in primii ani de scoala, dar mai apoi am renuntat :)).

      si tu ai scris poezii? eu cred ca am compus o tona, dar nu-mi mai amintesc nimic :)).

      pai sa stii ca eu consider ca la engleza si matematica nu se invata: daca prinzi bine, daca nu, nu prea ai sanse.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla