Treceți la conținutul principal

Chisinau, dulciuri, cazari - de toate pentru toti ;)

  Salutare! Postarea aceasta va fi un mix de idei dintr-o excursie scurta in care n-am reusit sa fac nicio poza. Acum cateva weekend-uri am dat o tura pe la Chisinau sa rezolv niste probleme. Ca nu le-am rezolvat, asta e partea a doua, cert e ca am cumparat cate ceva, va pot spune impresii despre doua locuri de cazare asa ca m-am gandit ca ar fi o idee buna as scriu despre impresiile mele.


  In primul rand, am plecat cu mare intarziere si asta nu din cauza mea. Din acest motiv, seara tarziu ne-a prins pe undeva pe la Onesti asa ca ne-am hotarat sa dormim acolo. Am trecut doar de doua ori prin orasul acesta si niciodata nu m-am oprit, ce sa mai discutam de sugestii de cazare asa ca sfantul Google ne-a ajutat. Am zis ca ar fi o idee buna sa alegem Hotel Trotus - camera single 135 lei, camera double 169 lei, micul dejun inclus. Pozele le-am luat de pe site-ul lor oficial, hoteltrotus.ro.

  Mi s-a parut curat, personalul primitor, patul foarte confortabil. Singura problema este ca la parterul hotelului este un club si pana la patru dimineata am auzit numai bumtzi-bumtzi! :)) Daca treceti pe acolo in weekend cereti camere cu geamurile in spate, ca altfel s-ar putea sa nu inchideti un ochi.

  De mancat am mancat pe terasa Garden Grill care tine de hotel si care e deschisa pana tarziu. Mancarea super buna, atmosfera faina, recomand.


  Cand ne-am intors, tot la Onesti ne-am oprit, dar din cauza pasajului cu bumtzi-bumtzi am decis sa alegem altceva si am ajuns la pensiunea Marisano care e undeva pe la iesirea din oras. E de tip han (eu personal nu ma dau in vant dupa locatiile acestea) dar curatenia a fost super, exemplara! Patul enorm, totul parea pufos si mancarea lor este, de asemenea, foarte buna. Aici am dat de liniste, am dormit bine. Pretul pe noapte in camera double e doar 110 lei, fara mic dejun. Recomand! Site-ul e marisano.ro.



  Buuun! Prin Chisinau am alergat ca apucatii, eu nu mi-am luat mare lucru de acolo, dar am incercat sa recuperez in duty-free, la Leuseni. Va pun poze cu ce mi-am luat ca sa stiti cat costa, ce recomand etc. De altfel, am scris postarea aceasta cu intarziere tocmai ca sa pot gusta din toate dulciurile ;)).

  Dintr-un magazinas mai micut, dar cu autoservire, am aruncat in cos ce mi-a picat in mana, atat de tare ne grabeam. Preturile sunt in lei moldovenesti si trebuie impartite la patru ca sa va dati seama de echivalentul romanesc.



  Napolitane cu halva, 16,5 lei 300 g - frate, noi n-avem asa ceva! Credeam ca sunt gretoase dar sunt perfecte! Seamana cumva cu spiralele acelea de napolitana care erau la moda cand eram eu mica.
  Niste prajiturele foarte bune si moi, cu gem, 12,3 lei, kilogramul este 53 lei.

 O adevarata bombita de plasuta cu dropsuri de menta Bucuria cu 7,81 lei. Cred ca am mancat o tona de dropsuri la viata mea ;)).

  Dropsuri (8,9 lei - 200 grame) si jeleuri (12,9 lei - 225 grame) ucrainene, ambele foarte aromate si cu gust autentic de fructe.
  Sucurile Letto am vazut ca sunt la mare cautare, un litru 11 lei. Nu ma mir, au gust bun si, cel mai important, nu sunt atat de dulci precum sucurile noastre. Mi-am luat cu pere si gutui si unul cu mure, capsuni si afine.
  In duty- free am avut ceva mai multa vreme, asa ca am aruncat in cos doua cutii de fondante Dulcineea - 1,55 euro cutia. De fapt ele sunt niste caramele super moi, super dulci, cu o textura atat de bogata incat dupa doua bucati ai impresia ca ai mancat o tona de dulce. Sunt excelente!

  Am luat si niste bomboane fara zahar pentru cineva si am inteles ca sunt foarte bune si aromate - 1,80 euro.
 Biscuiti Magie cu miere si mac - 0,45 euro fiecare! Ce combinatie interesanta, mi-am zis eu in gand. Biscuitii au o textura dura si macul acela face tot farmecul. N-ai zice ca niscaiva boabe de mac pot sa aiba atata influenta :).
  Am profitat si de preturile super bune la bautura si am adus Legenda Moldovei - 3,95 euro si Calarasi -3,90 euro, cred eu ca vi le-am mai aratat eu si in alte deplasari. Mai mult de doua sticle nu iau deoarece se consuma greu in casa mea, dar era pacat sa nu cumpar daca tot eram cu masina.
  La cosmetice am rezistat EROIC, desi am invartit cateva parfumuri in mana. Le-am pus repede jos si am zis sa-mi cumpar un gloss. Cand am vazut produsele Victoria's Secret am uitat de tot restul si am optat pentru un roz adorabil. Am dat 10 euro pe el.
  Cam asta a fost! Dulciurile Bucuria se gasesc si la noi, mai ales in orasele mari si cele din zona Moldovei, asa ca nu v-am facut pofta inutil :)). Sper ca v-a placut postarea excursionisto-shoppingaristo-rapidista! ;) Cat despre Chisinau, regret ca nu l-am putut vizita pe indelete, dar n-a depins de mine. Doar ca am vazut ca se fac lucrari de inlocuire a asfaltului si pe bulevardul Stefan cel Mare era un santier. Poate alta data...







Kissez!

Comentarii

  1. Eu iti recomand zefir - niste bezele moi, delicioase, si din duty-free coniac Kvint. Cunoscatorii zic ca-i bun, eu una nu beau coniac :D la cosmetice nu mai zic nimic, ca stii si tu ce e pe acolo. A, da, si sa nu uit de biscuitii aia ce zic ei ca-s de casa! Yummy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zefirul mi-a scapat :)), dar kvint si biscuiti am avut.

      Ștergere
  2. Asta da combinatie originala, napolitane cu halva! Imi plac atat napolitanele cat si halvaua. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu ma dau in vant dupa halva, dar napolitanele astea sunt super! :)

      Ștergere
  3. da, si eu apreciez bomboanele lor, in special unele cu crema de lime!

    RăspundețiȘtergere
  4. Napolitane cu halva? De reținut, să nu le ratez când o să ajung prin Moldova! :)) La cosmetice chiar ai fost foarte cuminte, dar uite că eu am fost și mai cumpătată în Bulgaria, n-am luat nici măcar un produs cu trandafiri, mi-a ajuns cât am mirosit când treceam pe lângă standuri... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de bunataturi!! Napolitanele cu halva cred ca merita incercate! Halvaua imi placea mult cand eram mica, dar in ultima vreme mi se par prea gretoase.
    Si caramelele Dulcineea.. mmm, ce pofta mi s-a facut! Si de prajiturile cu gem la fel. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu mi-a placut niciodata halvaua, recunosc! dar in rest imi cam place orice e dulce :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresiile mele despre cura cu spirulina

Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in g…

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.


   In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine plati…

Emetostop impotriva raului de miscare

Hello! M-am hotarat sa fac aceasta postare din doua motive. In primul rand, exista foarte multi oameni care au probleme cu raul de miscare (ma aflu si eu printre ei) si numai cineva care se confrunta cu asa ceva stie ce inseamna sa ratezi excursii, sa stai tot timpul stresat, sa-ti fie rau dupa primele 5 minute de mers. In al doilea rand, postarea despre Aerius (impotriva alergiilor) s-a bucurat de vizualizari multe, asa ca m-am gandit ca poate reusesc sa ajut pe cineva si de data asta.



  Eu am rau de miscare de cand ma stiu, cand eram mica plecam cu vestita punga si daca faceam un drum de 10 km, indiferent daca era cu masina, autocar sau tren. Toate excursiile din scoala primara erau incununate de stari de rau. Medicamentele nu erau bune si chiar daca le luam nu aveau efect. Intr-un final, am renuntat la excursii fiind ingrozita de ce urma sa simt.


  In clasa a VIII-a s-a organizat o excursie foarte frumoasa asa ca m-am decis sa mai incerc odata si, in prealabil, m-am interesat la …