Treceți la conținutul principal

De ce imi place luna septembrie

  Salutare, salutare! La inceputul acestei luni mi-e tare greu sa fiu zen deoarece regret foarte tare ca vara s-a incheiat. Totusi, daca mi-am propus sa gasesc mereu cateva motive pentru care imi place luna in curs, ma straduiesc sa o fac in continuare. Ia sa vedem, imi place SEPTEMBRIE pentru ca:

- blogul meu s-a nascut pe intai. La inceput de luna, de anotimp, am considerat ca acela a fost momentul propice si...nu m-am inselat :).
- daca tot vorbeam de noi inceputuri, SEPTEMBRIE mi se pare o luna propice pentru asa ceva. Eu in general fac toamna o multime de lucruri, am mai mult elan si parca mai mult noroc.

- imi aduc aminte de cum mergeam eu la scoala, devin melancolica si visatoare cum rar ma vedeti voi pe blog :)


- ma arunc in struguri :)). Stiti voi faza cu toamna si roadele ei bogate? Ei bine, cum sunt mare iubitoare de fructe, ma declar incantata de aparitia oricarui sortiment.
                                                                                    poza de pe bucatarialidl.ro

- lumea nu se mai plange de caldura. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu m-am cam saturat de oameni care se plang ca le e cald, desi afara sunt 30 de grade vreo doua zile, iar oamenii cu pricina merg cu masina si au aer conditionat peste tot. Caldura e necesara, fratilor! (Si mie-mi place la nebunie :))


- ma apuca cheful de compot! Zau, desi eu nu prea fac, mai cumpar cate unul din magazine :).



  Ia sa va aud, de ce va place SEPTEMBRIE?





Kissez!

Comentarii

  1. Imi place septembrie pentru ca incepe scoala, iar anul acesta va fi si baietelul meu un mic bobocel in clasa pregatitoare.
    Mor dupa struguri, din fericire e plin de ei in gradina mea, nici nu le pot face fata :))
    Imi place septembrie pentru ca inca e cald, parca nu ne despartim complet de vara. Totusi, luna mea preferata de toamna e octombrie, cand totul chiar arata si miroase a toamna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo, bravo! sa fie un an scolar frumos si usor :).

      faci si vin? :))
      da, in octombrie totul e ruginiu :).

      Ștergere
    2. Noi nu facem vin. Dar fac altii si ne dau si noua :))

      Ștergere
  2. Mulți dintre cei care nu se mai plâng de căldură, încep să se plângă de frig sau de ploi. :))
    Cred că septembrie îmi place pentru temperaturile plăcute, încă nici frig, dar nici căldură mare (chiar dacă iubesc căldura) și pentru peisajul care devine tot mai colorat. Rezonez de asemenea cu punctele 2, 3 și 4, din lista ta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca la asta ma gandeam si eu, dar am zis sa nu mai comentez :)).

      avem multe in comun ;).

      Ștergere
  3. Imi place septembrie pentru ca incepe toamna, fiind toamna anotimpul meu preferat. Am amintiri frumoase in aceasta luna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am cateva, dar sincera sa fiu, vreau vara inapoi :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla